jos et ala pian ilmaantua esiin luolastasi.
Taitais olla turha reissu, et sä kuitenkaan avais mulle ees ovea.
Mä tuun mies kohta sun oven taa,
27
476
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Anna olla
- AnonyymiUUSI
Tulisitkin...
- AnonyymiUUSI
Kenet siis haluat ovesi taakse?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sen ihanan naisen tietenkin...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sen ihanan naisen tietenkin...
Si sen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Si sen
Hmm Sinin? Sirin? Sarin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hmm Sinin? Sirin? Sarin?
Kenellekkään ässälle en avaisi ovea. 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä tuo Si tuossa aiemmin sitten oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et kellekään Ässälle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä tuo Si tuossa aiemmin sitten oli?
Joku sivusta kommentoi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😄👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä reppuliini niskaan suudeltava kultasen. Trolli vastaa näihin. Luota aina kiveen ja kantoon sieltä se elämän terva poltetaan ja säilöö sen puuveneenkin joka ajansaatossa on monen tervaskannon voidellut menestykseen ja pohjakassan luonut. Sitä puuvenettä en hävitä vaan se tervataan joka kevät siihen kuntoon kun mestarit sen tekivät. Sen arvoa ei voi mitata, ne soutajat tekivät sen mahdollisiksi miksi täällä ollaan ja venettä tervataan keväisin aina uudestaan. Isoisemme Rakkaus on se voimavara mitä he halusivat. Omani oli minulle se tervaaja joka sai veneeni liukuun ja auttoi elämään ja unelmani toteuttamaan. Tervaan kyllä veneeni osaltani ja annan tervantuoksun huumata myös läheisiäni. Kysyit ketä haluan ovekseni taakse... elä koskaan epäröi... tarvitseeko edes sanoa.... sinä tiedät sen kirjoittaja miehesi se on
- AnonyymiUUSI
En minä nyt sentään erakko ole, vaikka itsekseni viihdyn. Seura on tervetullutta 😶🌫️
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti saat seuraa
- AnonyymiUUSI
No te olettekin koteloitunut Häne kanssa sitten
- AnonyymiUUSI
et pääse, alaovikin on lukossa 24/7 ja ilman tunnisteita ei minkäänlaista mahdollisuutta
- AnonyymiUUSI
Avaisin oven ja kutsuisin sinut lämpimästi sisään. Tervetuloa… peremmälle….peremmälle….peremmälle ja sitten heittäisin sinut takapihanovesta ulos…. Kiva, kun kävit…..mukavampi kun lähdit…
- AnonyymiUUSI
Hehhh
- AnonyymiUUSI
Ilmaantua? Luolasta? Mancave?
Outo aloitus. Kukaan ei voi tietää, minne pitäisi ilmaantua. - AnonyymiUUSI
H:lle aina avoimet ovet. Vaikka keskellä yötä😁
- AnonyymiUUSI
👍👍
- AnonyymiUUSI
En avaiskaan kun mulla on nyt perhe ja olen näiden kans lopun elämäni
- AnonyymiUUSI
Onnittelut. Tuot lapsen heti kun kykenee opettelemaan kirjoitusta ja lukemista ja muuta kulttuurivaihtoa.
- AnonyymiUUSI
Rupeet wolt kuskiksi
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla vähän pitkä matka mummelille... ;-))
- AnonyymiUUSI
Tervetuloa. Keitän teetä.
- AnonyymiUUSI
Vitsikästä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374494Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1562655Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032216Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221734Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781696Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141450Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651436- 731408
- 811390
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e821381