Sä ajattelet ihan oikeasti asioiden suhteen
Kumpa tietäisin mitä
44
623
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sen saisit selville?
- Anonyymi
En enää mitenkään
- Anonyymi
Ei ollut sinulle. 😠 miksi tulet aina puuttumaan toisten alotuksiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sinulle. 😠 miksi tulet aina puuttumaan toisten alotuksiin!
hah hah, ei täällä kuule kukaan tiedä kenelle tämäkin aloitus oli suunnattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah hah, ei täällä kuule kukaan tiedä kenelle tämäkin aloitus oli suunnattu
Läpällä sanoin😄 täällä on tuntuu olevan näitä aloittajan chostaajia olevan liikkeellä. Piti ensin kiusaa kaikkia mut en sit jaksanukkaan.
- Anonyymi
Kysy rehdisti niin saat ehkä vastauksia.
- Anonyymi
Sepä se. Muuten on vain arvailua ja väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Tähän ei teksti riitä
- Anonyymi
Mitäs jos soittaisit?
- Anonyymi
Ota yhteyttä
- Anonyymi
Että sä olet hullu ja kahjo akka ei susta ketään tule tykkäämään sytyttelet tulipaloja kun on niin huono olo sulla kävit jopa mun kämpässä pistämässä levyn päälle
- Anonyymi
noniin torbeijjo nukuppa välillä
- Anonyymi
Mulla oli kans kahvinkeitin laitettu päälle..kerran oli hella
- Anonyymi
Ei niin, mahdoton tapaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli kans kahvinkeitin laitettu päälle..kerran oli hella
Mulle oli joku paistanut letut ja leiponut kakun 😲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle oli joku paistanut letut ja leiponut kakun 😲
Dorka
- Anonyymi
Aika diippii vääntöö hehheh on gubbe vähän vainoharhassoissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dorka
😂👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂👏
Sulla on niin hauskaa siellä😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika diippii vääntöö hehheh on gubbe vähän vainoharhassoissaan
Tunnetko itsekki sen,ett olet harhoissa elävä gubbe! Ne pelottelut alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa,naamarit sun muut,miten kehtaat,aikuinen mies/nainen??
- Anonyymi
Minulle ovat asiat selvinneet vasta ihan äskettäin. En heti uskonut sua alkusyksystä, mutta palaset ovat loksahdelleet pikku hiljaa yhä enemmän paikoilleen. Se on ollut valaisevaa. Olen todella paljon ihmetellyt ristiriitaista käytöstäsi ja tunteiden vellomista laidasta laitaan. Myös arkuuttasi ja jonkinlaista vihamielisyyttäsi olen ihmetellyt. Olen alkanut ymmärtää sua. Olen nyt siis siinä vaiheessa. En enää ole sulle kiukkuinen, mutta paljon on surua käsiteltävänä. Ja paljon kysymyksiä edelleen.
- Anonyymi
Missä vaiheessa? Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaiheessa? Oletko nainen vai mies?
Olen nainen. Siinä vaiheessa että olen vasta alkanut ymmärtää mitä olet mahdollisesti käynyt läpi samaan aikaan kun meillä on ollut nämä tunteet.
- Anonyymi
Gubben sairaus vaatii kyllä jo jonkinmoista hoitoa,on mennyt mahdottomuuksiin tuo valehtelu,seuraaminen,vainoaminen,pelottelu noilla vänksähtäneillä naamareilla esim.tänään kaupassa,oit ihan hirviön näköinen,toisaalta tutun ihmisen näköinen! Pitää kysyy häneltä,ett oliko se siellä kaupas ,ilmoittaa poliisille.....tehdä rikosilmoitus jne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen. Siinä vaiheessa että olen vasta alkanut ymmärtää mitä olet mahdollisesti käynyt läpi samaan aikaan kun meillä on ollut nämä tunteet.
Olet niin oikeassa, olisin halunnut keskittyä naiseen ja tunteisiin, mutta olen saanut kokea paljon epämiellyttäviä asioita, jotka ovat haavoittaneet ja häirinneet minua paljon.
- Anonyymi
Pitäis sun jo tietää.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama.
Minä sulle samat näytän 😛
- Anonyymi
Tähän aikaan nukkumista. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Mitä tarvis ajatella ja minkä asioiden suhteen
- Anonyymi
Olemukseni on varmasti kertonut kaiken sen, mitä en pysty sanoin sanomaan. Luota sinun intuitioon tässä asiassa, sinun intuitio on oikeassa.
- Anonyymi
Kun on aikaa kulunut, on jäänyt olennainen eli hyvä tunne susta.
- Anonyymi
Miksi tuolllaisia ajattelet kun vihaat mua... ;-))
- Anonyymi
Suurin osa ihmisistä ei juurikaan kykene ajattelemaan, vaan uskovat sitä mitä muut mistäkin kertovat.
- Anonyymi
Muu muassa.
- Anonyymi
Osa tapahtumista on ollut sekavaa ja en niitä täysin ymmärrä. Sen kuitenkin tiedän, et kenet haluan omakseni. Kukaan muu ei kelpaa kuin hän ja toivottavasti saan hänet. Luotto on 100%.🩷
- Anonyymi
Häntä et saa 100% varmuudella!lopeta jo toi paskan jaihaminen ja jonkun kiusaaminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häntä et saa 100% varmuudella!lopeta jo toi paskan jaihaminen ja jonkun kiusaaminen!
Huoli-ilmoitus tuosta pitää jo tehdä,on ihan sekasii!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoli-ilmoitus tuosta pitää jo tehdä,on ihan sekasii!!!
Transu-ukko kiusaa,ku tietää jäävänsä kakkoseksi ja joutui vankilaan,ei noita hulluja ole kenenkään pakko sietää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transu-ukko kiusaa,ku tietää jäävänsä kakkoseksi ja joutui vankilaan,ei noita hulluja ole kenenkään pakko sietää!
Laki määrää,mitä voi tehdä toisen kiusaksi!!
- Anonyymi
niin mistä saa edes tuollaisia karkki-kwppwjä kuin candy-cane joulukorisrekasikin..
- Anonyymi
Tokmannilta
- Anonyymi
Mies kertoo tuon kysymättäkin. Jos ei kerro, hän ei välitä tarpeeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718409Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110570Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877383Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4107128Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853474"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972585Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332366MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä342321