Minut rakastumaan
Miksi piti saada
17
513
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka niin? Mutta kyllä se sinä olet itse vastuussa kuinka tunteesi on
- Anonyymi
Rakastutit tyhmä
- Anonyymi
Ei kukaan voi saada ketä tahansa rakastumaan, se on mahdotonta! Minulla ei ole ollut rakastumisen tarvetta noin pariinkymmeneen vuoteen! Kun parisuhteeni loppui, en ole kokenut tarvetta läheisyyteen kenenkään kanssa!
- Anonyymi
Eikö se ole parempi vaihtoehto.. tietysti voit tuhoutua ja jatkaa vanhaa elämääsi.
- Anonyymi
No kiitos samoina mutta rakastan rakastaa sinua mies, jos olisit tässä..tai tavattaisiin.
- Anonyymi
eipä voi mitään, minua kuitenkin epäilytti, kun hän nainen on varattu, siinä on suuri vaara jäädä vain pahan päivän varamieheksi...
- Anonyymi
Olisin ottanut erään miehen omakseni vaikka oon varattuna huonossa suhteessa.
Oispa se mies kertonut yhteystietonsa ennen lähtöään 😔❤️
Mulla jäi niin iso ikävä
- Anonyymi
Ei rakastuminen ole mikään tahdon asia, se on tunne-energian tulemista ilman lupaa, sitä ei voi oikeasti estää mitenkään kun rakkausenergia ympäröi sinua, aivan kuin yllättävä sadekuuro, sano nyt pisaroille, menkää takaisin taivaalle. Tietenkin kaiken voi yrittää kieltää, kuten myös kieltää hänen olemassaolo sydämessäsi.
- Anonyymi
Nii. Miks?
- Anonyymi
Tämä on hyvä kysymys. Menee koko elämä sekaisin ja se ihanuus on varattu eikä tiedä tästä mitään.
- Anonyymi
Ei tiedä että on varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä että on varattu?
Ei tiedä näistä tunteista. Tietää varmasti olevansa perheellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä näistä tunteista. Tietää varmasti olevansa perheellinen.
Rakastuin varattuna erääseen mieheen 😔
Jäi kaipaus kun hän lähti❤️
En tiedä tiesikö hän koskaan kuinka häntä rakastin
- Anonyymi
Se on vaan himoa ja saavuttamattoman naisen lumoa..
- Anonyymi
Parempi kysymys on miksi sinä et saanut minua rakastumaan?
- Anonyymi
Kuka kenet mä olen ainakin yrittäny aina päinvastaista mu eipä toimi sekään aina
- Anonyymi00019UUSI
Kauniit naiset online just nyt 💋 Klikkaa! https://Jessica.hoty.lat/Jessica#/?/?/nrf8ylbrv
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1905120- 191840
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631636Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s111541Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271527Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit531200Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961094Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249308993- 196945
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7860