Minua siellä?
Ajatteletko vielä
23
429
Vastaukset
- Anonyymi
Vai et
- Anonyymi
Mitään muuta teekkään kun ajattelen häntä. Sitä se rakastuminen teettää.
- Anonyymi
Vieläkö sä rakastat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö sä rakastat?
Häntä rakastan. Sinusta en tiedä edes kuka olet.
- Anonyymi
kyllä vain. ajattelen miestäni useita kertoja päivässä.
- Anonyymi
Ajattelen häntä joka päivä.
- Anonyymi
Mutta selvästi kyselet jonkun tietyn perään, niin avaatko vähän?
- Anonyymi
Ajatellut jo kuukausia. Huoh.
- AnonyymiUUSI
Reilun vuoden. Huoh x 2
- Anonyymi
Missä siellä? Kotonani? Töissä?
- Anonyymi
Siellä en sinua ajattele.
- Anonyymi
Koko ajan, joka minuutti olet mielessä.
- Anonyymi
Kyllä minä ajattelen häntä. E
- AnonyymiUUSI
E(n) ajattelee m ?
Vai E(m) n ?
- Anonyymi
Koko ajan ajattelen 🩵🤍
- AnonyymiUUSI
Ketä sinä ajattelet?
- Anonyymi
Tietty :(
- Anonyymi
Olet mielessä lähes päivittäin -H-
- Anonyymi
minä ajattelen jotain naista koska erikoinen vähän... mutta piti herätä katsomaan natgeo-kanavalta jäänmurtaja-laivaohjelmaa miten murskaa jäätä icebreaker-vene
- AnonyymiUUSI
Kaikki yhdessä jäätä särkemään, jäätä särkemään, jäätä särkemään.
- AnonyymiUUSI
En siellä, täällä, enkä tuolla.
- AnonyymiUUSI
Riittävästi kun touhuaa ja menee, niin ei ehdi ja pysty ajattelemaan. Ainoa konsti kaipuun poistoon.
- AnonyymiUUSI
Voimakas kieltäminen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki82302Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562100- 1072031
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621347- 1251175
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241087- 55968