Nämä on niin yksinkertaisia ja tyhmiä. Miksi ette näe yhtään vaivaa vaan suollatte kaiken mieleen juolahtavan tänne.
Jos ei itse keksi mitään jutunjuurta, voi hyödyntää tekoälyä.
Olen tullut siihen tulokseen, että täällä palstalla ei näy juurikaan aivotoimintaa. En jaksa itsekään vetää täällä mitään jos taso on tätä luokkaa.
Tulipahan mieleen, täysin harkitusti.
Tehkää ihmiset laadukkaampia juttuja
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei enää oikein jaksa tai viitsi pikemminkin
tänne antaa mitään aitoa ja merkityksellistä.
Paljon olis kaikkea mutta noh....
Kyl sä tiiät.
Ja kaipaatkin sitä jutustelua, eiks vaan? - Anonyymi
Pitäis olla laadukkaampia lukijoita. Ny parhaimmat alotuksetki poistetaan heti, ennenku kohdekaa ehtii lukasta. ;)
- Anonyymi
Niin no.. Ittehän me ne kirjoitetaan.. Sinäkin.. Joten tuumasta toimeen?
Jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa ja kirjoittaa mukavampia juttuja halutessaan. Jättää ne negat omaan arvoonsa, ehkäpä jopa huomiotta, niin auttaisiko se yhtään ja tarkoitan YHTÄÄN parantamaan tasoa. Tää ois kehittelyn paikka. Mulla on tai ainakin oli ideoita tähänkin, tällä hetkellä ei oo päässä ne nyt. Kaipa nuo muistais, kun vähän pinnistäis.- AnonyymiUUSI
No jos joku ihan asiallisesti aloittaa niin heti ketjuun hyökkää ne vittuilija trollaajat. Näin se vaan ikävä palstalla menee.
Itse oon sitä mieltä ett ikävä palstan vois poistaa kokonaan. Turhaa haukkumista ja vittuilua kaiket päivät ja yöt. Täysin turha koko ikävä palsta. Poistoon vaan kun ei osata asiallisesti keskustella.
- Anonyymi
Hyvä AP juuri noin lasketaan tasoa entisestään.
Olemalla kriittinen ja ilkeä muille
Jatka toki trolli!
Mut voisitko kehittää sosiaalista älyäsi
Sekun loistaa täysin poissaolollaan?- AnonyymiUUSI
Ei ole ilkeä ja sinäkin heti ensimmäiseksi päätit vittuilla ihan asialliseen aloitukseen. Ja ihan tottahan toi on ett ne ilkeilijät täällä vaan pyörii just ne jotka niitä ilkeyksiään suoltaa 24/7.
Kyllä tuon huomaa? 🙄 Keskustelun taso on kyllä niin alhaalla ett suurin osa täällä käy vaan silloin tällöin kun ei jaksa tuota hölmöilyä. Mitään asiallista ja fiksua keskustelua ei ainakaan ikävä palstalla näe ja sitä vissiin ees turha odottaa.
Muissa aihekeskusteluissa joskus hyvinkin fiksuja juttuja mutta ikävä palsta on pilattu jo aikaa sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki82302Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562100- 1072031
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702014Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621347- 1251175
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241087- 55968