Minulle se jatkuva

Anonyymi-ap

häirintä on ollut järkyttävä kokemus. Ja vielä järkyttävämpää oli kaikki se kautta rantain esitys ja kertominen. Jossain vaiheessa ajattelin, etten selviä hengissä! Ainoa asia mikä oli minulle tärkeää oli saada tehdä töitä, mutta pelottaa jo ajatuksenakin se, että jos kautta rantain kerronta yhä jatkuu, enkä vieläkään saa tehdä tötiä rauhassa! Toivon todella sitä, että korvauksia maksetaan. Kunpa vihdoin ymmärtäisitte, ettei projektia olisi koskaan saanut aloittaa! En tule koskaan ymmärtämään sitä, miksi se ylipäätään aloitettiin! Siinä ei ollut järkeä ryhtyä moiseen puuhaan ja olen loppuelämäni ajan hämmentynyt siitä, ettei siihen kysytty lupaa! Miten se on mahdollista?

1

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se kaikki mitä tapahtui on jäänyt sisälleni muistuttamaan miten julmaa elämä voi olla, vaikka et olisi tehnyt mitään pahaa kenellekään! Olen rauhallinen ja pidän rauhallisesta elämästä ja siitä että olisin saanut elää omannäköistäni elämää mieluisaa työtä tehden. On käsittämätöntä, että kukaan ei halunnut tietää minkälaisesta elämästä minä unelmoin! Kaikki osallistujat kaikilla työpaikoillakin, yrittivät muuttaa minua toisenlaiseksi! Sellaiseen ei ole oikeutta yhdelläkään ihmisellä! Lähes joka ilta kun kirjoitan täällä olen osittain kauhuissani, koska tämä paikka muistuttaa aina siitä mitä minä menetin! Minut uhrattiin toisen ihmisen pelastamiseksi, minulta lupaa kysymättä! Minulta viétiin turvapaikka, minkä takia menetin puolet elämänhalustani. Kukaan ei tuntunut pystyvän asettumaan minun asemaani ja se tuntui joka päivä yhä kauheammalta! Olin hädissäni aina kun olin lähdössä töihin vieraaseen työpaikkaan ja pahin pelkoni kävi todeksi. Kahdeksan tunnin rääkki ja en pystynyt koskaan ymmärtämään sitä miksi niin toimittiin! Ei ollut yhtään sellaista työpaikkaa missä olisin saanut tehdä töitä rauhassa! Kyyneleet valuvat poskiani pitkin nytkin, kun muistan kuinka syvästi ahdistuin joka ikinen työpäivä! Kymmenen vuoden aikana minua ei hyväksytty sellaisena kuin olisin halunnut olla! Ainoa mitä nyt tarvitsen on saada korvauksia, jotta minun ei tarvitse mennä töihin enää kärsimään, koska pelkkä ajatuskin siitä, että kautta rantain kertominen yhä jatkuisi, saa minut toivomaan kuolemaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      170
      2494
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      54
      2047
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1967
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      31
      1950
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      56
      1948
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      60
      1274
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1136
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      993
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      930
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      877
    Aihe