Nyt kun olen asiaa miettinyt, niin tulin siihen tulokseen,että tämä taitaa olla pelkkää himoa sua kohtaan.
Eihän meistä voisi koskaan tulla mitään sen kummempaa. Tietäisitpä kuinka paljon mä haluaisin sua nainen! ❤️👩❤️👩
Luulin että olen ihastunut
36
598
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
mä en naisista sillain unelmoi. ja sitten ku ei ole tunteita, muutenkin kun on tässä tilassa niin kaipaa vaan rauhaa ja tasasuutta
- AnonyymiUUSI
vaikka tuskin tietyst oli mulle mutta vastailen aina kaikkeen ku ne ois mulle pitäkööt jaikki narsistina se on aivan sama
- AnonyymiUUSI
Onko sulla jokin ongelma? Tämähän on juurikin sitä varten, että tänne kirjoitellaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jokin ongelma? Tämähän on juurikin sitä varten, että tänne kirjoitellaan.
voi laps rukka.useita
- AnonyymiUUSI
Tuskin täälön ketään lesboa
Miehiä kaipaavia naisia suurinosa
Eikä ketään muuta joka kaipaisi naisena naista
Ja vielä ku voit olla mies joka on vain käyny
vaihtaas sukupuolensa.
Se tosin selittäisi sen sun gubbe pakkomielteesi.
Sori anonyymi netis ei toi sun homma etene - AnonyymiUUSI
Kyllä olen lesbo ja mäkin täällä kaipailen.
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin. Ja kaipailen.
- AnonyymiUUSI
No eipä sitäkään monologiäijä eli aapee ihan kerrasta vielä tiiä sanoa. Vasta kun muuttokuorma on raijattu homman kumman luo. Hieno teatteri taas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eipä sitäkään monologiäijä eli aapee ihan kerrasta vielä tiiä sanoa. Vasta kun muuttokuorma on raijattu homman kumman luo. Hieno teatteri taas
Mitä jos yhtäkkiä huomais olevansa lesbo, vakavassa suhteessa ja velvoitettu keskustelemaan jatkuvalla syötöllä?
- AnonyymiUUSI
Himo sisältyy ihastumiseen😊 Ilman himoa kukaan ei ihastuis eikä rakastuis eli biologinen luontoäidin temppu himon muodossa koko ihastumiskuvio.
- AnonyymiUUSI
Ja höpönlöpöä!!
Taidat olla joku nuori tai vähemmän aikaa suhteessa ollut.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpönlöpöä!!
Taidat olla joku nuori tai vähemmän aikaa suhteessa ollut..Puuta heinää puhut!! Todellakin joku asioista tietämätön!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpönlöpöä!!
Taidat olla joku nuori tai vähemmän aikaa suhteessa ollut..Olen viiskymppinen ja ollut suhteessa 26 vuotta.
- AnonyymiUUSI
Voi tulla jos kersat rohkeutesi ja kysyt
- AnonyymiUUSI
Keräät siis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keräät siis
En usko kun näin olen ymmärtänyt. En myöskään aio sua lähestyä enää kun huomaan ettei sua kiinnostaa, tai sitten olet vain hyvä näyttelemään ettei sua kiinnostaa
- AnonyymiUUSI
Mieti jos et enää koskaan tapaisi häntä? Miltä se tuntuisi? Siinä sulle vastaus mitä tunnet.
- AnonyymiUUSI
Olisin vain hyvilläni, jos tietty häirikkö vihdoinkin lopettaisi kaiken sen häirinnän!
- AnonyymiUUSI
Ensimmäisenä tulee tunne haikeus. Tuntuisihan se ikävältä, ehkä jopa ikävä iskisi ja kyllä hän monesti mielessä pyörii. Tilanne vain on se ettei meistä koskaan voisi tulla paria 🥹💔
- AnonyymiUUSI
Minä taas en ajattele lainkaan sxxxä silloin kun ajattelee sinua. Ja selvennykseksi, minulle vaan muut asiat ovat tärkeämpiä heti ensi tapaamisella ja suhteen alussa.
Itse ne hommat tulee sitten vähän myöhemmin.- AnonyymiUUSI
No miten vain 🙂
- AnonyymiUUSI
En minäkään ajattele säätä, vaan ihan muuta...
- AnonyymiUUSI
pitäskö tästä viestistä ilahtua vai kui 😏😧
- AnonyymiUUSI
Varmaan riippuu ihan siitä, mitä itse haluat ;-)
Sivusta hän - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan riippuu ihan siitä, mitä itse haluat ;-)
Sivusta hänhaluan kaiken, olen rakastunut 🥺❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
haluan kaiken, olen rakastunut 🥺❤️
Kehen olet rakastunut?
- AnonyymiUUSI
Kylläpä oli taas selvät tunnisteet...?
- AnonyymiUUSI
Koita mut vaan elää sen kanssa että tåmä palstaäijän teatteri on sitä ihtiään etkä voi mylviä täällä ku hirvas jos palsta ei ns vastaa tarpeisiisi. Jessus
- AnonyymiUUSI
No ainakin sen oli kirjoittanut nainen eikä mikään murrosikäinen fantasioissa elävä teini, joka katsonut liikaa jotain tietynlaisia filmejä ja luulee että oikea elämä on sitä että aloitetaan sängystä ja lopetetaan siihen kun tunteet eivät kohtaakaan henkisellä tasolla 😏
- AnonyymiUUSI
Sisältyy tai ei, eihän me olla kaikki samanlaisia
- AnonyymiUUSI
Onneksi ei olla. Fiksummat ovat säästyneet tippureilta ynnä muilta taudeilta kun ovat ajatelleet yläpäällään asioita.
- AnonyymiUUSI
Niin muuten.. onko teillä yleensä tapana kysyä kumppanilta että onko hänellä mahdollisesti jotain tauteja vai syöksyttekö suin päin suojaamattomana hommiin vain siksi että himot iskee?
Juurikin oli uutisissa että tippuri taas lisääntynyt hälyttävässä määrin nuorten aikuisten parissa!
Että se kumiukko olisi kyllä aika kiva olla sitten siinä alkuvaiheessa mukana jos ette pitempään meinaa muutenkaan yhdessä olla niin ainoa varma keino välttää s-taudit. - AnonyymiUUSI
Niinpä, meistä ei todellakaan voisi koskaan tulla mitään sen kummempaa, esteitä on niin paljon. Ja kyllä tiedän kuinka paljon ainakin joskus olet mua halunnut ja himoinnut, kun et pystynyt pitämään näppejäsi kurissa mitenkään.. Nykyään osaat pitää näppisi kurissa kuitenkin, muuten en tiedä onko se halu mennyt sinulta jo ohi tässä aikojen saatossa. Vai yritätkö nykyään vain käyttäytyä kuten herrasmies :)
- AnonyymiUUSI
jos ikäsi olisi jotain kymmeniä t5uhansia vuosia... niin ei ole tästä maailmasta voi olla joku demoni tai... niin
- AnonyymiUUSI
Olen jo hyväksynyt ettei tule mitään.
- AnonyymiUUSI
Sulla se viisari sojottaa milloin mihinkin päin, kohteet vaihtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from271869Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261837Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 991775
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571112- 1101016
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20863- 52834
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817