Mietitkö koskaan mua? Mä ajattelen sua koko ajan. Ensimmäisenä herätessä mielessä ja nukkumaan mennessä viimeisenä...
Hei rakkaimpani
14
426
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisen hetken päivästä.
Aivan jokaisen. - Anonyymi
Kuka sun rakas on?
Millainen hän on?
Mies vai nainen? - Anonyymi
joo. hyvin usein mietin
- Anonyymi
En voi vastata tähän kuin irl
- Anonyymi
Aina ja edelleen aina vaan ja ikuisesti sinua rakas rakopyllyni
- Anonyymi
Sulla on näköjään meitä rakopyllyjä vähän enemmänkin kuin olet antanut ymmärtää.
Hyvä että kykenet olemaan rehellinen täällä kun kerran irl elämäsi onkin pelkkää kaksinaamaista valehtelua ja teeskentelyä.
Huomaatko itse millaiseksi ihmiseksi olet muuttunut? Ei tuota ainakaan voi hyvänä kehityksenä pitää kuin ainoastaan joku toinen yhtä itsekeskeinen ja pikkusieluinen ihminen.
Enpä olisi ikinä uskonut sinusta että lähdet tuollaiseen mukaan ja kuinka alas olet pystynytkin vajoamaan.
Mutta jos olet kerran täysin tyytyväinen itseesi tuollaisena valehtelevana kieroilijana ja läheisintäsi selkään puukottavana keltanestepäänä niin mikä estää sinua olemasta rehellinen myös irl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on näköjään meitä rakopyllyjä vähän enemmänkin kuin olet antanut ymmärtää.
Hyvä että kykenet olemaan rehellinen täällä kun kerran irl elämäsi onkin pelkkää kaksinaamaista valehtelua ja teeskentelyä.
Huomaatko itse millaiseksi ihmiseksi olet muuttunut? Ei tuota ainakaan voi hyvänä kehityksenä pitää kuin ainoastaan joku toinen yhtä itsekeskeinen ja pikkusieluinen ihminen.
Enpä olisi ikinä uskonut sinusta että lähdet tuollaiseen mukaan ja kuinka alas olet pystynytkin vajoamaan.
Mutta jos olet kerran täysin tyytyväinen itseesi tuollaisena valehtelevana kieroilijana ja läheisintäsi selkään puukottavana keltanestepäänä niin mikä estää sinua olemasta rehellinen myös irlHaukut tuntemattomia vai oletko valvoja? Mitä mä sinulle olen tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos olet kerran täysin tyytyväinen itseesi tuollaisena valehtelevana kieroilijana ja läheisintäsi selkään puukottavana keltanestepäänä niin mikä estää sinua olemasta rehellinen myös irlLaitas edes joku tunniste edes pienen pieni kenen yli mä oon ajanu? Eikä mulla mitään miehiä ole. Olen kiltti ihminen. Yhden miehen nainen jos niin sovitaan. Mutta näin vapaana. Olen valppaana😉
- Anonyymi
Vai ni. Veä käteen ja käännä kylkeä?
- Anonyymi
Ajattelen, mutta en kovin hyvällä :-D
- Anonyymi
Rakopylly on seksikäs aaahhhh uuuuuhhh!
- Anonyymi
Markkinarako haisee :( Arvostan enemmän luontoa ja lintujen laulua :)
- Anonyymi
No, semmostahan se on.
- Anonyymi
Minusta on ihana ajatella erästä, tulee hyvä mieli 🙂 Sitten iskee ikävä 🥺 Ja joskus tulee tosi kuuma 🥵
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1373546Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville553121Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122584Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152141- 1711786
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa311346- 541172
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16953Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110923Polvinen hylkäsi Persut
Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.158922