Onko sinusta YRITTÄJÄKSI?

Anonyymi-ap

Voi taivas mitä soopaa täällä kitistään, ja juuri ihmisistä jotka omalla työllään ovat tulonsa hankkineet. Tehkääpä itse sama. Se vaatii ideaa, luovuutta, vähän hulluuttakin ja riskinotto-uskallusta. Hatun nosto kaikille, jotka yrittäjänä työllistävät itsensä ja usein muutaman muunkin.

22

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleisen hulluuden hyväksikäyttö ei ole yrittäjyyttä!

Eli pieni korjaus aloitukseen.

• Anonyymi

Harvat nousee tienamiehiksi tubessa,taitolaji.

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

ff taas kommentoi tätä.

• Anonyymi

"Harvat nousee tienamiehiksi tubessa,taitolaji."

Hulluilla on aina hyödytty tässä maassa.
        Olisitko sinä lähtenyt kuumana kesäpäivänä konttaamaan Ökylän lanttu tai juurikas pellolle muutaman markan päiväpalkalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Harvat nousee tienamiehiksi tubessa,taitolaji."

Hulluilla on aina hyödytty tässä maassa.
        Olisitko sinä lähtenyt kuumana kesäpäivänä konttaamaan Ökylän lanttu tai juurikas pellolle muutaman markan päiväpalkalla?

Siinä kelakommari veti fattasta jo suurempaa liksaa.

• Anonyymi

Tienamies ym. tuputtajat hinnoittelivat itsensä niin korkealle tadolle ,jotta nelonen joutui laittamaan ohjelman maksulliselle kanavalle. Väkä meinottelee laittavansa myös omat tuotoksensa maksun taakse.

• Anonyymi

Laadusta maksetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laadusta maksetaan.

Juuri niin

• Anonyymi

Huutokauppasivuilta näkee että koko itäsuomi on konkurssin partaalla mutta näiltä sivuilta näkee ettei se rajoitu aineelliseen osastoon.

• Anonyymi

Kun nyt tajuaisit edes numeroita maakunnittain.

• Anonyymi

"Voi taivas mitä soopaa täällä kitistään....."

Voi taivas mitä soopaa siellä kitistään!
      Yrittäjäksi pääsee kun syntyy maa- ja metsätilallisten perintöpojaksi, isän traktorilla alkaa tienaaminen heti kun isä antaa luvan ajaa traktorilla.

• Anonyymi

Mitähän houreita taas latelet. Isäsikö antaa luvan ajaa yleisillä teillä traktoria? Isäsikö määrittää työehdot?

• Anonyymi

"Voi taivas mitä soopaa täällä kitistään"

Voi taivas mitä soopaa siellä kitiset!
      Yrittäjäksi pääsee kun syntyy maa- ja metsätilallisen perintöpojaksi.

• Anonyymi

Sinähän kun et syntynyt komukka.

• Anonyymi

"Sinähän kun et syntynyt komukka."

Mutta sinä synnyit perintöpojaksi, ja sen kyllä huomaa.

• Anonyymi

Viimein sentään yksi totuus suustasi. Onhan siinä alku edes ryhdistäytyä itse säälistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimein sentään yksi totuus suustasi. Onhan siinä alku edes ryhdistäytyä itse säälistäsi.

"Viimein sentään yksi totuus suustasi. Onhan siinä alku edes ryhdistäytyä itse säälistäsi."

Mikä vitun yksi totuus? Olen kertonut 50-luvulta lähtien totuutta kuinka meille perintöpojille tarjottiin valmis elämä tarjottimella heti kun alettiin puhetta ymmärtämään ja silmät avautuivat näkemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Viimein sentään yksi totuus suustasi. Onhan siinä alku edes ryhdistäytyä itse säälistäsi."

Mikä vitun yksi totuus? Olen kertonut 50-luvulta lähtien totuutta kuinka meille perintöpojille tarjottiin valmis elämä tarjottimella heti kun alettiin puhetta ymmärtämään ja silmät avautuivat näkemään.

Sulla komukka viiraa nyt pahasti.

• Anonyymi

Katsokaa metsämania, hän leikkii edelleen lähes 60 vuotiaana kotitanhuvillaan aivan samoja leikkejä kuin pikkupoikana.

Suhdanteet tulevat ja suhdanteet menevät mutta metsäman leikkii.

• Anonyymi

Se on elämää ei orjapunikin arkea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe