Heips!
Olen etäsuhteessa miehen kanssa joka tykkää alistua naiselle. Hänellä on ollut online dom-sessioita aiemmin, itselläni domina-kokemusta lähinnä seksikokeiluista. Poikaystäväni pyytää minua kehittämään hänelle sääntöjä ja dominoida häntä, mutta minulla ei ole käsitystäkään miten tämä etänä toimii ja minkälaisia sääntöjä voisin hänelle keksiä. Kuulisin mielelläni kokeneilta ehdotuksia tai vinkkejä mistä voisi inspiroitua :)
Dominointi etäsuhteessa
4
414
Vastaukset 4
- Anonyymi
Munat lukkoon ja pyydät häntä käyttämään naisten alusasuja. Tietenkin hänen pitää ottaa niiden käytöstä kuvia, jotka lähettää sulle.
Lähetä hänelle kengät, joita hän joutuu nuolemaan ja video siitä sulle.
Jotain juttuja, joita joutuu tekemään julkisella paikalla/julkisesti. - Anonyymi
Yksi aika hyvä on se, että käsket mennä johonkin naisten vaateliikkeeseen. Käsket kyselemään myyjältä neuvoja sopivien sukkahousujen valitsemiseksi. Lopuksi saa kysyä, voisiko pukea ne päälle jo siellä liikkeessä. Ja tietysti videoi vielä tapahtuman sinua varten.
Ensimmäinen sääntö tietysti on, että hänen muna on nyt sun omaisuutta ja hän saa koskea siihen ainoastaan sun luvalla. Sitten kun hän saa tulla, voit antaa hänelle runkkausohjeita, esim. edgetys, ruined orgasm, et annakaan lupaa tulla jne.
Riippuu myös paljon millaisia mielenkiinnon kohteita hänellä on. CBT:stä kiinnostuneen voi käskyttää videolla läpsimään kasseja tai laittamaan niihin pyykkipoikia.
Jos hän innostuu esim. sukista ja voit niitä hänelle lähettää niin niitä hän voi haistella ja imeskellä kameralle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69929- 55918
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54665Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21644- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246552Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44528Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162487Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481