Heips!
Olen etäsuhteessa miehen kanssa joka tykkää alistua naiselle. Hänellä on ollut online dom-sessioita aiemmin, itselläni domina-kokemusta lähinnä seksikokeiluista. Poikaystäväni pyytää minua kehittämään hänelle sääntöjä ja dominoida häntä, mutta minulla ei ole käsitystäkään miten tämä etänä toimii ja minkälaisia sääntöjä voisin hänelle keksiä. Kuulisin mielelläni kokeneilta ehdotuksia tai vinkkejä mistä voisi inspiroitua :)
Dominointi etäsuhteessa
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Munat lukkoon ja pyydät häntä käyttämään naisten alusasuja. Tietenkin hänen pitää ottaa niiden käytöstä kuvia, jotka lähettää sulle.
Lähetä hänelle kengät, joita hän joutuu nuolemaan ja video siitä sulle.
Jotain juttuja, joita joutuu tekemään julkisella paikalla/julkisesti. - Anonyymi
Yksi aika hyvä on se, että käsket mennä johonkin naisten vaateliikkeeseen. Käsket kyselemään myyjältä neuvoja sopivien sukkahousujen valitsemiseksi. Lopuksi saa kysyä, voisiko pukea ne päälle jo siellä liikkeessä. Ja tietysti videoi vielä tapahtuman sinua varten.
Ensimmäinen sääntö tietysti on, että hänen muna on nyt sun omaisuutta ja hän saa koskea siihen ainoastaan sun luvalla. Sitten kun hän saa tulla, voit antaa hänelle runkkausohjeita, esim. edgetys, ruined orgasm, et annakaan lupaa tulla jne.
Riippuu myös paljon millaisia mielenkiinnon kohteita hänellä on. CBT:stä kiinnostuneen voi käskyttää videolla läpsimään kasseja tai laittamaan niihin pyykkipoikia.
Jos hän innostuu esim. sukista ja voit niitä hänelle lähettää niin niitä hän voi haistella ja imeskellä kameralle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109