Voisiko joku

Anonyymi-ap

projektille luvan antaneista kertoa, miksi valitsitte siihen mukaan oman lapseni ikäisen häirikön? Eikä teidän olisi pitänyt selvittää kunnolla minkälaisia ihmisiä siihen mukaan otatte? Teidän olisi pitänyt kysyä minun mielipidettä siitä haluanko ylipäätään ketään elämääni. Olisin voinut keetoa etten halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa, eikä ystävyyskään ole minulle mitenkään välttämätöntä ja kaikki ne kauheudet mitä jouduin vuosien ajan kokemaan varmistivat sen, etten halua enää koskaan uutta ystävääkään! Ette ole hyviä ihmisiä, koska hyvä ihminen olisi kysynyt minun mielipidettä ennen prohektin aloitusta, siitä mikä on minulle tärkeää. En usko, että yksikään ihminen haluaisi aloittaa mitään vastaavaa, kysymättä hänen mielipidettä omaan elämäänsä liittyen! Kuka tai ketkä olivat ne henkilöt, jotka olivat niin ymmärtämättömiä, ettei saa olettaa mitään kenestäkään ja luulla että mitään kysymättä henkilöltä itseltään voisivat auttaa häntä! Se on täysin ristiriidassa sen kanssa, että ainoa asia mikä voi tuoda esille ihmisen omat haaveet ja toiveet, on keskustella ja kysyä sitä häneltä itseltään! Rikoitte ihmisen perusoikeutta ja luulitte tietävänne paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää! Kyllä tuollaista toimintaa voi pitää täysin ala-arvoisena ja yksilöä syvästi loukkaavana tekona!

2

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

He jotka antoivat projektille luvan käyttäytyivät aivan samoin kuin lasteni isä. He eivät osanneet asettua minun asemaani ollenkaan, olivat vain sitä mieltä että minun olisi pitänyt ymmärtää heidän olevansa oikeassa, niin luuli lasteni isäkin että hän oli oikeassa. Hän ei koskaan pystynyt keskustelemaan mistään parisuhteeseen liittyvistä ongelmista, yritin sitä kolmen viimeisen vuoden ajan täysin tuloksettomana, eikä hän halunnut lähteä parisuhdeterapiaankaan! Minä olin syyllinen hänen mielestään, kun en halunnut enää seksiä hänen kanssaan! Minulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa olla yksin eroni jälkeen, enkä ole koskaan haaveillut uudesta ystävästäkään! Kaikki oli teidän päässänne, jotka annoitte projektille luvan, koska teidän mielestä minun olisi pitänyt elää samannäköistä elämää kuin te elätte! Mutta ette osanneet ottaa huomioon sitä, että minä en ole kuin te! Ja se oli virhe, jota ei olisi koskaan pitänyt tehdä! Kunpa olisi kysytty ne muutamat kysymykset, niin olisin säästynyt kokemasta elämäni rankimmat vuodet! Osaatteko edes yhtään hävetä sitä, miten paljon pahaa aiheutitte minulle monella tapaa, luulemalla että olisitte hyväntekijöitä, mitä ette todellisuudessa koskaan olleet!

• Anonyymi
        UUSI

Minä halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä, mutta projektille luvan antaneet eivät hyväksyneet sitä, koska luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, minkälainen elämä on juuri minun näköistäni elämää! Se että olettaa asioita yksittäisestä ihmisestä, kysymättä hänen omaa mielipidettään on yhtä kuin kiusaaminen! Projektiille luvan antaneet ovat myös kiusaajia ja häiriköitä yhtä lailla kuin tietty henkilö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      170
      2494
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      54
      2047
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1967
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      31
      1950
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      56
      1948
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      60
      1274
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1136
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      993
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      930
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      877
    Aihe