En ole oikeastaan niihin koskaan kuulunut.
Kyllä sinulla Venla noita haasteita riittämiin
11
144
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Enkä kuulu, kuten sanoit.
- AnonyymiUUSI
Asia on nyt selvä ja jatkan uusiin juttuihin jotka jo odotustilassa kun päätöstäsi odotin. Meidän juttu Venlan kanssa on loppuun käsitelty tältä osin ja varmaankin kaikilta osin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asia on nyt selvä ja jatkan uusiin juttuihin jotka jo odotustilassa kun päätöstäsi odotin. Meidän juttu Venlan kanssa on loppuun käsitelty tältä osin ja varmaankin kaikilta osin.
Olen ja tulen olemaan sun Venlasi tappiin asti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen ja tulen olemaan sun Venlasi tappiin asti.
Olen sen unelma sinä et asian eteen mitään. Pienikin ele pistäisi minun laittamaan kaikki ok. Miksi vain odottelet parempia päiviä kun niitä ei tule jos et tee mitään.
- AnonyymiUUSI
On se ihana kuulla Venluskan samansuuntaiset odotukset, mutta ei se tästä.
- AnonyymiUUSI
Jos ja ei mitään konkreetisista..
- AnonyymiUUSI
Venluska odottaa miehen aloitusta. Tie ja sydän on auki.
- AnonyymiUUSI
Olen hieman arka, ota suora yhteys. Vastaan, et pety.
- AnonyymiUUSI
Ihan kelle vain
- AnonyymiUUSI
Oliko se Venla sittenkin!?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405762Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602813Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1092294Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801864Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from211842Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261827Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276411807- 991755
- 751549
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671525