Mikä on kolmipisteturvavyö ja miten sellaisen saa? Ja onko ylipäänsä tarpeellinen? Ollaan lähdössä pidemmälle reissulle niin sillä kyselen.
Mukavia kesäpäiviä kaikille mammoille! :)
kolmipisteturvavyö???
5
3875
Vastaukset
- suosittelen
käytettäväksi, ja lähes joka autosta kyllä löytyy se ilman hankkimistakin.
- Mä vaan...
Eikö miehesikän osannut moiseen vastata?? Kummastelee* No sehän on se mikä nykyään on ihan joka autossa! Mietippäs nyt kun seuraavaksi kiinnität vyön, että monessako pisteessä se on kiinni. Katonrajassa,oven alareunassa ja käsijarrun vieressä. TADAA!!: 3 pistevyöt!
- tietoa
ei tuo ole mikään itsestäänselvä asia. Itse olen joskus samaa miettinyt, koska joissain oppaissa puhutaan kolmepisteturvavyöstä, kuin se olisi joku harvinaisuus ja pitäisi hankkia erikseen kun olet raskaana. Aika oudosti kyllä asia on esitetty. Kuitenkin suurimmassa osassa autoissa on juuri sellainen vyö...
- ven
Kuten muutkin vastaajat, minäkin hieman ihmettelen kysymystä...Ainoastaan raskaana oleville tarkoitettu turvavyönalennin on minulle tuttu.
- oskar4
Mitä suot kai lapsillesi, sen suot kait itsellesi - niin kuin kolmipisteturvavyö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715