Vanilja-pähkinä
18kpl 2,69e Tokmannilta
Paloaika 4t
Tuo tunnelmaa
Mulla, palaa tuoksukynttilä
28
188
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Saa olla varovainen niiden kanssa
- AnonyymiUUSI
Tunnelmoin. aah.
mieheltä - AnonyymiUUSI
Miten ni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten ni?
kissat hyppii välillä pöydillÄ
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kissat hyppii välillä pöydillÄ
Eipä oo
- AnonyymiUUSI
Tuoksukynttilät eivät paranna huoneilmanlaatua vaan pahentaa sitä. Itse lopetin niiden ostamisen, kun niistä tuotiin negatiivista uutista julki.
- AnonyymiUUSI
Kai luit sen pienen tekstin - vain ulkokäyttöön :)
- AnonyymiUUSI
Joissakin tuoksukynttilöissä on ollut sellainen ohje.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin tuoksukynttilöissä on ollut sellainen ohje.
Ei sen puoleen, en jätä ikinään kynttilöitä yksin palamaan ne on aina tuossa tv pöydällä silmien alla.
En mee ees, eri huoneeseen sillon kun ne palaa - AnonyymiUUSI
Kyllä on ollut kun itse olen nähnyt. Naurettiin että mitäs sillä ulkona tekee tuoksumassa... no ehkä parvekkeella tai terassilla?
- AnonyymiUUSI
Minä kyllä polttelen sisällä tuoksu kynttilöitä vaikka PAKETISSA LUKIS MITÄ!
Tämä on yksi niistä syistä miksi minun elämässä MIEHET EI KOVIN KAUAA VIIHDY jos minä asun omassa kodissa.
Miehet alkaa valittamaan siitä, kun heidän vaatteet tuoskuu vaimolle eli naiselle.
Olin aikoinaan töissä näkövammaisen vanhemman miehen avustajana ja hän oli menettänyt näkönsä ahtaajana, kun hän oli töissä. Hänen kanssa siitä oli hyötyä, kun minun vaatteet tuoksui naiselle vaikka meille sattui täydellinen PASKA juttu.
Hän ei nähnyt minkä näköinen minä olen, mutta hän päätteli tuoksun perusteella minkä näköinen minä olen.
Oltiin tulossa kaupasta käsi kynkkää hänen kanssa.
Hänelle tuli paska hätä ja minä sanoin hänelle, että : ULKO-OVI ON 5 metrin päässä joten yritä pitää sen aikaa!
Hän paskansi housuun ja minä tehtäviin EI KUULUNUT, kun käydä hänen kaupassa jos hän suostuu lähtemään kauppaan ja tehdä hänelle ruokaa!
Päästiin hänen kanssa hänen kotiaan sisälle niin minä pukkasin hänet suoraan kylpyhuoneeseen ja riisuin hänet niin hän ei sotke sillä paskallaan koko vessaa, kun hän meni suihkuun.
Hän pyyteli anteeksi minulta tuota, mutta minä sanoin hänelle : Et sinä voinut asialle mitään ja en minä voinut lähteä sinun kanssa juoksemaan!
Tuo hoito-suhde katkaistiin, koska hän pyysi minua ottamaan hänen lompakkonsa ja laskemaan hänen rahat.
Minä laskin ja hänellä oli yli 5000 euroa rahaa kotona lompakossa ja hän avasi oven jos joku soitti ovikelloa.
Paskan ja pyykin pesu ei haitannut minua, koska sen sentään pystyi hoitamaan vedellä ja pesuaineilla.
Minua alko enemmän huolestuttamaan asiakkaan rahat, koska me oltiin Espoossa ja lähiössä jossa aina sattui sekä tapahtui eli poliisit olivat siellä aika usein töissä.
Meidät olis voinut ryöstää keskellä päivää enkä minä olis voinut tehdä mitään, koska minun olis pitänyt suojata näkövammaista asiakkaita niin hän ei loukkaannu!
Minä kysyin häneltä, että : Miksi olet näin paljon rahaa nostanut pankista kerralla ulos?
Hän ei ollut jostain syystä ymmärtänyt, että 5000 euroa ei ole yhtä vähän rahaa mitä 5000 markkaa!
Hän ei suostunut edes jättämään rahojaan vähemmäksi kotiaan ja minä en halunnut alkaa hänen kanssa riitelemään asiasta.
Toimistolta ilmoittivat minulle, että hänen luo menee toinen niin minun ei tarvi alkaa SOKEAN kanssa riitelemään aiheesta, että : Lähikauppaan ei mennä ostamaan 20-30 euron ruoka ostoksia 5000 euroa lompakossa!
Oli meillä hänen kanssa ihan hauskaakin. Hänen häkki varasto oli talon ullakolla ja hän halusi lähteä katsomaan, että onko hänen kaikki tavarat siellä tallessa.
Ei ollut tietoa mikä se hänen varaston numero oli. Siellä me käveltiin ja minä sanoin välillä hänelle, että : Nyt pitää nousta tasanteen päälle ja kävellään vähän matkaa. Nyt pysähdy niin minä laskeudun alas niin sinä voit tulla turvallisesti perässä!
Minä katselin varastoihin ja kerroin hänelle mitä näkyy ja hän sanoi minulle, että : Ei ole minun tavaroita!
Minusta tuo oli ihan hauska työnä, kun sai olla hänelle silmänä sekä kertoa mitä näkee vaikka aluksi minusta tuntui, että hän EI OLLUT OIKEESTI SOKEA vaan joku päästään vinksallaan oleva mies halusi esittää sokeaa!
Ullakolla hänellä alko PELOTTAMAAN, että hän kaatuu vaikka minä EN EDES SANONUT HÄNELLE, että : Täällä on niin himmeät valot, että minä olisin tarvinnut TASKULAMPUN LISÄ VALOKSI!
Minä vain ajattelin, että en minä viitsi sanoa hänelle, että : Me ollaan molemmat sokeita täällä ullakolla!
Hän oli ihan herttainen vanha mies muuten ja kyllä hänestä olis hyvän miehen saanut, kun olis keskittynyt vapaalla KOULUTTAMAAN!
10 litraa hernekeittoa keitin joten kyllä hänelle ainakin viikoksi oli ruokaa!
Käytin häntä vielä taksilla HAMMASLÄÄKÄRISSÄ ja häntä pelotti sekin, mutta minä lupasin että voin tulla pitämään kädestä kiinni jos et yksin pärjää.
Kyllä minäkin voisin sokea olla jos minä saisin itse olla sokean opas joka kertoo miten toimitaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä polttelen sisällä tuoksu kynttilöitä vaikka PAKETISSA LUKIS MITÄ!
Tämä on yksi niistä syistä miksi minun elämässä MIEHET EI KOVIN KAUAA VIIHDY jos minä asun omassa kodissa.
Miehet alkaa valittamaan siitä, kun heidän vaatteet tuoskuu vaimolle eli naiselle.
Olin aikoinaan töissä näkövammaisen vanhemman miehen avustajana ja hän oli menettänyt näkönsä ahtaajana, kun hän oli töissä. Hänen kanssa siitä oli hyötyä, kun minun vaatteet tuoksui naiselle vaikka meille sattui täydellinen PASKA juttu.
Hän ei nähnyt minkä näköinen minä olen, mutta hän päätteli tuoksun perusteella minkä näköinen minä olen.
Oltiin tulossa kaupasta käsi kynkkää hänen kanssa.
Hänelle tuli paska hätä ja minä sanoin hänelle, että : ULKO-OVI ON 5 metrin päässä joten yritä pitää sen aikaa!
Hän paskansi housuun ja minä tehtäviin EI KUULUNUT, kun käydä hänen kaupassa jos hän suostuu lähtemään kauppaan ja tehdä hänelle ruokaa!
Päästiin hänen kanssa hänen kotiaan sisälle niin minä pukkasin hänet suoraan kylpyhuoneeseen ja riisuin hänet niin hän ei sotke sillä paskallaan koko vessaa, kun hän meni suihkuun.
Hän pyyteli anteeksi minulta tuota, mutta minä sanoin hänelle : Et sinä voinut asialle mitään ja en minä voinut lähteä sinun kanssa juoksemaan!
Tuo hoito-suhde katkaistiin, koska hän pyysi minua ottamaan hänen lompakkonsa ja laskemaan hänen rahat.
Minä laskin ja hänellä oli yli 5000 euroa rahaa kotona lompakossa ja hän avasi oven jos joku soitti ovikelloa.
Paskan ja pyykin pesu ei haitannut minua, koska sen sentään pystyi hoitamaan vedellä ja pesuaineilla.
Minua alko enemmän huolestuttamaan asiakkaan rahat, koska me oltiin Espoossa ja lähiössä jossa aina sattui sekä tapahtui eli poliisit olivat siellä aika usein töissä.
Meidät olis voinut ryöstää keskellä päivää enkä minä olis voinut tehdä mitään, koska minun olis pitänyt suojata näkövammaista asiakkaita niin hän ei loukkaannu!
Minä kysyin häneltä, että : Miksi olet näin paljon rahaa nostanut pankista kerralla ulos?
Hän ei ollut jostain syystä ymmärtänyt, että 5000 euroa ei ole yhtä vähän rahaa mitä 5000 markkaa!
Hän ei suostunut edes jättämään rahojaan vähemmäksi kotiaan ja minä en halunnut alkaa hänen kanssa riitelemään asiasta.
Toimistolta ilmoittivat minulle, että hänen luo menee toinen niin minun ei tarvi alkaa SOKEAN kanssa riitelemään aiheesta, että : Lähikauppaan ei mennä ostamaan 20-30 euron ruoka ostoksia 5000 euroa lompakossa!
Oli meillä hänen kanssa ihan hauskaakin. Hänen häkki varasto oli talon ullakolla ja hän halusi lähteä katsomaan, että onko hänen kaikki tavarat siellä tallessa.
Ei ollut tietoa mikä se hänen varaston numero oli. Siellä me käveltiin ja minä sanoin välillä hänelle, että : Nyt pitää nousta tasanteen päälle ja kävellään vähän matkaa. Nyt pysähdy niin minä laskeudun alas niin sinä voit tulla turvallisesti perässä!
Minä katselin varastoihin ja kerroin hänelle mitä näkyy ja hän sanoi minulle, että : Ei ole minun tavaroita!
Minusta tuo oli ihan hauska työnä, kun sai olla hänelle silmänä sekä kertoa mitä näkee vaikka aluksi minusta tuntui, että hän EI OLLUT OIKEESTI SOKEA vaan joku päästään vinksallaan oleva mies halusi esittää sokeaa!
Ullakolla hänellä alko PELOTTAMAAN, että hän kaatuu vaikka minä EN EDES SANONUT HÄNELLE, että : Täällä on niin himmeät valot, että minä olisin tarvinnut TASKULAMPUN LISÄ VALOKSI!
Minä vain ajattelin, että en minä viitsi sanoa hänelle, että : Me ollaan molemmat sokeita täällä ullakolla!
Hän oli ihan herttainen vanha mies muuten ja kyllä hänestä olis hyvän miehen saanut, kun olis keskittynyt vapaalla KOULUTTAMAAN!
10 litraa hernekeittoa keitin joten kyllä hänelle ainakin viikoksi oli ruokaa!
Käytin häntä vielä taksilla HAMMASLÄÄKÄRISSÄ ja häntä pelotti sekin, mutta minä lupasin että voin tulla pitämään kädestä kiinni jos et yksin pärjää.
Kyllä minäkin voisin sokea olla jos minä saisin itse olla sokean opas joka kertoo miten toimitaan.Lisään koska FACEBOOKILAISTEN mielestä tuokin on ollut KUNNIANLOUKKAUS AVUSTAA TÖISSÄ SOKEAA VANHEMPAA MIESTÄ!
Hänet olis tietenkin pitänyt jättää yksin oman onnensa nojaa!
Kyllä minä olin tuolloin vasta eronnut viimeisestä ex-miehestäni, kun minä lähdin vähäksi Espooseen.
Töitä oli, mutta en saanut asuntoa joten oli vaikeaa yhden lapsen kanssa siirtyä asunnosta toiseen jos joku tarvi ns KÄMPPÄ VAHTIA siksi aikaa, kun he olivat ulkomailla talvella pitempään lomalla.
Olisin tarvinnut asunnon niin kaikki lapset olisivat muuttaneet Espooseen. Minä olisin tehnyt TÖITÄ ja kiertänyt ympäri Espoota ja Helsinkiä, mutta ESPOOSTA EN SAANUT ASUNTOA, koska minä olin niin HULLU YKSINHUOLTAJA-ÄITI, että minä menin TÖIHIN ENKÄ SOSSUN RAHOILLA ELÄMÄÄN niin, kuin ERÄÄT HIENOSTO NAISET TEKEVÄT JA PUKEUTUVAT SELLAISIIN PITKIIN JUHLA-MEKKOIHIN KESÄT, TALVET JA IHAN PYHÄT ARJET! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen puoleen, en jätä ikinään kynttilöitä yksin palamaan ne on aina tuossa tv pöydällä silmien alla.
En mee ees, eri huoneeseen sillon kun ne palaaEikö niillä paloaika ole vähintään kolmekin tuntia, niin sammutatko kynttilän aina siksi aikaa, kun käyt kusella tai paskalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään koska FACEBOOKILAISTEN mielestä tuokin on ollut KUNNIANLOUKKAUS AVUSTAA TÖISSÄ SOKEAA VANHEMPAA MIESTÄ!
Hänet olis tietenkin pitänyt jättää yksin oman onnensa nojaa!
Kyllä minä olin tuolloin vasta eronnut viimeisestä ex-miehestäni, kun minä lähdin vähäksi Espooseen.
Töitä oli, mutta en saanut asuntoa joten oli vaikeaa yhden lapsen kanssa siirtyä asunnosta toiseen jos joku tarvi ns KÄMPPÄ VAHTIA siksi aikaa, kun he olivat ulkomailla talvella pitempään lomalla.
Olisin tarvinnut asunnon niin kaikki lapset olisivat muuttaneet Espooseen. Minä olisin tehnyt TÖITÄ ja kiertänyt ympäri Espoota ja Helsinkiä, mutta ESPOOSTA EN SAANUT ASUNTOA, koska minä olin niin HULLU YKSINHUOLTAJA-ÄITI, että minä menin TÖIHIN ENKÄ SOSSUN RAHOILLA ELÄMÄÄN niin, kuin ERÄÄT HIENOSTO NAISET TEKEVÄT JA PUKEUTUVAT SELLAISIIN PITKIIN JUHLA-MEKKOIHIN KESÄT, TALVET JA IHAN PYHÄT ARJET!Lisään, että sekin oli kunnianloukkaus FACEBOOKILAISTEN mielestä, kun minä olin vähän aikaa töissä The Rasmuksen rumpalin äidin firmassa ja hän toi mummona välillä töihin heidän tytön jota EI KOSKAAN OLE TUOTU JULKISUUTEEN, koska hänen vanhemmat EIVÄT OLE HALUNNEET!
Kyllä minä ymmärsin tuon ja vielä enemmän ymmärsin, kun näin lapsen ja keskustelin hänen kanssaan.
Sanoin hänelle, että : Minulla on tuollainen samanlainen TÄTTÄ HÄÄRÄÄ tyttö myös niin, kuin sinä olet.
Minun tyttö ei edes tiedä, että hän on käynyt THE RASMUKSEN mummolassa vaikka kuinka monta kertaa ja seisonut heidän KULTA, PLATINA sekä muiden levyjen edessä kiltisti katselemassa, kun hänen äitinsä ja The Rasmuksen mummon kanssa ollaan kälkätetty omia asioita ja työ asioita.
Minun työkaverina oli kuuro ja se tuotti välillä vähän ongelmia, koska minä en muistanut tuota ja olin sanonut hänelle vaikka mitä. Loppu tulos aina, että MINÄ OLIN PUHUNUT YKSIN PÄIVÄN TÖISSÄ! Kieltämättä oli usein SKITSO olo, kun muisti että ” AI NIIN EIHÄN XXXX KUULE MITÄÄN JOTEN TULIPAHAN KERROTTUA ITSELLENI NÄMÄKIN JUTUT!”
Minä hänen luo ja eteen seisomaan niin hän luki minun huulilta ja hän vastasi minulle normaalisti!
Totta kai FACEBOOKILAISTEN mielestä on KUNNIANLOUKKAUS KESKUSTELLA KUUROJEN KANSSA KIRJOITTAMALLA, koska HE LUKEE HUULILTA TAI KÄYTTÄVÄT VIITTOMAKIELTÄ!
- AnonyymiUUSI
onko näin SANNA
- AnonyymiUUSI
Juuh Tokmannilta nuo on aika, edullisia
- AnonyymiUUSI
Jatkuva tuoksu kynttilöiden polttelu lisää keuhkosyövän riskiä. Nythän on keuhkosyövät lisääntyneet varsinki naisilla, jotka eivät edes polta tupakkaa.
- AnonyymiUUSI
Mikä ihmisiä vaivaa?
Joka juttua pelätään! Ei uskalleta pitää tietynlaisia vaatteita, ei uskalleta syödä tiettyjä ruokia voi jessus
ELÄKÄÄ!
ei kukaan selviä hengissä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa?
Joka juttua pelätään! Ei uskalleta pitää tietynlaisia vaatteita, ei uskalleta syödä tiettyjä ruokia voi jessus
ELÄKÄÄ!
ei kukaan selviä hengissäMinä ajattelin selvitä kyllä huomiseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa?
ELÄKÄÄ!
ei kukaan selviä hengissäNimenomaan. Ja käyttäkää ne massinne nyt, ei viidenkymmenen vuoden päästä. Täältä kukaan mitään saa mukaan. Ei muuta kuin kessu huuleen ja tsup tsup!
- AnonyymiUUSI
Kyllä minusta on pöljää olla uskomatta tutkimuksiin juuri esim, keuhkosyöpään liittyen. se on hyvin tappava syöpälaji, koska se huomataan lähes aina liian myöhään!
- AnonyymiUUSI
Ne on sitten eläimille tosi kurjia. Eräs kissa meinattiin lopettaa kun tulehdus vaan levis silmissä
Lopulta joku tajus mitä siellä kotona on kummaa
Tuoksukynttilät! Kisulta meinas silmät mädäntyä päähän. Varmaan kurja tunne ollu kisulla. Ihmiset ei tajuu. Se joka on sokea ei nää. Sitä ei näkevä nää.- AnonyymiUUSI
Tuksukynttilä saa mirrin silmän kosteaksi. Nyt selvisi apn motiivi.
- AnonyymiUUSI
Ei ole lemmikkejä
- AnonyymiUUSI
Mikään ihmekään jos ne kynttilät on niin halpoja. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne tuovat tunnelmaa
- AnonyymiUUSI
Olen allerginen keinotekoisille hajuille, ei tulis mieleenkään polttaa moisia kynttilöitä. Sitä paitsi niistä tulee ilman myrkkyjä kynttilän palaessa!
- AnonyymiUUSI
😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1732510Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from552051- 1041977
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276571963Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen311960Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621287- 1221146
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei201003- 55938
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110877