Mikä ihmeen

Anonyymi-ap

Romahdustila sulla oikein on?

96

953

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kun uusi rakas

• Anonyymi

Kukas?😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas?😉

Hän ken aasilla ratsastaa? Prööt sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ken aasilla ratsastaa? Prööt sivusta.

Niijust

• Anonyymi

Kenellä? Lopettakaa nämä turhat kysymyksty

• Anonyymi

On hyvä välillö romahtaa

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei

Onon

• Anonyymi

Niin on. Ei voi tuntea, jos ei välillä käy polvillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä tunne siltikään. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä tunne siltikään. ;)

Mitäs mun pitäisi tuntea ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta et ymmärrä ja valehtelet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lipeta sivusta huutelu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, en valehtele.

• Anonyymi

On niin paljon rahaa..et ei paiskalle taivu

• Anonyymi

oho

• Anonyymi

Varo vaan käärme on kohta apajilla🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl mä tiiä et kuulet. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei kannata rahoista puhua mitään joo…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei kannata rahoista puhua mitään joo…

Hah, aina teet ton saman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsö

Älä esiinny toisena

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä esiinny toisena

Tästä yhdestä sanasta palstasedän monologissa päättelit tällaisen monimutkainäselta vaikuttavan skeeman? Yolo tms

• Anonyymi

Puhdistus

• Anonyymi

Ei mitään sellaista. Järki pelaa taas vaihteeksi ihan hyvin. Kiitos kysymästä.

• Anonyymi

Mie romahin😵‍💫

• Anonyymi

Eikö suksi luista ja peto on irti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö suksi luista ja peto on irti?

A a a a ja pöydät täyteen

• Anonyymi

Olen keskellä kusipäälandiaa, jossa oletetaan, että pitäisi elää hetkessä ja nauttia työttömyyden paskasta ja kahvilla käymisestä. Samaitutetaan eläkkeelle pyrkiviin ja minua iäkkäämpiin ja ei hitto mitä vanhanaikaisia jurnottajia. Menkää itse maaseudulle viljelemään, jos kerran on niin ihanaa tai lajitelkaa rättejä kierrätyskeskuksessa, jos niin haluatte.

• Anonyymi

Kyllä itse haluaisin jonnekin mökkiin omavaraistelemaan, missä vesistö lähellä. Olla luontoa lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä itse haluaisin jonnekin mökkiin omavaraistelemaan, missä vesistö lähellä. Olla luontoa lähellä.

Luonto on ok, mutta en viihtyisi niin syrjäisessä sijainnissa. Kaipaan vaihtelua ja monipuolisuutta. Omavaraisuus elämäntapa ei erityisemmmin kiehdo minua. Ainoa perustelu jolla suostuisin muuttamaan syrjemmälle olisi mies ja rakkaus sekä optio mielekkääseen työhön sekä suurempi kaupunki suht lähellä, jolloin olsi mahdollista lähteä myös kulttuurireintoihin niin halutessaan tai harrastuksiin, jotka ovat muutakin kuin luonnossa vaeltelua. Vaikka sekin on toisinaan rentouttavaa.

Olisihan maaseudulla asumiseen mahdollisuus, jos niin haluaisin. Kaikki muu merkityksellinen tosin puuttuisi, joten ei kiitos näillä spekseillä. Kurjaa tosin tämän hetkinenkin sosiaalinen elämä on.

• Anonyymi

Tässä on nyt tuhlattu tarpeeksi elämää kaikkeen mahdolliseen merkityksettömään. Ei töissä käyminen ole este parisuhteelle ja itse asiassa käännän tämän niin, että ennen kuin olen töissä, ei ole aikaa rakkaudellekaan.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂olipa vaikee tietää moon ny tietäjä😅 täm oli hauska

• Anonyymi

Mikä sulla tarve tähän??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sulla tarve tähän??

Tarve mihin? Minä laitan stopin tähän erittäin typerään rajoitukseen, jossa ainoastaan yksi elämän osa-alue saisi olla aktiivinen. Mites sitten, jos saa töitä ja onkin parisuhteessa? Ero sillä perusteella, että nyt kun on töissä niin ei saisi olla rakkautta. Siinä määrin kiinnostaa maksaa laskut ja lainan lyhennykset, että ei todellakaan ole olemassa rakkautta, jonka perusteella suotuisin kituuttamaan työttömyys- tai toimeentulotuella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarve mihin? Minä laitan stopin tähän erittäin typerään rajoitukseen, jossa ainoastaan yksi elämän osa-alue saisi olla aktiivinen. Mites sitten, jos saa töitä ja onkin parisuhteessa? Ero sillä perusteella, että nyt kun on töissä niin ei saisi olla rakkautta. Siinä määrin kiinnostaa maksaa laskut ja lainan lyhennykset, että ei todellakaan ole olemassa rakkautta, jonka perusteella suotuisin kituuttamaan työttömyys- tai toimeentulotuella.

Olet sekaisin päästäsi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sekaisin päästäsi

Sinä palstaäijää tahdonvoimalla lapsellisen kateuden kohteeksi visioiva olet kyllä oikein hyväntahdonlähettiläs. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sekaisin päästäsi

Sää oot palstan kautta nujertamista ja kaiken maailman psyykkaamista yrittävä läski täti ollut jo aika kauan tämän narsistisen raivon vallassa

• Anonyymi

Ei mikään... Miten niin?

• Anonyymi

Anteeks kamalasti että häiriinnyt kun kirjoitan täällä yhtään mitään.
      Romahdustila on aika paha, mut älä huoli tää etenee vauhdilla ja oon pois pian häiriimästä.

• Anonyymi

Ei ole mitään romahdusta. Opettelen rakastamaan itseäni. ❤️ enemmän ja paremmin

• Anonyymi

Yliarvostettua höpönpöppöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yliarvostettua höpönpöppöä.

Ei muuten ole. Ensin on rakastettava itseään, jotta voi aidosti rakastaa muita. Ei voi oikoa näissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole. Ensin on rakastettava itseään, jotta voi aidosti rakastaa muita. Ei voi oikoa näissä.

Yäk

• Anonyymi

Kysy vaan itseltäsi miksi. Vähän meinaa flunssanpoikasta pukata. Se varmaan väsyttää atttsiiiih. Ollaan siis samassa kehossa ja mielessä juunou 🤧
      Muut asiat on sitten kahden kesken.

• Anonyymi

Nollaustila. Piuhoissa on kaksi päätä kuulemma.

• Anonyymi

Kuka sulle kertoi?

• Anonyymi

Siitä sitten pohtimaan, mitä siellä piuhan toisessa päässä on ollut, tapahtunut ja tuntunut.

• Anonyymi
        UUSI

Valetta

• Anonyymi

Sä oot vaan kiusaaja. Kyselet siksi että voit tehdä pilaa toisen asioista. Et sä välitä pätkääkään muista.

• Anonyymi
        UUSI

Tulin aikoinaan samaan tulokseen tiettyyn mieheen liittyen! Mutta en koskaan edes halunnut tutustua häneen!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin aikoinaan samaan tulokseen tiettyyn mieheen liittyen! Mutta en koskaan edes halunnut tutustua häneen!

Älä palstasetä ihmeessä, määki oon jättänyt muutaman tutustumati. Lol. Naiselta tämä elämänkoulun iloisille oppilaille

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tämä on pohjanoteeraus. Mutta en kadu. Koska tiedän, että minulla oli syyni, ja tein parhaani jokaisen ajatuksen ja tunteen kanssa, jotka johtivat tähän. Imperiumini oli romahdettava. Kaikki mutta silti ei mitään. Varjot tuntuvat järjestyneen uudelleen.

• Anonyymi

Voi luoja 😮‍💨

• Anonyymi
      UUSI

Hänestä en kyllä tiedä, mutta masennus meinaa taas iskeä. Jospa ei tulis enää uudestaan.

• Anonyymi
        UUSI

Minua on masentanut se, että elämääni on häiritty monin tavoin kauan! Sellaiset ihmiset eivät ole henkisesti terveitä!

• Anonyymi
      UUSI

Olis sullakin jos olisit käynyt läpi kaiken sen minkä mä oon käynyt.

• Anonyymi
        UUSI

Olen myös käynyt läpi monia traumoja ja tunteita tänä vuonna. Nyt alkaa tuntua siltä, että en taistele enää mitään vastaan. Otan vastaan sen kaiken hyvän, mitä elämä voi antaa. Kestän myös takaiskut ja yritän olla järjestämättä niitä itse lisää. Kun luottaa elämään ja alkaa ajattelemaan positiivisesti, niin elämä muuttuu. Tietyt romahdukset on tarvittu. Ja juuri kun ajattelee ettei enää jaksa, asiat alkaakin järjestyä. Usko, luota, kaikki asiat menee juuri niin, kuin niiden pitää mennä.
        - en ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös käynyt läpi monia traumoja ja tunteita tänä vuonna. Nyt alkaa tuntua siltä, että en taistele enää mitään vastaan. Otan vastaan sen kaiken hyvän, mitä elämä voi antaa. Kestän myös takaiskut ja yritän olla järjestämättä niitä itse lisää. Kun luottaa elämään ja alkaa ajattelemaan positiivisesti, niin elämä muuttuu. Tietyt romahdukset on tarvittu. Ja juuri kun ajattelee ettei enää jaksa, asiat alkaakin järjestyä. Usko, luota, kaikki asiat menee juuri niin, kuin niiden pitää mennä.
        - en ap

Muuten samaa mieltä, murra kyllä sitä pitää itsekin jotain tehdä, eikä vain antaa tai odottaa, että tapahtuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- en ap

Valetta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, murra kyllä sitä pitää itsekin jotain tehdä, eikä vain antaa tai odottaa, että tapahtuu.

Heh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh

heh heh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää tehdä itse, muttei taistella. Siinä on eroa, millä tyylillä toimii. - edellinen

• Anonyymi
      UUSI

Tietääkseni ei mikään pitäiskö olla

• Anonyymi
      UUSI

Sielun pimeä yö.

• Anonyymi
        UUSI

Valetta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valetta

Ooks yksäri samoilla silmillä ns?

• Anonyymi
        UUSI

Tuo on nyt monilla.

• Anonyymi
      UUSI

Joku on lueskellut taas vissiin palstaäijän sarja-avauksia ja fiilaillut. Sai rasta se on

• Anonyymi
        UUSI

Sai rasta on sinun katke ruutesi miestä kohtaan. -sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Tietyllä tavalla kyllä. Ensin arvostus, ihastuminen ja nyt lähes puolentoista vuoden haaveet, unelmat, ikävä, rakkaus toiseen romahtaa muutamassa sekunnissa. Ei se naurata, vaikka yhdessä kohtaa tätä taivalta sain hyvän aihion alkaa työstämään sitä päässäni että niin se on ja näin tässä käy.

• Anonyymi
        UUSI

Mikään ei romahda sekunneissa. Kyllä siellä taustalla on ehtinyt tapahtua paljon ennen sitä. Kannattaa pitää silmät auki, eikä jäädä odottelemaan jotain ihmeitä tapahtuvaksi itsekseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei romahda sekunneissa. Kyllä siellä taustalla on ehtinyt tapahtua paljon ennen sitä. Kannattaa pitää silmät auki, eikä jäädä odottelemaan jotain ihmeitä tapahtuvaksi itsekseen.

Turhanpäiväistä kommentoida tietämättä mistään mitään. On ihmisiä jotka leikkivät, ei silloin oleta olevan mitään taustalla vaan odottaa oikeaa hetkeä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Turhanpäiväistä kommentoida tietämättä mistään mitään. On ihmisiä jotka leikkivät, ei silloin oleta olevan mitään taustalla vaan odottaa oikeaa hetkeä.

Ei tarvitse hermostua. Sanoin nimenomaan, että siellä taustalla voi tapahtua asioita ja suosittelin silmien auki pitämistä ja silloinhan asiat ei romahda sillä sekunnilla. Tietysti se tuntuu siltä, jos kaikki tulee tietoon yhtäkkiä. Uskon, että sinäkin tulet vielä miettimään jälkeenpäin, että olisi pitänyt huomata tai ymmärtää. Kaikkea hyvää ei pahaa :-)

• Anonyymi
      UUSI

Haluan vain olla näkymätön.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä, ettei minun tarvitse enää koskaan nähdä sinua. Se on erittäin hyvä tieto!!

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan ja sain vain tylyä kohtelua.

• Anonyymi
      UUSI

Masennusta

• Anonyymi
        UUSI

Ei

• Anonyymi
        UUSI

Hitto miten typerä olet

• Anonyymi
      UUSI

Miksi kukaan on tykännyt tästä viestistä

• Anonyymi
      UUSI

Kerros mistä helvetistä sä oot sen kavanu.
      Mä en tiedä mikä on mut kunto on romahtanut
      Ja kusen aamuisin alle jos siis nukun 4 tuntii pidempiä pätkiä
      Ehkä jotakin yli 20 vuotta kestäneeseen tressiin ja ylipainoon
      Köyhyyteen ja yksinäisyyteen liittyvää.
      En vain enää oikeastikkaan jaksa
      Naiselta sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Release 😌

• Anonyymi
      UUSI

Kuka utelee moista? Kysy irl.

• Anonyymi
      UUSI

halfpaippi. vttu otti päästä sillain tiädäkkö heilahti

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on, oon huomannut itsekin. Nyt on liikaa kuormittavia tekijöitä ja liian suuria muutoksia päivän rutiineihin.
      Voisin vain nukkua ja ihmettelen mistä sitä unta oikein edes riittää..

• Anonyymi
        UUSI

Tällä hetkellä tuntuu, että yhden kerroksen portaatkin on liikaa. Voimia ei tunnut oleven edes niiden kapuamiseen. Kokonaisvaltainen väsymys. :(

• Anonyymi
      UUSI

No hei, mutta on täällä ainakin pari kuusikymppistä ex-alkkista, jotka tahtovat projisoida minuun omia paskoja kokemuksiaan.

• Anonyymi
      UUSI

Se vie voimat niin mielestä kuin kehostakin. Töissä unohdan kaikki stressinaiheet ja menee hyvin, sitten kotiintullessa iskee lamaannus.

• Anonyymi
        UUSI

Vaikeimmat tunteet nousevat illalla. 😟 *sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Ok mut toi et tuntee paremmin jos on ollut polvillaan edessä ei oikeesti ole oikea,kun näkee silmät ja kasvot, you know

• Anonyymi
      UUSI

Niin ja naapuriperheen paskaukko käy parvekkeella esittämässä demonstraatioitaan. Tämä kulmakunta on totaalisen perseestä.

• Anonyymi
      UUSI

Romahdustila. Totaalinen kyllääntyminen täällä paskalähiössä notkumiseen saatanan eläkälaisten joukossa ja muutoinkin kusipääleikkejään leikkivien kakkiaisten parissa olemiseen. Lykätkääpä vielä yksikin viisi-kuusikymppinen nainen seuraksi niin en vastaa teoistani. Sama miesten osalta. Ei jumalauta kiinnosta eläkkeestä haaveilevien pappojen seura.

Ihan hiton turha yrittää pyörittää samaa rulettia uudelleen, kun en kuitenkaan suostu kutsumaan tätä paikka kodiksi niin kauan kuin meno on mitä on. Tämä on asunto ei koti. Lähikaupan tai huoltsikan työntekijät eivät ole minulle ystäviä saatika muutoin läheisiä ja minulle on yks hailee mitä he touhuavat tai miten elävät.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      65
      2684
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2288
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      74
      2144
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2025
    5. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      2
      1405
    6. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1294
    7. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      64
      976
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      67
      976
    9. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      965
    10. Mikä ihmeen

Romahdustila sulla oikein on?
      Ikävä
      96
      943
    Aihe