Romahdustila sulla oikein on?
Mikä ihmeen
96
953
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kun uusi rakas
- Anonyymi
Kukas?😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukas?😉
Hän ken aasilla ratsastaa? Prööt sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän ken aasilla ratsastaa? Prööt sivusta.
Niijust
- Anonyymi
Kenellä? Lopettakaa nämä turhat kysymyksty
- Anonyymi
On hyvä välillö romahtaa
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
Onon
- Anonyymi
Niin on. Ei voi tuntea, jos ei välillä käy polvillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä tunne siltikään. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä tunne siltikään. ;)
Mitäs mun pitäisi tuntea ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta et ymmärrä ja valehtelet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lipeta sivusta huutelu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, en valehtele.
- Anonyymi
On niin paljon rahaa..et ei paiskalle taivu
- Anonyymi
oho
- Anonyymi
Varo vaan käärme on kohta apajilla🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä tiiä et kuulet. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei kannata rahoista puhua mitään joo…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei kannata rahoista puhua mitään joo…
Hah, aina teet ton saman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsö
Älä esiinny toisena
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä esiinny toisena
Tästä yhdestä sanasta palstasedän monologissa päättelit tällaisen monimutkainäselta vaikuttavan skeeman? Yolo tms
- Anonyymi
Puhdistus
- Anonyymi
Ei mitään sellaista. Järki pelaa taas vaihteeksi ihan hyvin. Kiitos kysymästä.
- Anonyymi
Mie romahin😵💫
- Anonyymi
Eikö suksi luista ja peto on irti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö suksi luista ja peto on irti?
A a a a ja pöydät täyteen
- Anonyymi
Olen keskellä kusipäälandiaa, jossa oletetaan, että pitäisi elää hetkessä ja nauttia työttömyyden paskasta ja kahvilla käymisestä. Samaitutetaan eläkkeelle pyrkiviin ja minua iäkkäämpiin ja ei hitto mitä vanhanaikaisia jurnottajia. Menkää itse maaseudulle viljelemään, jos kerran on niin ihanaa tai lajitelkaa rättejä kierrätyskeskuksessa, jos niin haluatte.
- Anonyymi
Kyllä itse haluaisin jonnekin mökkiin omavaraistelemaan, missä vesistö lähellä. Olla luontoa lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä itse haluaisin jonnekin mökkiin omavaraistelemaan, missä vesistö lähellä. Olla luontoa lähellä.
Luonto on ok, mutta en viihtyisi niin syrjäisessä sijainnissa. Kaipaan vaihtelua ja monipuolisuutta. Omavaraisuus elämäntapa ei erityisemmmin kiehdo minua. Ainoa perustelu jolla suostuisin muuttamaan syrjemmälle olisi mies ja rakkaus sekä optio mielekkääseen työhön sekä suurempi kaupunki suht lähellä, jolloin olsi mahdollista lähteä myös kulttuurireintoihin niin halutessaan tai harrastuksiin, jotka ovat muutakin kuin luonnossa vaeltelua. Vaikka sekin on toisinaan rentouttavaa.
Olisihan maaseudulla asumiseen mahdollisuus, jos niin haluaisin. Kaikki muu merkityksellinen tosin puuttuisi, joten ei kiitos näillä spekseillä. Kurjaa tosin tämän hetkinenkin sosiaalinen elämä on.
- Anonyymi
Tässä on nyt tuhlattu tarpeeksi elämää kaikkeen mahdolliseen merkityksettömään. Ei töissä käyminen ole este parisuhteelle ja itse asiassa käännän tämän niin, että ennen kuin olen töissä, ei ole aikaa rakkaudellekaan.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂olipa vaikee tietää moon ny tietäjä😅 täm oli hauska
- Anonyymi
Mikä sulla tarve tähän??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sulla tarve tähän??
Tarve mihin? Minä laitan stopin tähän erittäin typerään rajoitukseen, jossa ainoastaan yksi elämän osa-alue saisi olla aktiivinen. Mites sitten, jos saa töitä ja onkin parisuhteessa? Ero sillä perusteella, että nyt kun on töissä niin ei saisi olla rakkautta. Siinä määrin kiinnostaa maksaa laskut ja lainan lyhennykset, että ei todellakaan ole olemassa rakkautta, jonka perusteella suotuisin kituuttamaan työttömyys- tai toimeentulotuella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarve mihin? Minä laitan stopin tähän erittäin typerään rajoitukseen, jossa ainoastaan yksi elämän osa-alue saisi olla aktiivinen. Mites sitten, jos saa töitä ja onkin parisuhteessa? Ero sillä perusteella, että nyt kun on töissä niin ei saisi olla rakkautta. Siinä määrin kiinnostaa maksaa laskut ja lainan lyhennykset, että ei todellakaan ole olemassa rakkautta, jonka perusteella suotuisin kituuttamaan työttömyys- tai toimeentulotuella.
Olet sekaisin päästäsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet sekaisin päästäsi
Sinä palstaäijää tahdonvoimalla lapsellisen kateuden kohteeksi visioiva olet kyllä oikein hyväntahdonlähettiläs. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet sekaisin päästäsi
Sää oot palstan kautta nujertamista ja kaiken maailman psyykkaamista yrittävä läski täti ollut jo aika kauan tämän narsistisen raivon vallassa
- Anonyymi
Ei mikään... Miten niin?
- Anonyymi
Anteeks kamalasti että häiriinnyt kun kirjoitan täällä yhtään mitään.
Romahdustila on aika paha, mut älä huoli tää etenee vauhdilla ja oon pois pian häiriimästä. - Anonyymi
Ei ole mitään romahdusta. Opettelen rakastamaan itseäni. ❤️ enemmän ja paremmin
- Anonyymi
Yliarvostettua höpönpöppöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliarvostettua höpönpöppöä.
Ei muuten ole. Ensin on rakastettava itseään, jotta voi aidosti rakastaa muita. Ei voi oikoa näissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ole. Ensin on rakastettava itseään, jotta voi aidosti rakastaa muita. Ei voi oikoa näissä.
Yäk
- Anonyymi
Kysy vaan itseltäsi miksi. Vähän meinaa flunssanpoikasta pukata. Se varmaan väsyttää atttsiiiih. Ollaan siis samassa kehossa ja mielessä juunou 🤧
Muut asiat on sitten kahden kesken. - Anonyymi
Nollaustila. Piuhoissa on kaksi päätä kuulemma.
- Anonyymi
Kuka sulle kertoi?
- Anonyymi
Siitä sitten pohtimaan, mitä siellä piuhan toisessa päässä on ollut, tapahtunut ja tuntunut.
- AnonyymiUUSI
Valetta
- Anonyymi
Sä oot vaan kiusaaja. Kyselet siksi että voit tehdä pilaa toisen asioista. Et sä välitä pätkääkään muista.
- AnonyymiUUSI
Tulin aikoinaan samaan tulokseen tiettyyn mieheen liittyen! Mutta en koskaan edes halunnut tutustua häneen!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulin aikoinaan samaan tulokseen tiettyyn mieheen liittyen! Mutta en koskaan edes halunnut tutustua häneen!
Älä palstasetä ihmeessä, määki oon jättänyt muutaman tutustumati. Lol. Naiselta tämä elämänkoulun iloisille oppilaille
- Anonyymi
https://youtu.be/e2tx7jHictQ?si=pVowH16aoBPi7LJj Ehkä tämä kertoo sen paremmin.
- Anonyymi
Tämä on pohjanoteeraus. Mutta en kadu. Koska tiedän, että minulla oli syyni, ja tein parhaani jokaisen ajatuksen ja tunteen kanssa, jotka johtivat tähän. Imperiumini oli romahdettava. Kaikki mutta silti ei mitään. Varjot tuntuvat järjestyneen uudelleen.
- Anonyymi
Voi luoja 😮💨
- AnonyymiUUSI
Hänestä en kyllä tiedä, mutta masennus meinaa taas iskeä. Jospa ei tulis enää uudestaan.
- AnonyymiUUSI
Minua on masentanut se, että elämääni on häiritty monin tavoin kauan! Sellaiset ihmiset eivät ole henkisesti terveitä!
- AnonyymiUUSI
Olis sullakin jos olisit käynyt läpi kaiken sen minkä mä oon käynyt.
- AnonyymiUUSI
Olen myös käynyt läpi monia traumoja ja tunteita tänä vuonna. Nyt alkaa tuntua siltä, että en taistele enää mitään vastaan. Otan vastaan sen kaiken hyvän, mitä elämä voi antaa. Kestän myös takaiskut ja yritän olla järjestämättä niitä itse lisää. Kun luottaa elämään ja alkaa ajattelemaan positiivisesti, niin elämä muuttuu. Tietyt romahdukset on tarvittu. Ja juuri kun ajattelee ettei enää jaksa, asiat alkaakin järjestyä. Usko, luota, kaikki asiat menee juuri niin, kuin niiden pitää mennä.
- en ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös käynyt läpi monia traumoja ja tunteita tänä vuonna. Nyt alkaa tuntua siltä, että en taistele enää mitään vastaan. Otan vastaan sen kaiken hyvän, mitä elämä voi antaa. Kestän myös takaiskut ja yritän olla järjestämättä niitä itse lisää. Kun luottaa elämään ja alkaa ajattelemaan positiivisesti, niin elämä muuttuu. Tietyt romahdukset on tarvittu. Ja juuri kun ajattelee ettei enää jaksa, asiat alkaakin järjestyä. Usko, luota, kaikki asiat menee juuri niin, kuin niiden pitää mennä.
- en apMuuten samaa mieltä, murra kyllä sitä pitää itsekin jotain tehdä, eikä vain antaa tai odottaa, että tapahtuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
- en apValetta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, murra kyllä sitä pitää itsekin jotain tehdä, eikä vain antaa tai odottaa, että tapahtuu.
Heh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh
heh heh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, murra kyllä sitä pitää itsekin jotain tehdä, eikä vain antaa tai odottaa, että tapahtuu.
Pitää tehdä itse, muttei taistella. Siinä on eroa, millä tyylillä toimii. - edellinen
- AnonyymiUUSI
Tietääkseni ei mikään pitäiskö olla
- AnonyymiUUSI
Sielun pimeä yö.
- AnonyymiUUSI
Valetta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valetta
Ooks yksäri samoilla silmillä ns?
- AnonyymiUUSI
Tuo on nyt monilla.
- AnonyymiUUSI
Joku on lueskellut taas vissiin palstaäijän sarja-avauksia ja fiilaillut. Sai rasta se on
- AnonyymiUUSI
Sai rasta on sinun katke ruutesi miestä kohtaan. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Tietyllä tavalla kyllä. Ensin arvostus, ihastuminen ja nyt lähes puolentoista vuoden haaveet, unelmat, ikävä, rakkaus toiseen romahtaa muutamassa sekunnissa. Ei se naurata, vaikka yhdessä kohtaa tätä taivalta sain hyvän aihion alkaa työstämään sitä päässäni että niin se on ja näin tässä käy.
- AnonyymiUUSI
Mikään ei romahda sekunneissa. Kyllä siellä taustalla on ehtinyt tapahtua paljon ennen sitä. Kannattaa pitää silmät auki, eikä jäädä odottelemaan jotain ihmeitä tapahtuvaksi itsekseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei romahda sekunneissa. Kyllä siellä taustalla on ehtinyt tapahtua paljon ennen sitä. Kannattaa pitää silmät auki, eikä jäädä odottelemaan jotain ihmeitä tapahtuvaksi itsekseen.
Turhanpäiväistä kommentoida tietämättä mistään mitään. On ihmisiä jotka leikkivät, ei silloin oleta olevan mitään taustalla vaan odottaa oikeaa hetkeä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Turhanpäiväistä kommentoida tietämättä mistään mitään. On ihmisiä jotka leikkivät, ei silloin oleta olevan mitään taustalla vaan odottaa oikeaa hetkeä.
Ei tarvitse hermostua. Sanoin nimenomaan, että siellä taustalla voi tapahtua asioita ja suosittelin silmien auki pitämistä ja silloinhan asiat ei romahda sillä sekunnilla. Tietysti se tuntuu siltä, jos kaikki tulee tietoon yhtäkkiä. Uskon, että sinäkin tulet vielä miettimään jälkeenpäin, että olisi pitänyt huomata tai ymmärtää. Kaikkea hyvää ei pahaa :-)
- AnonyymiUUSI
Haluan vain olla näkymätön.
- AnonyymiUUSI
Hyvä, ettei minun tarvitse enää koskaan nähdä sinua. Se on erittäin hyvä tieto!!
- AnonyymiUUSI
Rakastan ja sain vain tylyä kohtelua.
- AnonyymiUUSI
Masennusta
- AnonyymiUUSI
Ei
- AnonyymiUUSI
Hitto miten typerä olet
- AnonyymiUUSI
Miksi kukaan on tykännyt tästä viestistä
- AnonyymiUUSI
Kerros mistä helvetistä sä oot sen kavanu.
Mä en tiedä mikä on mut kunto on romahtanut
Ja kusen aamuisin alle jos siis nukun 4 tuntii pidempiä pätkiä
Ehkä jotakin yli 20 vuotta kestäneeseen tressiin ja ylipainoon
Köyhyyteen ja yksinäisyyteen liittyvää.
En vain enää oikeastikkaan jaksa
Naiselta sivusta - AnonyymiUUSI
Release 😌
- AnonyymiUUSI
Kuka utelee moista? Kysy irl.
- AnonyymiUUSI
halfpaippi. vttu otti päästä sillain tiädäkkö heilahti
- AnonyymiUUSI
Mulla on, oon huomannut itsekin. Nyt on liikaa kuormittavia tekijöitä ja liian suuria muutoksia päivän rutiineihin.
Voisin vain nukkua ja ihmettelen mistä sitä unta oikein edes riittää..- AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä tuntuu, että yhden kerroksen portaatkin on liikaa. Voimia ei tunnut oleven edes niiden kapuamiseen. Kokonaisvaltainen väsymys. :(
- AnonyymiUUSI
No hei, mutta on täällä ainakin pari kuusikymppistä ex-alkkista, jotka tahtovat projisoida minuun omia paskoja kokemuksiaan.
- AnonyymiUUSI
Se vie voimat niin mielestä kuin kehostakin. Töissä unohdan kaikki stressinaiheet ja menee hyvin, sitten kotiintullessa iskee lamaannus.
- AnonyymiUUSI
Vaikeimmat tunteet nousevat illalla. 😟 *sivusta
- AnonyymiUUSI
Ok mut toi et tuntee paremmin jos on ollut polvillaan edessä ei oikeesti ole oikea,kun näkee silmät ja kasvot, you know
- AnonyymiUUSI
Niin ja naapuriperheen paskaukko käy parvekkeella esittämässä demonstraatioitaan. Tämä kulmakunta on totaalisen perseestä.
- AnonyymiUUSI
Romahdustila. Totaalinen kyllääntyminen täällä paskalähiössä notkumiseen saatanan eläkälaisten joukossa ja muutoinkin kusipääleikkejään leikkivien kakkiaisten parissa olemiseen. Lykätkääpä vielä yksikin viisi-kuusikymppinen nainen seuraksi niin en vastaa teoistani. Sama miesten osalta. Ei jumalauta kiinnosta eläkkeestä haaveilevien pappojen seura.
Ihan hiton turha yrittää pyörittää samaa rulettia uudelleen, kun en kuitenkaan suostu kutsumaan tätä paikka kodiksi niin kauan kuin meno on mitä on. Tämä on asunto ei koti. Lähikaupan tai huoltsikan työntekijät eivät ole minulle ystäviä saatika muutoin läheisiä ja minulle on yks hailee mitä he touhuavat tai miten elävät.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki652684Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752288Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276742144Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22025Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue21405Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51294- 64976
- 67976
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114965- 96943