Täälläpä olisi 33 vuotias sinkkumies Joensuusta. Haaveissa olisi löytää kumppaniksi sellanen isorintainen, miksei muutenkin pluskokoinen tai rehevä nainen. Unelmoin sellasesta pehmoisesta ja ehkä "äidillisestäkin" naisesta kenelle läheisyys ja pussailu olisi tärkeetä, jotta voitaisiin olla toisiimme liimautuneena eikä se haittaisi kumpaakaan. Olisi kivaa jos tykkäisit myös siitä että mies haluaa tissiä paljon. Toivoisin saada olla rinnoissa kiinni usein, antaa niille loputtomasti rakkautta ja huomiota, imeä nänniä niin ettei melkein muuta kerkeisi tekemäänkään. Sinun ei tarvitsisi myöskään odottaa sitä että minä tulen hamuilemaan rintojasi, koska minut saisi painaa syvälle tissivakoon ja ruokkia nännit suuhun pyytämättäkin. Jos haluat itsellesi miehen kuka rakastaa läheisyyttä ja "äitikullan" rintoja, niin ota rohkeesti yhteyttä koska haluaisin tutustua. Etsin elämänrakkautta enkä kevyttä hupia. Ikähaarukka ehkä n.25-48v, mutta enpä minä sitä kieroon katso jos jokunen vuosi menee yli tai ali. Kemiat ja ihanan uhkea ulkonäkö merkkaa loppujen lopuksi enemmän. Yhteystiedot pitäisi löytyä tuolta minun profiilista.
Hakusessa isorintainen, miksei "äitimäinenkin" nainen kumppaniksi
9
209
Vastaukset
- Anonyymi
Saataisin olla etsimäsi uhkea, äidillinen nainen. Olen sinua n.20v vanhempi. Saisit vapaasti leikkiä rinnoillani juuri niin paljon kuin haluat.
Saa ottaa yhteyttä. yhteystiedot oon laittanu mun profiiliin koska ne poistetaan täällä palstalla.
- Anonyymi
Olisko 02al äitiä jonka tissejä saisi hyväillä.c
- Anonyymi
Millainen mahdat olla? N50
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mahdat olla? N50
Olen 60v terve hoikka 65kg siisti mies.02al
- Anonyymi
Olisi unelmien täyttymys jos saisi kontaktin sellaiseen naiseen joka antaisi leikkiä tisseillään ja joka vielä nauttisi siitä itsekkin paljon. Rintojen koolla ei olisi niin väliä kunhan omistaja itse tykkäisi niistä ja nauttisi siitä kun mies jumaloi niitä
M50+- Anonyymi
Minä nautin siitä, kun mies hyväilee tissejäni. Saisit tehdä sitä niin paljon kuin tykkäät. Mistä päin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nautin siitä, kun mies hyväilee tissejäni. Saisit tehdä sitä niin paljon kuin tykkäät. Mistä päin olet?
Mistä päin itse olet? Minun asuinpaikalla ei väliä koska liikkuva työ
M50+
- Anonyymi
Etsinnässä nainen ei väliä onko isot tai pienet kunhan saisi hyväillä niitä. 02al
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723075Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23961Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55945- 47932