Ei kiinnostanut kuitenkaan eikä oikeastaan jaksanut reagoida siihen.
Ja mikäköhän se juttu siinä oli?
Se ehkä hiukan kiinnosti, mutta en tehnyt sillekään mitään, enkä sen enempää asiaa aio miettiä.
Sattumia vaan, outojakin jotka eivät ehkä sattumaa siis olekaan.
Mutta ei sellaisetkaan enää vaan jaksa kiinnostaa.
mielenkiintoista on kuitenkin olla itse se kiinnostava, vaikka sekään ei mitään herkkua aina olekaan, varsinkaan kun kiinnostus tulee sieltä mistä toivoisi saavan jo rauhan.
Sellaista se on, vittumaista menoa, mutta näillä on eteenpäin menty.
:/
Nainen, kukakohan se oli?
15
331
Vastaukset
- Anonyymi
Joku mun menneen ajan runokin tupsahti tuossa esille, kukakohan niitä nostelee?
Sen verran oikeestaan huomasin, että siitä ollaan muututtu ja paljon.
Nyt on uudet tuulet, silloin ne olivat valoisat ja lempeät, nyt myrskyisät ja synkät.
:/- Anonyymi
Mieti kuka vois olla joka susta välittää ja kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti kuka vois olla joka susta välittää ja kaipaa.
" mitään herkkua aina olekaan, varsinkaan kun kiinnostus tulee sieltä mistä toivoisi saavan jo rauhan. " tollasen jälkeen taidan luovuttaa.
- Anonyymi
Tiedän että kiinnosti halusi muttei uskaltanut. :/
- Anonyymi
Minua ei ole koskaan kiinnostanut tutustua oman lapseni ikäiseen! Ei ole minun näköistä elämää sellainen! Paljon ahdistavia kokemuksia minun seuraamisesta ja sellaista ihmistä en koskaan elämääni halua!
- Anonyymi
Vaikka kaikki onkin aika sheissea, niin onhan niissäkin synkissä jutuissa jotain valoa.
Jotain parempaa kuin se onni ja ilo ym. hyvän turhanpäiväinen iänikuinen odotus.
Ärsyttää vaan jotkut saatanan leivänmuruset ja onnen pikku rippeet ym pienet palaset, joita pitäisi etsiä ja niistä muka nauttia.
Millainen bimbojen maailmankatselmus se olisi, että pitäisi kärsiä 24/7 ja kerran vahingossa silloin tällöin löytää joku vitun armopala itsestäänselvyys ja siitä pitäisi muka olla kiitollinen ja iloita?
Ihan kuin joku vatipää yrittäisi opettaa ihmisistä jotain häkkieläimiä, joilla olisi tarkat rajat ja ajat ja saisi jonkin makupalan silloin kun joku saatanan kiduttaja vartija apina sen sallisi.
No, sabotoitu on sen suunnitelmat.
Toivottavasti on sabotoitu, koska en jaksa enää yhtään sellaista kokemusta että liikkumisiani seurataan!
- Anonyymi
Jotenkin tulee hyvä olo kun saa avautua.
Avauduinkin tuossa jokin aika sitten ihan avoimesti ja ehkäpä siis näytin uuden puolen itsestäni jota en ollut ennen näyttänytkään.
Se saattoi olla aika yllättäväkin odottamaton reaktio ja tapahtuma ja asiat menivätkin odottamattomaan suuntaan.
Se koulutus ja ehdollistaminen ei tuottanutkaan sitä tulosta jota sen odotettiin tuottavan, vaan täysin päinvastainen tulos.
Vähän kuin hakkaamalla se koira oppii tottelemaan, mutta se koira hyökkäsikin ja kävi hakkaajan päälle ja puolusti itseään.
Ja hakkaaja huomasi olevan alakynnessä ja koiran armoilla.
Se jäi loukkuun, sillä koirasta oli tullut isäntä joka määräsi tahdin ja piti hakkaajan nurkassa eikä päästänyt sitä pakoon.
Se ei alistunut vaan vihastui.
:/ - Anonyymi
Ja niin se jakoi saalista uusien "ystäviensä" kanssa.
Lammaskoirasta oli tullut susien joukossa sen lauman alfa ja se sai parhaat palat ja se piti laumasta huolta ja kuria yllä.
Se murisi kovemmin kuin muut, näytti hampaansa, puri ja raateli jokaisen joka sille näytti hampaitaan tai sitä uhkasi.
:/ - Anonyymi
Mutta niin ne asiat vain menee.
Itkemällä ja valittamalla ei saa mitään aikaan, ärähtäminen auttaa hieman, se saa hämmennystä aikaan ja kun vielä iskee sinne missä tuntuu, niin asiat muuttuvat.
Sanonta: Hyökkäys on paras puolustus toimii melko hyvin.
On turha vain ottaa iskuja vastaan ja yrittää torjua niitä, se vastaisku lamaannuttaa hyökkääjän.
Se ei välttämättä vain lopeta ennen kuin siltä lyödään se nenä poskelle ja hampaat kurkkuun.
Pitäisi opetella itsekin välillä ärähtämään. Mutta jotenkin se on vaan niin noloa.
- Anonyymi
Itsehän te teette tätä. Jatkatte. Anteeksi ei ole kukaan pyytänyt. Kukaan ei ole katsonut aiheelliseksi korvata mitään.
Ja entä tämä, että täälläkö ei saisi käydä? Entä kun se elinoloauhde on järjestetty täksi, mitä se nyt on eikä siihen pysty itse vaikuttamaan? Kymmeniä kysymyksiä olisi varmaankin, ei niihin saa vastauksia. Tänne houkuteltu, eikö se ole tavallaan pyyntö siinä tapauksessa?
Kun olen ihan muun tahon käskystä, minut tulkitaan vihamieliseksi. Syystä? Siitäkö, että joku on ilmeisesti mustasukkainen, vaikka en ole keltään viemässä kumppania? Siitäkö, että on jo valmiiksi nega asenne minua kohtaan? Vaiko siitä, että oletetaan minua vaikka miksi, muttei vaivauduta kysymään mitään?
Turhaa minä näitä kirjoittelen tänne. Hienoa syytää minun teoiksi asioita, joihin en ole syypää. Onko se oma tontti siellä niinkään puhdas? Kestääkö tarkemman katsannon?
Vois joku/jotkut mennä vähän itseensä ja miettiä, mitä tekee ja kelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän te teette tätä. Jatkatte. Anteeksi ei ole kukaan pyytänyt. Kukaan ei ole katsonut aiheelliseksi korvata mitään.
Ja entä tämä, että täälläkö ei saisi käydä? Entä kun se elinoloauhde on järjestetty täksi, mitä se nyt on eikä siihen pysty itse vaikuttamaan? Kymmeniä kysymyksiä olisi varmaankin, ei niihin saa vastauksia. Tänne houkuteltu, eikö se ole tavallaan pyyntö siinä tapauksessa?
Kun olen ihan muun tahon käskystä, minut tulkitaan vihamieliseksi. Syystä? Siitäkö, että joku on ilmeisesti mustasukkainen, vaikka en ole keltään viemässä kumppania? Siitäkö, että on jo valmiiksi nega asenne minua kohtaan? Vaiko siitä, että oletetaan minua vaikka miksi, muttei vaivauduta kysymään mitään?
Turhaa minä näitä kirjoittelen tänne. Hienoa syytää minun teoiksi asioita, joihin en ole syypää. Onko se oma tontti siellä niinkään puhdas? Kestääkö tarkemman katsannon?
Vois joku/jotkut mennä vähän itseensä ja miettiä, mitä tekee ja kelle.En olisi koskaan halunnut joutua kokemaan edes yhtä vuotta sitä kaikkea kauheutta, mikä kesti monta vuotta! Projektin aloittajat eivät ottaneet mitään vastuuta kaikesta siitä pahuudesta, mikä teki elämästäni helvettiä! Kaikki alkoi mennä alusta asti pieleen, koska aloititte kaiken minulta mitään kysymättä ja teidän olisi pitänyt laittaa loppu kaikelle pelleilylle jo monta vuotta sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi koskaan halunnut joutua kokemaan edes yhtä vuotta sitä kaikkea kauheutta, mikä kesti monta vuotta! Projektin aloittajat eivät ottaneet mitään vastuuta kaikesta siitä pahuudesta, mikä teki elämästäni helvettiä! Kaikki alkoi mennä alusta asti pieleen, koska aloititte kaiken minulta mitään kysymättä ja teidän olisi pitänyt laittaa loppu kaikelle pelleilylle jo monta vuotta sitten!
Projektille luvan antaneet voidaan laittaa samaan häkkiin kärsimään häiriköiden kanssa. Ehkä sitten ymmärtäsivät kuinka kauheita kaikki ne vuodet olivat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi opetella itsekin välillä ärähtämään. Mutta jotenkin se on vaan niin noloa.
Sitä ei kannata opetella vaan sen kannattaa antaa tulla silloin kun se tulee melkein väkisin.
Rajansa on jokaisella, mutta se täytyy tiedostaa että niitä rajoja ei ylitetä eikä niitä saa muutkaan loukata.
Kannattaa ajatella sitä hieman kuin rajaloukkauksena, jos ne rajat ylittää joku sinulle vihamielinen, niin asia on kuin vieraan vallan sotavoima tekisi rajaloukkauksen ja silloin saa antaa noottia ja jopa avata tulen.
Mikäli se on tahallista härnäämistä kuten minulle kävi, niin siinä on hieman vaikeaa hillitä itsensä, mutta vastaus on kohtalokas.
Pilkkaa eivät saa anteeksi ja se oli heidän juoni joka ei onnistunut vaan paljastui.
Kun ammattihenkilö tekee jotain tuollaista törkeää, niin saa kantaa siitä vastuun ja siinä hän löi ne viimeiset naulansa omaan arkkuunsa.
Hänen uransa loppui siihen.
Hän on ennenkin jo tehnyt näin ja silloin reagoidessani vahvasti siihen vääryyteen, hän käytti sitä reaktiotani minua vastaan.
Nyt hän ei saanut minusta sitä reaktiota esiin, hän huomasi kyllä turhautumiseni ja suuttumuksen. mutta epäonnistuessaa hän yritti toisella keinolla sitä saada vielä esiin.
Heitti bensaa oikein kunnolla liekkeihin ja siinä mentiin oikeastaan niin törkeään käyttäytymiseen hänen osaltaan, että hänen uransa oikeastaan päättyi siihen.
Voin avata asiaa sen verran, että tilanteessa mukana "todistamassa" ollut myös huomasi sen ja tietää myös, että jos minä teen asiasta ilmoituksen taikka kantelun, niin sen ura päättyy siihen.
Sen jälkeen vaikka tästä tapahtuneesta asiasta ei suoraan keskusteltu, niin tämä "todistaja" mainitsi minulle, että se on ainoa alueella toimiva ammattilainen ja jos se lähtee, niin on todella vaikeaa saada uutta tilalle.
Se on nyt minun käsissäni ja päätettävissäni.
Ja olin kiukkuinen, loukkaantunut, turhaantunut ja tämä oli jo kolmas kerta.
Ja kaiken lisäksi tilanteessa oli hänen puoleltaan painostusta jopa kiristämisen puolelle menevää painostusta ja harhaanjohtamista sekä niin törkeää toimintaa, että sellaista ei tarvitsisi kenenkään suvaita taikka saada osakseen.
Parempi siis kaikille olisi saada hänet ainakin jäähylle hetkeksi miettimään sitä omaa toimintaansa ja ymmärtämään, että hänellä on täysi vastuu omasta toiminnastaan virantoimituksessaan ja väärästä toiminnasta on seuraukset.
:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912