Ostin ensimmäisen kerran jotain tuotetta 1990-91, muistan jokaisen hankinnan mitä olen rahalla ostanut ja ei ole montaa vuotta 50 v ikään.
Nyt tähän päivään mennessä olen laittanut 200eur kiinalaisten itsensä toteuttamiin tuotteisiin / työkaluihin yhteensä elämämi aikana jotka olen ostanut "uutena"
Fakta on että kiinalaiset ei itse tee toimivia ja riittävän kestäviä.
Tuotteet joilla ei ole tuotantoketjua ja suunnittelua jonkun ison vanhan tai muun toimijan käsissä joka on euroopasta, japanista, koreasta, amerikasta jne. Eivät ole kunnollisia.
Jotka luulevat että saavat toimivia ja pitkään kestäviä kiinalaisten omista verkkokaupoista ovat väärässä. Eikä kestäviä, hyvin toteutettuja saa suomesta jos maahantuoja tuo kiinasta kiinalaisten toteuttamia. Tuotemerkki voi olla keksitty timco tai biltema tai joku muu lukuisista. Kaikki erottaa jo ulkonäöstä, kiinalaisilla on tapana käyttää samoja osia ja komponentit on ala-arvoisia. Eli lukuisia osia sisältävä laite ei tule toimivaan.
Joku voi luulla että on halpa kun maksaa 100euroa tai 300 euroa mutta kun käyttöikä on lyhyt niin se tulee todella kalliiksi.
Totuus kiinalaisten itsensä toteuttamista tuotteista.
Anonyymi-ap
1
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991