On nainen kuin 2 kilometriä? 😊💗💗💗
Mitä muuta meidän välillä
47
737
Vastaukset
- Anonyymi
1.24 mailia
- Anonyymi
Yksi väliseinä😅
- Anonyymi
Sata kertaa tuo.
- Anonyymi
4 euroa? :D
- Anonyymi
...?
- Anonyymi
Jotain tuttua... Minun moka? 😉
- Anonyymi
En tunne tai tiedä ketään 2km päästä.
Joskus ennen muuttoa tiesin. - Anonyymi
Mistä aloitetaan luettelointi mutta yleisin kompastuskivi on jo lähtöviivalla haluttomuus tutustua toiseen välimatka on siinä kohti merkityksetön taase mu ja en ole nainen ja vaikka olisinkinntuskin silti olisin se jota sinä etsit ja helpoiten pääsee kyaymällä suoraan mitä haluaa ni ei tarvi kummankaan tuhlata aikaa yhtään sen enempää pääset sinä vetäseen häntä pikaisesti viiksen ehkä ja hän saa yhden vitutuksen aiheen lisää tai si saat suoraan avarista
- Anonyymi
Oisko silta rakkauden🤭😍
- Anonyymi
Vooiiih
- Anonyymi
Muuri?
- Anonyymi
Osui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui.
Vuosi vuodelta muuri on kasvanut korkeammaksi ja se on merkki siitä, että emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosi vuodelta muuri on kasvanut korkeammaksi ja se on merkki siitä, että emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!
No niin, ihan rauhallisesti vaan. Voin vannoa ettei aloitus ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui.
Ja leka! Sivusta :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja leka! Sivusta :D
Kumpi aloittaa? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, ihan rauhallisesti vaan. Voin vannoa ettei aloitus ollut sulle.
Onpa palstaäijä juanikas monologi. Juonikas, ei siis esim suonikas.
- Anonyymi
Miksi rakensit sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui.
ootko työpaikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui.
Rakastan sinua jos olet hän...
ap
- Anonyymi
Meidän välillä ei ole mitään muuta kuin syvää inhoa minun puolelta sinua kohtaan!
- Anonyymi
Painu helv....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu helv....
Sää oot jo siinä tilassa että vedät herneitä nenään hyvin erikoisten gubbevuoropuheluiden kautta.
- Anonyymi
Kaksi nollaa lisää.
- Anonyymi
inhottavia ihmisiä pysykää vtun kaukana musta 🤡🤡🤡
- Anonyymi
Kielimuuri
- Anonyymi
Junarata.
- Anonyymi
onko edes 2 kilometriäään meidän välimatka, veikkaan ennemmin 1.5 km?
Ja onhan tässä muutakin, mutta pitää vaan olla hiljaa sen muun suhteen.- Anonyymi
1,5 km on osuva välimatkan suuruus. Sen lisäksi on vielä korkea muuri.
- Anonyymi
Kerron jos kerrot ensin vähän enempi susta musta tai muusta tunnisteita että tiedän.....
Tätä menoa on pelkkä tyhjyys. - Anonyymi
Ihminen.
- Anonyymi
Kiihkoa ja intohimoa...
- Anonyymi
Rikottu luottamus ainoastaan jäljellä.
- Anonyymi
Meillä on silta välissä
- Anonyymi
Kummalta puolen siltaa olisi lyhyempi matka sinun luokse? Oikea vai vaisen, minusta katsottuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummalta puolen siltaa olisi lyhyempi matka sinun luokse? Oikea vai vaisen, minusta katsottuna?
Vasen minun mielestä. Ainkin kartan mukaan mutta toisessa oma karttani kiertää yhden korttelin. Että vaikea sanoa. Itse kuljen lyhyemmän sillan sinne päin tullessa. Sinä taidat aika paljon polkea
- Anonyymi
12kilometriä ja paljon mutkia ja mäkiä.
- Anonyymi
Vaatteet oli :D
- Anonyymi
Voisitko kertoa jonkin vinkin itsestäsi aloittaja?
Illemmalla käyn vielä kurkkaamassa täällä. 😊
t. yhtä miestä kaipaava nainen- Anonyymi
Kausityöntekijä ja nimeni alkaa t kirjaimella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kausityöntekijä ja nimeni alkaa t kirjaimella...
Minkä alan kausityöntekijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä alan kausityöntekijä?
Kyllä sinun pitäisi tuosta jo tietää... Taidat olla vaan tietojen kalastelija etkä hän ketä kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinun pitäisi tuosta jo tietää... Taidat olla vaan tietojen kalastelija etkä hän ketä kaipaan.
Milloin nähtiin viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kausi vai keikka?
- Anonyymi
Mikään näistä vastauksista tähän kommenttiin ei ole ollut tämän kommentin aloittajalta. Kiitos vinkistäsi T-kirjaimella alkava, mutta kaipaamme molemmat jotakuta toista, emme siis toisiamme.
-kommentin ap
- Anonyymi
Rakkautta
- Anonyymi
Rakkautta, intohimoa ja kipinöitä ainaki 😍☺️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242700Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471576
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2321213Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54912