Kuinka pitkään on välillenne laskeutunut hiljaisuus jo kestänyt? Onko toivoa sen purkamisesta?
Hiljaisuuden nakertamat
98
1401
Vastaukset
- Anonyymi
liian kauan,ei
- Anonyymi
2 vuotta about, nyt on semmoinen molemminpuolinen syyttely ja kettuilu energia päällä. Toisen ego on niin iso lisäksi sekä lapsellinen käytös. Ihme jos pystyttäisiin puhumaan , samassa tilassa tulis jo Nykänen ja Tapola efekti varmaan päälle.😂
- Anonyymi
Oletko nainen?
- Anonyymi
Liian pitkään noin niinkuin odotusmielessä, mutta en osaa laskea sitä ajallisessa muodossa.
En tiedä, onko toivoa, ei kai, mutta saa sitä silti ikävöidä. - Anonyymi
Jos asuttaisiin edelleen lähempänä toisiamme, ja oltaisiin samalla työpaikalla vähän samankaltaisissa työtehtävissä ( joka oli aikanaan vähän suunnitelmissani) edes muutama päivä viikossa yhtä aikaa, meillä ei olisi hiljaisuutta vaan paljon puhetta ja naurua, ystävyyttä. Voisi aina odottaa seuraavaa työpäivää ja lähteä joskus töiden jälkeen vaikka jonnekin after workille. Huvittavaa, että vielä pari vuotta sitten kuvittelin tämän olevan ihan realistinen tulevaisuuden näkymä.
n>m - Anonyymi
En osaa sanoa. Kun en tiedä haluaako hän olla tekemisissä kanssani vai ei.
- Anonyymi
Haluaisin taas jutella kanssasi kun seuraavan kerran näemme siellä. En kyllä tiedä onko se mahdollista sitten, juttelu. Tilanteen mukaan, kun aina on paljon muitakin ihmisiä paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin taas jutella kanssasi kun seuraavan kerran näemme siellä. En kyllä tiedä onko se mahdollista sitten, juttelu. Tilanteen mukaan, kun aina on paljon muitakin ihmisiä paikalla.
Mitä ihmettä muut ihmiset haittaavat? Tätä olen aina ihmetellyt. Kyllähän kaikki tietävät että me tunnemme toisemme pitkältä ajalta. En tunne ketään ihmistä, edes lähipiiristä, joka siitä pahastuisi että me juttelemme, vaikka koko illan.
n >m
- Anonyymi
Puoli vuotta. Tuskin enää mitään tapahtuu väillämme.
- Anonyymi
Miksi ei tapahdu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei tapahdu?
Kerro sinä.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei tapahdu?
Olen liian vanha.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen liian vanha.
Joo, sama tääl
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen liian vanha.
Kuinka vanha on liian vanha?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen liian vanha.
Jos toinen on liian nuori sulle, niin sitten kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen on liian nuori sulle, niin sitten kyllä.
Ei ole minun mielipiteestäni tai toiminnastani kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun mielipiteestäni tai toiminnastani kiinni.
Eli toisen mielestä olet liian vanha.
- Anonyymi
Kohta 23v.
- Anonyymi
Saa ja tukee jatkumaan.
- Anonyymi
Too Late, this love can go. Bye bye man.
- Anonyymi
Kolmisen vuotta tulee täyteen näinä aikoina..
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Minulla meni jo kolme vuotta rikki. Semmosta se on. Ei pitäisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Nainen
- Anonyymi
Noin neljä vuotta on kestänyt. Ehkä oli jokin yritys tämän vuoden puolella pitkän näkemättämyyden jälkeen herätellä jotain.
Mä olen vain liian väsynyt koko mun elämääni etten osaa enää.
Mieheltä sille johon ihastuin liikaa. - Anonyymi
No miten sen nyt ottaa. Onko meillä ollut hiljaisuutta vai ei. Joo sanallista ja kirjallista on, miten muuten....
- Anonyymi
Yritän miettiä.
Naiselta - Anonyymi
Liian pitkään
- Anonyymi
Arvostan miehessä piirrettä, että pystyy myöntämään virheensä.
- Anonyymi
Mä en arvosta miestä, joka tekee virheitä, vaikka vaihtoehtojakin olisi ollut toimia arvokkaasti ja toistakin arvostaen.
- Anonyymi
Se on päinvastoin. Olet viritetty niin, että jos hän myöntää virheensä, et arvosta häntä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on päinvastoin. Olet viritetty niin, että jos hän myöntää virheensä, et arvosta häntä enää.
Mun mielestä se on juurikin niin päin, että kertomalla ja myöntämällä virheensä nimenomaan kunnioittaa sitä toista ja se kunnioitus säilyy sit molemmin puolin, mikäli ei ole liian isosti virheillyt. Siis sellaista, mitä ei voisi tuo toinen antaa anteeksi ja hyväksyä, että okei, mut älä tee toiste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toihan nyt on ihan päin vttua ajattelu 😂
Kumpikin tietää miehen tehneen virheen, mutta mies kuvittelee että arvostus loppuu kun myöntää 😂😂😂
Ootko joku 5 vuotias, joka seisoo rikkinäisen ikkunan edessä kivi kädessä ja väittää, ettei ole osaa, eikä arpaa?
Sivusts - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä se on juurikin niin päin, että kertomalla ja myöntämällä virheensä nimenomaan kunnioittaa sitä toista ja se kunnioitus säilyy sit molemmin puolin, mikäli ei ole liian isosti virheillyt. Siis sellaista, mitä ei voisi tuo toinen antaa anteeksi ja hyväksyä, että okei, mut älä tee toiste.
Riippuu virheestä.
- Anonyymi
olen myöntänyt ja pahoitellut(, mutta en ryömi), ei minkäänlaista vastetta, voinen sanoa, että on förbi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öööö… sun logiikka ei pelaa. Harmi että uskot noin. Arvostan ihmistä joka nimenomaan myöntää virheensä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rakastunut antaa anteeksi lähes mitä vaan sille yhdelle. Tietenkin voi olla tekoja, joita ei voi tai jotka voi, mutta ei sitten enää kiinnosta. Mutta en edes keksi helposti, mitä ne voisivat olla. Virheitä saa tehdä, kaikenlaisia, mutta joku pitempikestoinen vahingoittamistarkoitus tietenkin tarkoittaisi, että toinen ei tykkää yhtään.
- Anonyymi
4.11 viimeksi jotain yhteistä keskustelua viesteillä (oikeastaan kumpikaan ei ymmärrä toisen lähettämiä viestejä). Väärinymmärrystä ja siitä hiljaisuus. Mitään suhdetta ei ole koskaan ollut.
- Anonyymi
Hautaan asti.
- Anonyymi
Toivottavasti ei 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei 😭
Näin se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on!
Mitä pahaa hän on tehnyt?
- Anonyymi
Vuosia on kestänyt. En tiedä onko hänellä halua purkamiseen, minulla on.
- Anonyymi
8 kuukautta
- AnonyymiUUSI
Mulla sama. Viimeksi nähnyt ihaninta tuolloin. Tämä siis naiselle.
- Anonyymi
Aprillipäivästä oikeastaan. :(
- AnonyymiUUSI
Oliko huono aprillipila?
- Anonyymi
8 vuotta.
- Anonyymi
Kahdeksan vuoden hiljaisuus täälläkin.
- Anonyymi
Mitä tapahtui?
- Anonyymi
En arvosta sellaista naista.
- Anonyymi
Minkälaista?
- Anonyymi
Haluan meidän välit kuntoon.
- Anonyymi
Välit on kunnossa, ei jäänyt kaunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et odota enää meille mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunaa mistä? Sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et odota enää meille mitään?
Toivon, mutta suhtaudun realistisesti. Voin olla ainoa, jolla on vielä tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, mutta suhtaudun realistisesti. Voin olla ainoa, jolla on vielä tunteita.
Ei mun lopu. Yritän elää näiden kanssa ja toivoa että kaikki menee hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun lopu. Yritän elää näiden kanssa ja toivoa että kaikki menee hyvin.
Ei minunkaan. Tuskin koskaan. Uskon toki, ettei tuota tarvitse testata ja asiat menevät meidän kannalta hyvin.
- Anonyymi
On raskasta kantaa samanaikaisesti tätä tunnetta ja etäisyyttä sinuun. Mietin liikaa että kelpaanko kun haluaisin vain olla oma itseni ja kokea kaikkea.Nyt on vielä se että mitä sinä ajattelet?😔
- Anonyymi
Niinpä, Love Don't Let Me Go. 😢
- Anonyymi
Syvä sininen on parempi kuin monenkirjavainen kyllä.
- Anonyymi
Se on jatkunut pitkään. En tiedä oikein, pystyykö sitä purkamaan. Maailma tuli väliimme.
- Anonyymi
Ai masilmako se olikin 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai masilmako se olikin 🤔
Masilmapa masilma. 👍🏼
- Anonyymi
Noin kuukausi sitten nähtiin. Tänä aikana hyvän vähäistä neutraalia viestittelyä noin neljänä päivänä. Yksi puhelu myös. Edellinen viestien vaihto tapahtui sunnuntai-iltana. Vaikka pientä viestittelyä ollut, tuntuu hiljaisuus kestäneen ikuisuuden. Viestittely on tapahtunut mun aloitteesta. En osaa sanoa purkautuuko hiljaisuus - itse tulen viestittämään/soittamaan enää vain jos hän tekee avauksen.
- Anonyymi
Hieno otsikko tässä, se miten hiljaisuus nakertaa💔😥
- Anonyymi
Kohta minä lopetan sen, vaikkakaan en niin kuin oikeasti tahtoisin. En kestä enää.
- Anonyymi
Miten tahtoisit hiljaisuuden oikeasti päättyvän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tahtoisit hiljaisuuden oikeasti päättyvän?
En oikein osaa tai halua vastata tuohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein osaa tai halua vastata tuohon.
Okei, ymmärrän. Olis ollut kiva keskustella siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, ymmärrän. Olis ollut kiva keskustella siitä.
Ei ollut minulta mikään näistä. Päätän omalta osaltani hiljaisuuden, kun hetki on sopiva. Siihen asti sinnittelen. Jos silloin on myöhäistä, niin ainakin koitan olla onnellinen, että olet löytänyt jotain hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta mikään näistä. Päätän omalta osaltani hiljaisuuden, kun hetki on sopiva. Siihen asti sinnittelen. Jos silloin on myöhäistä, niin ainakin koitan olla onnellinen, että olet löytänyt jotain hyvää.
Jännä että tulet aina sivusta sönkkäämään että joku ole sinulta, niin kuin tietäisit kirjoittajat. Ymmärrätkö että aika moni asia on varmaan aika monella sanalla tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä että tulet aina sivusta sönkkäämään että joku ole sinulta, niin kuin tietäisit kirjoittajat. Ymmärrätkö että aika moni asia on varmaan aika monella sanalla tavalla?
Jos sinua muiden kommentit noin kovasti ahdistaa, niin suosittelen siirtymään privaatimpaan viestintätapaan. 😊
- Anonyymi
Ilahdun jos hän lopettaa radiohiljaisuuden, olen odottanut sitä kaikki nämä vuodet.
- Anonyymi
Oletko sinkku?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinkku?
Sehän se oli se kynnyskysymys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se oli se kynnyskysymys.
Oletko vai et?
- Anonyymi
Vaan sellanen 33 vuoden hiljaisuus takana.
Niin ja ikävä.
En aio vähentää tuosta ajasta 4 vuotta pois
kahden juttelun tai näkemisen takia.
Toiveissa oli hiljaisuuden purku vielä hetki sitten,
alku syksystä, mutta nyt en oikeastaan enää näe tai usko olevan toivoa jäljellä sen suhteen. - Anonyymi
Saa kestää seuraavat 40 vuotta
- AnonyymiUUSI
Eli ikuisuuden, koska 40 vuoden päästä en joka tapauksessa ole enää edes elossa.
- Anonyymi
Ei ole toivoa
- Anonyymi
juu ei
- AnonyymiUUSI
Ei ole koskaan ollutkaan.
- AnonyymiUUSI
Vaikea puhua siitä mitä kerran tapahtui. Ollaan työkavereita ja naapureita enkä haluaisi rikkoa perusarkea. Sitä keneen rakastuu ei voi valita.
- AnonyymiUUSI
Tämän elämän aikana ei tule enää tapahtumaan mitään korjausliikkeitä.
Jos kypsässä iässä ja kaikki terapiat käyneenä haluaa edelleen törkätä vastuun omista tunnesekoiluistaan toiselle, en näe paljoa toivoa. Se on vähän kuin itsensä ruvelle vetänyt alkoholisti — vuosikymmeniä vastuunpakoilua alkaa näkyä mätänä luonteena.
Vai onkohan ihmeitä?
En ole sellaisia ikinä nähnyt.
Hyväksi ihmiseksi kasvaminen on täyspäiväistä työtä. - AnonyymiUUSI
Puran. Pidän sinusta. Myös fyysisesti. 😀kuin hänelle
- AnonyymiUUSI
ei. se on sinun kuvitelmaa me.
- AnonyymiUUSI
Kohta puolitoista vuotta. Minimaalinen toivo jos minusta tai "sattumasta" riippuu. Tuskin hänen kunniansa antaa myöskään periksi ja luulen, ettei haluaisi sotkea asioita enempää. Ehkäpä hän on unohtanut minut jo kokonaan, eikä edes tunnistaisi, vaikka kävelisimme toisiamme vastaan.
Pitäisi minunkin vain unohtaa, sillä saattoihan se olla jotakin manipulointia mitä en autistina silloin tajunnut, enkä tajua vieläkään. Liian hyvää ollakseen totta pätenee tässäkin asiassa. Kokonaisuus ja kokemus oli liian ihmeellinen ja mutkikas ja päättelykykyni vajaa, jotta voisin muodostaa selkeän mielipiteen asiasta. Tämä hämmennys kai estää unohtamasta.
Vaikea kuitenkaan uskoa, että todella vilpittömästi välitti, kun oli valmis ottamaan niin suuria riskejä hyvinvointini kustannuksella.
Olen oppinut paljon viime vuoden aikana, enkä ole enää niin naiivi. Koitan eheytyä niin, etten olisi lumottavissa ystävällisyydellä, välittämisellä tai kokemuksella kuulluksi ja ymmärretyksi tulemisesta.
Täysi riippumattomuus ihmisten hyväksynnästä. - AnonyymiUUSI
Ainoa mikä nakertaa on ne ristiriitaiset signaalit hänen taholtaan. Ei niinkään hiljaisuus tai pitkä aika, kun viimeksi olemme nähneet.
- AnonyymiUUSI
Miten hän käyttäytyy? Minun on vaikea tulkita.
- AnonyymiUUSI
Signaalit…koko romanttisen maailmani tunnearsenaali on kulkenut pitkään yhteen suuntaan, jos olet hän , niin ymmärrät tilanteemme tuntien miten se on vaikuttanut minuun.
En halua sulle mitään muuta kuin parasta. - AnonyymiUUSI
Mikset tule juttelemaan minulle tai juttele minulle? Et lopulta halua sitä?
- AnonyymiUUSI
Etsin sinua täältä enkä tiedän mikä olisi sinulta.
Mut sen verran tajuan, ettei tunteet voi lennosta hävitä.
Ikävä sinua😭- AnonyymiUUSI
Ketä etsit? Oletko J?
- AnonyymiUUSI
Liian kauan, mikä on minun syy ja se saa luvan loppua.
- AnonyymiUUSI
Mitä aiot tehdä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä aiot tehdä?
Otan yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot20017724Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5310144Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2236402Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki44363Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman483279Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.563003Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272977"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712777Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882750Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen642246