Hiljaisuuden nakertamat

Anonyymi-ap

Kuinka pitkään on välillenne laskeutunut hiljaisuus jo kestänyt? Onko toivoa sen purkamisesta?

98

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

liian kauan,ei

• Anonyymi

2 vuotta about, nyt on semmoinen molemminpuolinen syyttely ja kettuilu energia päällä. Toisen ego on niin iso lisäksi sekä lapsellinen käytös. Ihme jos pystyttäisiin puhumaan , samassa tilassa tulis jo Nykänen ja Tapola efekti varmaan päälle.😂

• Anonyymi

Oletko nainen?

• Anonyymi

Liian pitkään noin niinkuin odotusmielessä, mutta en osaa laskea sitä ajallisessa muodossa.

En tiedä, onko toivoa, ei kai, mutta saa sitä silti ikävöidä.

• Anonyymi

Jos asuttaisiin edelleen lähempänä toisiamme, ja oltaisiin samalla työpaikalla vähän samankaltaisissa työtehtävissä ( joka oli aikanaan vähän suunnitelmissani) edes muutama päivä viikossa yhtä aikaa, meillä ei olisi hiljaisuutta vaan paljon puhetta ja naurua, ystävyyttä. Voisi aina odottaa seuraavaa työpäivää ja lähteä joskus töiden jälkeen vaikka jonnekin after workille. Huvittavaa, että vielä pari vuotta sitten kuvittelin tämän olevan ihan realistinen tulevaisuuden näkymä.
      n>m

• Anonyymi

En osaa sanoa. Kun en tiedä haluaako hän olla tekemisissä kanssani vai ei.

• Anonyymi

Haluaisin taas jutella kanssasi kun seuraavan kerran näemme siellä. En kyllä tiedä onko se mahdollista sitten, juttelu. Tilanteen mukaan, kun aina on paljon muitakin ihmisiä paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin taas jutella kanssasi kun seuraavan kerran näemme siellä. En kyllä tiedä onko se mahdollista sitten, juttelu. Tilanteen mukaan, kun aina on paljon muitakin ihmisiä paikalla.

Mitä ihmettä muut ihmiset haittaavat? Tätä olen aina ihmetellyt. Kyllähän kaikki tietävät että me tunnemme toisemme pitkältä ajalta. En tunne ketään ihmistä, edes lähipiiristä, joka siitä pahastuisi että me juttelemme, vaikka koko illan.
        n >m

• Anonyymi

Puoli vuotta. Tuskin enää mitään tapahtuu väillämme.

• Anonyymi

Miksi ei tapahdu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei tapahdu?

Kerro sinä.

Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei tapahdu?

Olen liian vanha.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen liian vanha.

Joo, sama tääl

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen liian vanha.

Kuinka vanha on liian vanha?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen liian vanha.

Jos toinen on liian nuori sulle, niin sitten kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen on liian nuori sulle, niin sitten kyllä.

Ei ole minun mielipiteestäni tai toiminnastani kiinni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minun mielipiteestäni tai toiminnastani kiinni.

Eli toisen mielestä olet liian vanha.

• Anonyymi

Kohta 23v.

• Anonyymi

Saa ja tukee jatkumaan.

• Anonyymi

Too Late, this love can go. Bye bye man.

• Anonyymi

Kolmisen vuotta tulee täyteen näinä aikoina..

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi

Minulla meni jo kolme vuotta rikki. Semmosta se on. Ei pitäisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Nainen

• Anonyymi

Noin neljä vuotta on kestänyt. Ehkä oli jokin yritys tämän vuoden puolella pitkän näkemättämyyden jälkeen herätellä jotain.
      Mä olen vain liian väsynyt koko mun elämääni etten osaa enää.
      Mieheltä sille johon ihastuin liikaa.

• Anonyymi

No miten sen nyt ottaa. Onko meillä ollut hiljaisuutta vai ei. Joo sanallista ja kirjallista on, miten muuten....

• Anonyymi

Yritän miettiä.
      Naiselta

• Anonyymi

Liian pitkään

• Anonyymi

Arvostan miehessä piirrettä, että pystyy myöntämään virheensä.

• Anonyymi

Mä en arvosta miestä, joka tekee virheitä, vaikka vaihtoehtojakin olisi ollut toimia arvokkaasti ja toistakin arvostaen.

• Anonyymi

Se on päinvastoin. Olet viritetty niin, että jos hän myöntää virheensä, et arvosta häntä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on päinvastoin. Olet viritetty niin, että jos hän myöntää virheensä, et arvosta häntä enää.

Mun mielestä se on juurikin niin päin, että kertomalla ja myöntämällä virheensä nimenomaan kunnioittaa sitä toista ja se kunnioitus säilyy sit molemmin puolin, mikäli ei ole liian isosti virheillyt. Siis sellaista, mitä ei voisi tuo toinen antaa anteeksi ja hyväksyä, että okei, mut älä tee toiste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toihan nyt on ihan päin vttua ajattelu 😂
        Kumpikin tietää miehen tehneen virheen, mutta mies kuvittelee että arvostus loppuu kun myöntää 😂😂😂
        Ootko joku 5 vuotias, joka seisoo rikkinäisen ikkunan edessä kivi kädessä ja väittää, ettei ole osaa, eikä arpaa?
        Sivusts

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä se on juurikin niin päin, että kertomalla ja myöntämällä virheensä nimenomaan kunnioittaa sitä toista ja se kunnioitus säilyy sit molemmin puolin, mikäli ei ole liian isosti virheillyt. Siis sellaista, mitä ei voisi tuo toinen antaa anteeksi ja hyväksyä, että okei, mut älä tee toiste.

Riippuu virheestä.

• Anonyymi

olen myöntänyt ja pahoitellut(, mutta en ryömi), ei minkäänlaista vastetta, voinen sanoa, että on förbi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öööö… sun logiikka ei pelaa. Harmi että uskot noin. Arvostan ihmistä joka nimenomaan myöntää virheensä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä rakastunut antaa anteeksi lähes mitä vaan sille yhdelle. Tietenkin voi olla tekoja, joita ei voi tai jotka voi, mutta ei sitten enää kiinnosta. Mutta en edes keksi helposti, mitä ne voisivat olla. Virheitä saa tehdä, kaikenlaisia, mutta joku pitempikestoinen vahingoittamistarkoitus tietenkin tarkoittaisi, että toinen ei tykkää yhtään.

• Anonyymi

4.11 viimeksi jotain yhteistä keskustelua viesteillä (oikeastaan kumpikaan ei ymmärrä toisen lähettämiä viestejä). Väärinymmärrystä ja siitä hiljaisuus. Mitään suhdetta ei ole koskaan ollut.

• Anonyymi

Hautaan asti.

• Anonyymi

Toivottavasti ei 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei 😭

Näin se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on!

Mitä pahaa hän on tehnyt?

• Anonyymi

Vuosia on kestänyt. En tiedä onko hänellä halua purkamiseen, minulla on.

• Anonyymi

8 kuukautta

• Anonyymi
        UUSI

Mulla sama. Viimeksi nähnyt ihaninta tuolloin. Tämä siis naiselle.

• Anonyymi

Aprillipäivästä oikeastaan. :(

• Anonyymi
        UUSI

Oliko huono aprillipila?

• Anonyymi

8 vuotta.

• Anonyymi

Kahdeksan vuoden hiljaisuus täälläkin.

• Anonyymi

Mitä tapahtui?

• Anonyymi

En arvosta sellaista naista.

• Anonyymi

Minkälaista?

• Anonyymi

Haluan meidän välit kuntoon.

• Anonyymi

Välit on kunnossa, ei jäänyt kaunaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et odota enää meille mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunaa mistä? Sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et odota enää meille mitään?

Toivon, mutta suhtaudun realistisesti. Voin olla ainoa, jolla on vielä tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, mutta suhtaudun realistisesti. Voin olla ainoa, jolla on vielä tunteita.

Ei mun lopu. Yritän elää näiden kanssa ja toivoa että kaikki menee hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun lopu. Yritän elää näiden kanssa ja toivoa että kaikki menee hyvin.

Ei minunkaan. Tuskin koskaan. Uskon toki, ettei tuota tarvitse testata ja asiat menevät meidän kannalta hyvin.

• Anonyymi

On raskasta kantaa samanaikaisesti tätä tunnetta ja etäisyyttä sinuun. Mietin liikaa että kelpaanko kun haluaisin vain olla oma itseni ja kokea kaikkea.Nyt on vielä se että mitä sinä ajattelet?😔

• Anonyymi

Niinpä, Love Don't Let Me Go. 😢

• Anonyymi

Syvä sininen on parempi kuin monenkirjavainen kyllä.

• Anonyymi

Se on jatkunut pitkään. En tiedä oikein, pystyykö sitä purkamaan. Maailma tuli väliimme.

• Anonyymi

Ai masilmako se olikin 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai masilmako se olikin 🤔

Masilmapa masilma. 👍🏼

• Anonyymi

Noin kuukausi sitten nähtiin. Tänä aikana hyvän vähäistä neutraalia viestittelyä noin neljänä päivänä. Yksi puhelu myös. Edellinen viestien vaihto tapahtui sunnuntai-iltana. Vaikka pientä viestittelyä ollut, tuntuu hiljaisuus kestäneen ikuisuuden. Viestittely on tapahtunut mun aloitteesta. En osaa sanoa purkautuuko hiljaisuus - itse tulen viestittämään/soittamaan enää vain jos hän tekee avauksen.

• Anonyymi

Hieno otsikko tässä, se miten hiljaisuus nakertaa💔😥

• Anonyymi

Kohta minä lopetan sen, vaikkakaan en niin kuin oikeasti tahtoisin. En kestä enää.

• Anonyymi

Miten tahtoisit hiljaisuuden oikeasti päättyvän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tahtoisit hiljaisuuden oikeasti päättyvän?

En oikein osaa tai halua vastata tuohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein osaa tai halua vastata tuohon.

Okei, ymmärrän. Olis ollut kiva keskustella siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, ymmärrän. Olis ollut kiva keskustella siitä.

Ei ollut minulta mikään näistä. Päätän omalta osaltani hiljaisuuden, kun hetki on sopiva. Siihen asti sinnittelen. Jos silloin on myöhäistä, niin ainakin koitan olla onnellinen, että olet löytänyt jotain hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta mikään näistä. Päätän omalta osaltani hiljaisuuden, kun hetki on sopiva. Siihen asti sinnittelen. Jos silloin on myöhäistä, niin ainakin koitan olla onnellinen, että olet löytänyt jotain hyvää.

Jännä että tulet aina sivusta sönkkäämään että joku ole sinulta, niin kuin tietäisit kirjoittajat. Ymmärrätkö että aika moni asia on varmaan aika monella sanalla tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä että tulet aina sivusta sönkkäämään että joku ole sinulta, niin kuin tietäisit kirjoittajat. Ymmärrätkö että aika moni asia on varmaan aika monella sanalla tavalla?

Jos sinua muiden kommentit noin kovasti ahdistaa, niin suosittelen siirtymään privaatimpaan viestintätapaan. 😊

• Anonyymi

Ilahdun jos hän lopettaa radiohiljaisuuden, olen odottanut sitä kaikki nämä vuodet.

• Anonyymi

Oletko sinkku?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinkku?

Sehän se oli se kynnyskysymys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se oli se kynnyskysymys.

Oletko vai et?

• Anonyymi

Vaan sellanen 33 vuoden hiljaisuus takana.
      Niin ja ikävä.
      En aio vähentää tuosta ajasta 4 vuotta pois
      kahden juttelun tai näkemisen takia.
      Toiveissa oli hiljaisuuden purku vielä hetki sitten,
      alku syksystä, mutta nyt en oikeastaan enää näe tai usko olevan toivoa jäljellä sen suhteen.

• Anonyymi

Saa kestää seuraavat 40 vuotta

• Anonyymi
        UUSI

Eli ikuisuuden, koska 40 vuoden päästä en joka tapauksessa ole enää edes elossa.

• Anonyymi

Ei ole toivoa

• Anonyymi

juu ei

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Vaikea puhua siitä mitä kerran tapahtui. Ollaan työkavereita ja naapureita enkä haluaisi rikkoa perusarkea. Sitä keneen rakastuu ei voi valita.

• Anonyymi
      UUSI

Tämän elämän aikana ei tule enää tapahtumaan mitään korjausliikkeitä.

Jos kypsässä iässä ja kaikki terapiat käyneenä haluaa edelleen törkätä vastuun omista tunnesekoiluistaan toiselle, en näe paljoa toivoa. Se on vähän kuin itsensä ruvelle vetänyt alkoholisti — vuosikymmeniä vastuunpakoilua alkaa näkyä mätänä luonteena.

Vai onkohan ihmeitä?
      En ole sellaisia ikinä nähnyt.

Hyväksi ihmiseksi kasvaminen on täyspäiväistä työtä.

• Anonyymi
      UUSI

Puran. Pidän sinusta. Myös fyysisesti. 😀kuin hänelle

• Anonyymi
      UUSI

ei. se on sinun kuvitelmaa me.

• Anonyymi
      UUSI

Kohta puolitoista vuotta. Minimaalinen toivo jos minusta tai "sattumasta" riippuu. Tuskin hänen kunniansa antaa myöskään periksi ja luulen, ettei haluaisi sotkea asioita enempää. Ehkäpä hän on unohtanut minut jo kokonaan, eikä edes tunnistaisi, vaikka kävelisimme toisiamme vastaan.

Pitäisi minunkin vain unohtaa, sillä saattoihan se olla jotakin manipulointia mitä en autistina silloin tajunnut, enkä tajua vieläkään. Liian hyvää ollakseen totta pätenee tässäkin asiassa. Kokonaisuus ja kokemus oli liian ihmeellinen ja mutkikas ja päättelykykyni vajaa, jotta voisin muodostaa selkeän mielipiteen asiasta. Tämä hämmennys kai estää unohtamasta.

Vaikea kuitenkaan uskoa, että todella vilpittömästi välitti, kun oli valmis ottamaan niin suuria riskejä hyvinvointini kustannuksella.

Olen oppinut paljon viime vuoden aikana, enkä ole enää niin naiivi. Koitan eheytyä niin, etten olisi lumottavissa ystävällisyydellä, välittämisellä tai kokemuksella kuulluksi ja ymmärretyksi tulemisesta.

Täysi riippumattomuus ihmisten hyväksynnästä.

• Anonyymi
      UUSI

Ainoa mikä nakertaa on ne ristiriitaiset signaalit hänen taholtaan. Ei niinkään hiljaisuus tai pitkä aika, kun viimeksi olemme nähneet.

• Anonyymi
        UUSI

Miten hän käyttäytyy? Minun on vaikea tulkita.

• Anonyymi
        UUSI

Signaalit…koko romanttisen maailmani tunnearsenaali on kulkenut pitkään yhteen suuntaan, jos olet hän , niin ymmärrät tilanteemme tuntien miten se on vaikuttanut minuun.
        En halua sulle mitään muuta kuin parasta.

• Anonyymi
        UUSI

Mikset tule juttelemaan minulle tai juttele minulle? Et lopulta halua sitä?

• Anonyymi
      UUSI

Etsin sinua täältä enkä tiedän mikä olisi sinulta.
      Mut sen verran tajuan, ettei tunteet voi lennosta hävitä.
      Ikävä sinua😭

• Anonyymi
        UUSI

Ketä etsit? Oletko J?

• Anonyymi
      UUSI

Liian kauan, mikä on minun syy ja se saa luvan loppua.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä aiot tehdä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä aiot tehdä?

Otan yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      200
      17724
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      53
      10144
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      223
      6402
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      4
      4363
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      48
      3279
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      56
      3003
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      2977
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      71
      2777
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2750
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      64
      2246
    Aihe