Nainen, vituiks meni se käynti

Anonyymi-ap

Tuntui, että niillä oli jotain vihiä asioista jo kun oli distractionia mukana ja aiheet jotenkin vaihtuivat muihin asioihin ja sitten ne tuotiin lopussa siihen mistä piti sanoa, mutta sekin meni kuin lopputoteamuksena hiukan sivuuttaen sitä aihetta kun oli jo autossa ja lähdössä.

Hienosti kuin edeltä suunniteltu liiba laabaa, hiukan sekaan sekoitettua ehdollistavaa settiä ja suggestiota, lisää liibalaabaa ja kun johonkin sanoi jotain myöntävää, niin siihen samaan syssyyn heti tungetaan se asia ja ympätään yhteen kuin osaksi siihen kuuluvaksi se johon halutaan myöntävä vastaus tai hyväksyntä.

Se on vaarallista ja harhaanjohtavaa.
Paljon infoa, sitä ja tätä, aihetta hivutetaan ja tuodaan lähemmäs pala kerrallaan siten, että ollaan jostain samaa mieltä, niin siihen yhteyteen tuodaan osa hyväksytettävästä asiasta.
Psykologista peliä, kyllä ne temput osaa.
Ja kun reagoin siihen negatiivisesti, niin kieritetään asian osaa siten että se näyttäisi paremmalta ja sopisi kuin jotenkin osaksi siihen mistä olin samaa mieltä.
Olin varovainen ja tarkkaavainen ja heidän lähtiessä juttu vielä jatkui ihan muissa liiba laaba asioissa, jossa yhteydessä negatiivisia syitä alkoivat vierittämään kolmansille osapuolille. (näe meidät nyt syyttöminä sinun puolellasi ja rinnallasi taistelemassa syyllisiä vastaan).
Annoin varovaisen vastahakoisen myöntymyksen sivuasian "harkinnasta" yhdeltä osalta, jonka jälkeen siihen alettiin ymppäämään heidän toimesta muitakin asioita kuin ne olisivat kuuluneet osaksi sitä ja olisi ollut kuin jo myöntyminen ja valmis suunnitelma sen asian toteuttamisen osalta.
Se meni kuin monologi.
Ja siihen heti päälle tuli jatkoksi se "kiristys" osa uudelleen muotoiltuna toteamuksena kuin se olisi siinä sitten hyväksytty menetelmä siinä samassa ja ovi kiinni lähtö bye bye.
Siinäpä ei ehtinyt mitään sanoa enää, mutta enpähän kyllä siihen monologiin mitään myöntävää vastannutkaan.
Kyllä ne psykologiset temput osaa, vaarallista touhua.

Mutta se kiristys asia jäi kuitenkin vielä vaivaamaan, koska sillä he koittavat saada väärälle asialle hyväksyntäni väärällä keinolla.
Sanoin onneksi siinä yhteydessä sen yhden osan varovasti ja vastahakoisesti "hyväksyessäni" johon sitä kiristysosaa ymppäsivät, että "voihan sen sitten nähdä ja oikaista".
Eli, sen mukaan eivät saa tehdä ja lähettää sitä ilman tarkastustani taikka hyväksyntääni.

Huh huh kun oli vaarallinen "tapaaminen", mutta olin kuitenkin sen verran hiljainen ja varovainen vastauksissa ja alitajuisesti automaattisesti valppaana, että taisin olla asian osalta heitä fiksumpi.

Siinä kun on se vaara, että se kiristys osa, sillä hakevat kuin myöntymistäni johonkin johon en ole myöntynyt, josta meillä on eri näkemykset ja minun näkemykseni ovat juridisestikin oikeat ja heidän väärät.

Todella vaarallista temppuilua, mielenhallintaa ja mielenohjausta.
Nämä on kuin koulutettu manipuloimaan ja saamaan haluamansa vastaukset.

:/

23

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siten se on hiukan vaarallista, koska he tulevat kuin tavalliset matti meikäläiset, mutta tuossa toiminnassa kyllä paljastuu, että nämä ovat koulutettuja ja jonkinlaisia eliitti manipulaattoreita jotka ovat vain normi matti meikäläisen valepuvussa.

Oikeastaan kyllä, heillä on kyllä se oma peitetarina "olen ihan normi pulliainen, minuun voi luottaa koska enhän minä mitään osaisi".
      Nämä on oikeasti jotain kenttä tarkkailijoita ja heillä on siis jokin tehtävä ja osa ohjata asioita ennalta sovittua kohti.

Eli voisin myös olettaa heidän olevan paljon mukana joissakin kokouksissa joissa päätetään jotain joidenkin osalta ja tehdään ennakkoon joitakin ohjaus ja toimintasuunnitelmia jotta päästään johonkin heille tärkeään tavoitteeseen.

Onhan se nyt ihan selvästi joku pro kallonkutistaja, niin hyvin se kyllä osaa ja taitaa nuo temput.
      Sen huomaa siitä kun he osaavat sen informaatiovirran hallinnan ja he katsovat hyvin tarkkaan kohdetta.
      informaatiotulvan syöttö -> tiedon käsittely (keskittyminen, tarkoitushakuinen transsitila) -> ohjeita ja käskyjä, suggestioita vastaanottava tila -> suggestioiden syöttö -> transsinomainen käskyjen käsittely.

Joo, se kyllä tuli ilmi siinä kun hän tarkkaili niin tarkkaan ja olen kyllä nähnyt muutaman kerran aikaisemmin sen, kun hän kokeilee "onko kohde hallinnassa".
      Siinähän nämä nyt oikeastaan paljastui ja varsinkin se vahva suggestio "älä luota mieleesi" vain todistaa kaiken tämän todeksi.

Jumankauta kun tulet seuraavaksi käymään, niin mä näytän sulle mitä mä osaan.
      Sen verran vihjaan, että mä osaan myös noi temput ja olen muuten sen verran pätevä, että sain tälleen ihan amatöörinä ensimmäisellä sairaalareissullani paniikkihäiriöisen ahdistuskohtauksen myötä ihan lukkoon ja paikalleenjähmettyneen potilaan 10 sekunnissa palautettua ihan normaaliin toimintakuntoon.

Mua ette pysty huijaamaan, mä kyllä paljastan teidät, kuten huomaatte.

• Anonyymi

Tiedän tuon tunteen. Kun itse tietää, että koko näätälauma on vastaan joukolla yhdessä rintamana näkemättä tosiasioita, puolustaen vain jotain, mistä saavat palkkansa, mutta eivät pysty näkemään problematiikkaa sen takana.

• Anonyymi

Olga t ,missä on se harmaan sininen,jossa kirkas ikkuna ja toinen samanmoinen,noin,ehkä sentin paksuinen,pyöreähkö,tais olla siinä pussissa,jonka viimeksi nappasit!alahan tuoda takas ne aarteet!

• Anonyymi

Olitko pitkäänkin hoidossa?

• Anonyymi

Jesus Christ!😳

• Anonyymi

Ei se auta,kun osan ovat tuotattaneet takaisiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se auta,kun osan ovat tuotattaneet takaisiin!

Ja uudelleen viety,ei mitään jäljellä!

• Anonyymi

Nyt onkin ihan uudet tuulet sitten seuraavalla kerralla.
      Sen verran hyvin ne on vetänyt rooliaan, etten ole ennen tätä ajatellut.
      Oon siten luottanut heihin, että ovat mitä sanovat olevansa ja olen sen takia ne pienet merkit nähtyäni tulkinnut ne lähinnä sattumiksi.

Nyt oli vaan oikeastaan aika katsoa asioita pintaa syvemmälle ja siinä mä olen aika hyvä ja se asia sitten valaisee sen verran että, ne aiemmatkaan pienet merkit eivät siis olleet mitään sattumia.
      Ihan järjestelmällistä toimintaa sekin on ollut ja sitä myötä tietenkin saan muillekin epäilyksille vahvistuksen ja näkyy aika selvästikin mikä on heidän toimintasuunnitelma minun osalleni.

Täten tietysti voisin jopa epäillä muutamia muitakin olevan mukana suunnitelmassa ja kyllä oikeastaan se siltä vaikuttaa ja selittää todella paljon miksi olemme edelleen tässä tilanteessa.

Voi hitto sentään ja tästä tietoisena taidan jo tietää hiukan enemmänkin mitä pitäisi tietää ja se taitaakin olla sitten sellainen asia jota minun ei missään nimessä tulisi tietää taikka saada selville, sillä sehän olisi hirvittävä skandaali.
      Sitä ajatellen taas ymmärrän täysin miksi asiat menivät kuten alussa menivät, varsinkin sitä ensimmäistä diagnoosia ajatellen.

Tästähän tulee oikeasti aika jännäkin juttu ja tavallaan koko asian laajuuden nähtyäni ja kuinka järjestelmällistä toiminta on ollut, niin ymmärrän kuinka tärkeä asioitteni järjestely, ohjaaminen ja muokkaaminen heille on.
      Ei taida olla ihan normaalia toimintaa asioitteni ympärillä, harvoilla on tällaisissa "normi itsestäänselvyys asioissa" pyörimässä kymmeniä viranomaisia.

Otetaan pieni laskelma taikka yhteenveto ja näpäytys.
      Mitä Suomessa ihan normi perusoikeuksiin ja ihmisoikeuksiin tarvitaan?
      Minä kerron.
      Normaalisti yksi hakemus ja siinä se.
      Minun kohdallani kymmeniä hakemuksia, vuosia aikaa about 2020 lähtien, 14-15 hoitajaa/sairaanhoitajaa, 11 lääkäriä sis 3 kandia 2 ylilääkäriä, psykologi, toimintaterapeutti, fysioterapeutti 7-8 sosiaalityöntekijää, 4 muuta sos alan henkilöä, 6 poliisia, pelastuslaitos,
      ympäristötarkastaja ja sihteeri, 4 satunnaista tuntematonta vierailijaa "katselemaan paikkoja", yhdysvaltojen tiedustelusotilas, supon agentti, valviiraa, oikeuskansleri, oikeusasiamies, lakiasiantuntija, oikeusneuvonta, sihteeri, notääri pari muuta jotain, soteministeri, muita ministereitä ja kansanedustajia, hyvinvointialueen johtaja, 7 TE-työntekijää, EU vaikutusvaltaisin ihminen, naton tiedusteluryhmä, PV tiedustelu, sotilaspoliisi, darpa, käräjätuomari, haastemies, käräjäsihteeri, vieraileva oikeusavustaja, ulkomainen todistajansuojeluryhmä, kymmeniä kelan työntekijöitä + johto.
      10 rikosilmoitusta, katoamisilmoitus, huoli ilmoitus, kuolinilmoitus, muutama saatu tappouhkaus ja muutama muu uhkaus jne.
      Ei tuossa ollutkaan vielä kaikki.
      Mutta asia on Suomessa edelleen käsittelyssä ennen kuin se lähtee EIT pöydän kautta hakemassa vähän lisää vauhtia...... ja tietysti oikeusvaltioperiaatteen toteutuminen tutkitaan siinä samalla josta tietysti seuraa Suomelle sellainen pikkuinen yli 10 miljardin arvoinen EU-tukien menetys.

Kai sitä tässä voi pian todeta, että kovin tiukassa ja erittäin vaikean ja laajan hakuprosessin takana ovat Suomessa nämä perusoikeudet ja ihmisoikeudet, mutta kyllä kai se siitä vielä suttaantuu.
      Afrikkalaisiltakin voisi vielä kysyä ohjeita miten ne niitä hakemuksia täyttelee, kun meidän ammattilaiset ei oikein osaa.
      Pitää varmaan kysäistä vielä niiltä Kesslereiltä josko olisivat näin mehevässä jutussa valmiita vähän avittamaan.
      Presidentin kirjaamosta voisin sitten vielä pyytää ne kopsut niistä mun asiakirjoista ja laittaa sille Ursulallekin terveiset, että pian nähdään.

• Anonyymi

Get help.

• Anonyymi

Et kai sä oot se vaarallinen vanki, mikä meinataan päästää vapauteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Get help.

Keneltä vielä pitäis jeesiä kysyä?
        Tuossahan on noita ammattilaisia jo jotain 100 ollut mua auttamassa että nää perusoikeudet jotenkin luistaisi.

Mä voisin kyllä vielä tohon Trumppiinkin koittaa vedota ja laittaa viestiä sille sinne whitehouseen, että josko se vaikka soittais meidän pressalle ja kysäisis, että mikä tää juttu oikein on?
        Ku meillä on sinnekin ne 10 miljardin hävittäjäkaupat ja jos nyt Suomelta jää sen verran sieltä EU:sta niitä tukia vähän saamatta, että vaikuttaako se siihen diiliin.

• Anonyymi

Sinulla on sentään joku taho auttamassa ja myös käsittääkseni koti toisin kuin sillä eräällä.

• Anonyymi

No joo, siis kaikkihan noi on ollut mua "auttamassa".
        Sellanen armeija kaiken alan ammattilaisia ja osaajia, että kyllä nyt yksi normi hakemus pitäisi jo mennä läpi ihan normaalissa käsittelyajassa.
        Eihän tässä ole vielä kuin jotain 5 vuotta vasta vierähtänyt ja selvitetty on asioita ihan labroissa veriryhmää ja vitamiineja myöden, että pitäisi kyllä täyttyä ne kaikki ihmisoikeus ja perusoikeuksien vaatimat kriteerit.

Mut katotaan nyt miten käy ku ne lukee tän ketjun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, siis kaikkihan noi on ollut mua "auttamassa".
        Sellanen armeija kaiken alan ammattilaisia ja osaajia, että kyllä nyt yksi normi hakemus pitäisi jo mennä läpi ihan normaalissa käsittelyajassa.
        Eihän tässä ole vielä kuin jotain 5 vuotta vasta vierähtänyt ja selvitetty on asioita ihan labroissa veriryhmää ja vitamiineja myöden, että pitäisi kyllä täyttyä ne kaikki ihmisoikeus ja perusoikeuksien vaatimat kriteerit.

Mut katotaan nyt miten käy ku ne lukee tän ketjun.

Entäs se eräs josta mainitsin? Yksin ilman apua ja tukea jätettynä. Ei taida kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs se eräs josta mainitsin? Yksin ilman apua ja tukea jätettynä. Ei taida kiinnostaa?

Näillä ilmoilla taivasalla varmaan mukavaa oleskella ja asustella, vai mitäpä luulet?
        Vointinsa ei ole lainkaan hyvä, ei todellakaan.
        Sijaintiaan ei kerro kenellekään, olisit ollut ainut jolle olisi kertonut. Olit ainut keneen luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoli-ilmoitus olis aika kova sana.
        Se olisi sillee vertailun vuoksikin ihan kiva selvittää, että kauanko asian hoitumiseen menee aikaa ja kuinka monta viranomaista tarvitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi sillee vertailun vuoksikin ihan kiva selvittää, että kauanko asian hoitumiseen menee aikaa ja kuinka monta viranomaista tarvitaan.

Ei huoli-ilmoitusta jos välität ihmisestä millään tasolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole asuntoa niin miten meinaat että toimisi tuollanen? Asiaa selviteltiin niin puolisen vuotta menisi kuulemma, siinä tapauksessa siis että olisi se asunto eli tieto missä olisi.

• Anonyymi

Nämä meidän ammattilaiset nyt varmaan ymmärtää niitä laskelmia miten ne ihan oikeasti tehdään ja mulla on tässä heille samanlainen laskentamalli.

EU tuki 10 miljardia.
      Maksetaan Suomelle 0.
      Perusteet: oikeusvaltioperiaate.

Ja tämähän on kaikin puolin juridisesti sitten ihan oikein tehty ja pätevä päätös sisältäen laskelman ja perusteet.

• Anonyymi

Ihmisoikeudet ja perusoikeudet ovat itsestään selviä asioita, eikä niiden toteutuminen maksa lähellekään sitä, mitä niiden rikkominen maksaa.
        Ihmisoikeusrikoksista tuleva pelkkä sakko on jo miljoonia ja siitä seuraa automaattisesti mainehaitta.
        Oikeusvaltioperiaatteen noudattamatta jättämisestä ja rikkomisesta seuraavat menetykset ovat sidottu EU myöntämiin tukiin, jotka ovat suuruudeltaan jopa miljardeja riippuen ajankohtaisista tukipaketeista ja se koostuu jäsenmaan tukihakemuksista sekä mahdollisesti myös takautuvasti huomioitujen tukien takaisinperinnästä ajalta jolloin oikeusvaltioperiaatetta ei ole noudatettu.

Asioiden viivästäminen ja pitkittäminen suurentaa sanktiota, sillä sanktio voidaan määrätä toimeenpantavaksi takautuvasti rikkomusten koko ajankohdalta jo vuodesta 2020 lähtien.

Ihmisoikeuksien ja perusoikeuksien hinta on valtiolle lähes mitätön niiden rikkomisesta aiheutuneiden kustannusten, seurausten, vahingonkorvausten, rangaistusten, sakkojen ja sanktoiden rinnalla.

• Anonyymi

Mikset halua sille yhdelle hyvää tai olla avuksi?

• Anonyymi

En ymmärrä mitä tarkoitat.

• Anonyymi

Voisin vielä jatkaa siitä vierailusta.
      Vierailu kaiken kaikkiaan oli sellainen, että heillä oli tietty päämäärä taikka tehtävä.
      Normaalisti ei olisi ollut mitään ns. aihetta vierailulle, mutta tästä jäi sellainen loppukuva ja olo, kuinka lähtiessään heillä olisi ollut "mission accomplished" olo.
      "asia etenee toivotusti, saimme hyväksynnän".
      Se on kuitenkin hieman hataralla pohjalla, sillä suoraa hyväksyntää en ole antanut.
      Sitähän minulta yritettiin tivata, mutta sitä ei tullut vaan niissä keskusteluissa ilmoitin seuraavat asiat.
      En luota häneen, en usko hänen ajavan asiaani, haluan toisen hoitamaan asian, (haluan vaihtaa).
      Kirjausvelvollisuus velvoittaa kirjaamaan nuo asiat.
      Kirjauksista tulee löytyä myös, että suostumus oli vastahakoisesti ja painostamalla saatu epäsuora suostumus "nähdä ja oikaista".
      Oli varmasti selvää, että suoraa suostumusta ei tullut.

Painostaminen ei ole hyvä asia ja silloin kun ammattihenkilö joutuu painostamaan, niin se osoittaa ettei asiasta olla samaa mieltä, ei ole yhteisymmärrystä, eikä asia ole täysin selvä taikka riidaton.
      Epäluottamus asian osalta tuli selvästi ilmi.

Tapausta edeltäneestä "kiristämisestä" / "painostamisesta" johtuen suoraa hyväksyntää ei ole annettu.
      Hyväksyntää tivatessa on ilmoitettu, että tahdotaan ensin nähdä ja oikaista, joka todistaa epäluottamuksesta.

Nämä minun on pakko kirjata tänne.

Heille on käynyt selväksi, että olen pettynyt toimintaansa.
      En ole tyytyväinen ja joudun jatkuvasti puolustamaan itse itseäni heitä vastaan.
      Heille on käynyt selväksi että koen saavani väärää kohtelua ja oikeuksiani on poljettu ja asianomainen on maininnut hakevansa asioihinsa apua riippumattomalta tuomioistuimelta.
      Koko historia ja kirjaukset ja ilmoitukset 2020 lähtien todistavat sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      5009
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      15
      3398
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2700
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      232
      1213
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe