Koin lieksassa toksisen rakkauden 🫤
Toksinen rakkaus
32
282
Vastaukset
- Anonyymi
Miten toksisuus ilmeni tässä rakkaussuhteessa?🤔
- Anonyymi
Aktin jälkeen sanoi kii-toksia.
- Anonyymi
Tokisuutena se ilmeni 🫤
- Anonyymi
toksinen rakkaus ilmenee niin että tuntematon mies panee oman kätenssä toisen housuihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktin jälkeen sanoi kii-toksia.
minä en saanut aktia vaan synnytin lapsen tälle tuntemattomalle miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toksinen rakkaus ilmenee niin että tuntematon mies panee oman kätenssä toisen housuihin
se on mieltä ylentävä kokemus
- Anonyymi
Haluaisin kokea romanttisen rakkauden 🙋♂️
- Anonyymi
Mies miehelle, hellästi? 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muuta ole, toivoisin kyllä uhkeaa pimua! 🫤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottakai mies miehelle rajustti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muuta ole, toivoisin kyllä uhkeaa pimua! 🫤
minähän olen sinun uhkea pimusi annastiina on nimeni
- Anonyymi
Saanko minäkin ratsastaa toksisesti...? 🙋♂️
- Anonyymi
Pilvet synkät nään, polle poissa on 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polle pieraisi toksisesti 🤢
- Anonyymi
saat toki ratsastaa annas tiinalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei polle poissa oo
- Anonyymi
Haluan olla toksinen 🙋♂️
- Anonyymi
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Rakkaus ei koskaan katoa.- Anonyymi
Rakkaus ei koskaan katoa, mutta sen kohde vaihtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ei koskaan katoa, mutta sen kohde vaihtuu.
Haluaisin vaihtaa kohdetta 🙋♂️
- Anonyymi
Vain yhden kerran voi kohdata suurta rakkautta, sen jälkeen mikään rakkaus ei yllä samaan suuruuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
senkun alat vaihtaa kohdettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku nyt vain syötti näätäkirjaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yhden kerran voi kohdata suurta rakkautta, sen jälkeen mikään rakkaus ei yllä samaan suuruuteen.
Rakkaus on mielenhäiriö joka sotkee muun elämän.
- Anonyymi
Rakkaus ei lopu milloinkaa se voi vaihtaa kohdetta sanoi appiukko ja lähti 🤠
- Anonyymi
Olen rakastunut furryyn 🐰
- Anonyymi
minäkin koin rakkauden kun tuntematon mies lähestyi minua kun minä olin tiukissa kuluneisa farkuissa ja kumikengissä ulkona
- Anonyymi
asettiko hän kämmenensä etumuksellesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asettiko hän kämmenensä etumuksellesi?
Ei, vaan takamukselleni. Oli runtut housuissa, hieman yllätyi mutta tykkäsi silti. 🤢
- Anonyymi
TiksToks
- Anonyymi
Rakastuin mä reunatiellä 🥰
- Anonyymi
Oi saavu jo keskustelemaan. Jääkaapissa on toksista pirtuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3496963Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai755989Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1955463Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi834258Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan543461HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok663405Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63393Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta583336Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373084Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739122307