Minua vähän hävettää ja olen ajatellut että ehkä en ole arvoisesi... Olen kaljuuntunut ja sänkeni ohimoilta että parrassa on vähän harmaantumaan päin. Olet niin kaunis pakko myöntää itselleni että en vaan riitä vaikka tekee kipeää. En siis tiedä kannattaako minun pahemmin jatkaa tännekään kirjoittelua. Rehellisesti niin pyrin pitämään parransänkeni poissa ja hiukset kaljuna ettet huomaisi ainakaan niin paljoa ikääntymistäni eikö olekin noloa ja sääittävää. Anteeksi että tykkään sinusta... Hyvää illan jatkoa.
Hei nainen olen ollut vähän omissa oloissani
57
750
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei sinussa ole mitään vikaa. Oletko Tommi?
- AnonyymiUUSI
Eiku aivan.. 🤔
- AnonyymiUUSI
Ei sun pakko ole kaljuna pitää. 😁 Mutta sekin sopii varmasti sulle.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Minun hän on komea kaikesta huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Niinhän nuo on. Oli ikä sitten 25 tai 55 🤗 oli tukkaa tai ei.
- AnonyymiUUSI
Hei mies. Ehkä sinun tosiaan kannattaa pysyä. Poissa? Asioista erillään? Kasvattaa ballsit? Jotain muuta?
- AnonyymiUUSI
Nainen esiintyy miehenä. Hän on katkera, koska ei ole millään mittarilla veroiseni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen esiintyy miehenä. Hän on katkera, koska ei ole millään mittarilla veroiseni.
🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Minua hävettää myös kun tykkään yhdestä miehestä..
Mutta sitten olen huomannut et minusta pitää aika moni muukin mies. Ja olen siitä tosi yllättynyt. 😅- AnonyymiUUSI
Joo se on jännä kun pitää jostain niin alkaa säteilemään ja feromonit tuoksuu ja sitten kun yksi tykästyy niin muutkin alkaa näkemään tässä potentiaalia..
Se on vaan tämä ryhmäkäyttäytyminen esim. Jos on paljon miehiä ja vähän naisia.
Ja miehet huomaamattaan haistaa jos nainen on kiihottunut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on jännä kun pitää jostain niin alkaa säteilemään ja feromonit tuoksuu ja sitten kun yksi tykästyy niin muutkin alkaa näkemään tässä potentiaalia..
Se on vaan tämä ryhmäkäyttäytyminen esim. Jos on paljon miehiä ja vähän naisia.
Ja miehet huomaamattaan haistaa jos nainen on kiihottunut.Lopeta minun kiihottaminen, immediately! En voi jättää hajujälkiä nyt.
- AnonyymiUUSI
Ootko se tosi hiljainen hymyilevä tyyppi?
- AnonyymiUUSI
Siis mitä ihmettä, miksi ihmeessä piilottelet hopeita? Nehän on miehellä ihan timanttisia merkkejä henkisestä kypsyydestä. Tykkäsin, jos olisit mun hän. Tietty ne pitää olla asiallisesti huoliteltu tai tyylitelty mutta ei hopeet vähennä ihmisen upeutta jos sisin on kunnossa. Ei niin mitään väliä!
- AnonyymiUUSI
Mulla ainakin on todella laaja miesmaku. 😎 Ihan kaikki ei sytytä sentään, mutta joo.
S
- AnonyymiUUSI
Se kuka sua rakastaa, taion rakastunut… hyväksyy sut varmasti sellaisena kuin olet. Ja kaikille meille tulee ikää…et ole ainoa. 🤗
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Ulkomaalainen ystäväni ihasteli muutamaa harmaata karavaani ja huokaili että viisas olet. Odotteli jo kovasti omiaan ilmaantuvaksi😘
- AnonyymiUUSI
Näitäkö se siellä vs kirjoittelee aina välillä
- AnonyymiUUSI
Jussi on komea❤️
- AnonyymiUUSI
Keneltä? 🥹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä? 🥹
Komean Jussin ihailijalta💖
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä? 🥹
Minä kirjoitin, että Jussi on komea❤️
S - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SNiin, se oli komean Jussin ihailijalta, Ässältä💖
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
STääl toinen S joka ei ole kiinnostunut kenestäkään Jussista 😵💫
Pysyttelen nykyisessä kuviossani todella tyytyväisenä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SOnko Jussi täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Jussi täällä?
Jussia harmittaa kun S häntä kaipailee ja kehuu, kun toivoi sen naisen olevan joku ihan muu.. :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jussia harmittaa kun S häntä kaipailee ja kehuu, kun toivoi sen naisen olevan joku ihan muu.. :(
Ässän kanssa kyllä.
Toivoo Jussi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa kuka muu? Nyt mulla on mahdollisuus Jussiin ja sulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ässän kanssa kyllä.
Toivoo Jussi❤️🫂❤️🫂❤️
S❤️J - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️🫂❤️🫂❤️
S❤️JNyt rohkeesti S:n koko nimi tänne, kun mainitsi jo Jussinkin! Vaan eipä taida uskaltaa :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt rohkeesti S:n koko nimi tänne, kun mainitsi jo Jussinkin! Vaan eipä taida uskaltaa :D
Sitä arvaillaan ensin, sitten kerron :)
S
- AnonyymiUUSI
Muista. Olet tärkeä ja arvokas.. Varmasti myös tämä nainen arvostaa sinua, vaikka olisit vaatimaton. 🤗
Ja vaikka et olisikaan hänen se ihastuksen kohde niin et voi tietää koskaan tuleeko susta sellainen jos et rohkaistu. - AnonyymiUUSI
Toivottavasti ette oo ihastuneet ristiin rastiin. Mulle kävi joskus niin.
- AnonyymiUUSI
Juu ja kun mies kirjottaa tämmöistä niin kaikki vaan tsemppaa. Vastaava viesti ois naiselta kaikki ois vaan nauramassa ja haukkumassa lisää.
- AnonyymiUUSI
Mä näin kesällä ihastukseni parrassa kolme harmaata partakarvaa, Ja mun mielestä se oli vain erittäin sexyä. <3
- AnonyymiUUSI
Mun hänellä on varmaan yli kolmekymmentä, mutta se silmien tuike! Unohtuu kuules kaikki harmaat sillä räpäyksellä😜
- AnonyymiUUSI
Hommaa semmonen vaatimaton nainen, joka ei välitä miltä näytät.
- AnonyymiUUSI
Laittaisitpa viestiä, todellakin olet kultaa omana itsenäsi, just sellaisena kuin olet!💫 -N
- AnonyymiUUSI
Mitä vitvtua.. minä en ainakaan pyydä itseäni anteeksi tai kuvittele että joku nainen olisi minua parempi. Kaikki ne naiset joiden olevan kuullut arvostelevan muiden ulkonäköä ovat samantien out. Siinä on henkinen kehitys ja arvot niin erilaiset ettei mikään kauneus riitä korvaamaan sitä.
- AnonyymiUUSI
Kaikki vanhenevat, olet täyskymppi sellaisena kuin olet ❤️
- AnonyymiUUSI
Nyt vasta tajusin. Jussillahan on aina ollut lippis päässä kun tavattu🤔
- AnonyymiUUSI
Ei ole ollut kuin ehkäpä kerran, minun Jussilla siis.
- AnonyymiUUSI
Nii ja ei ole himmentänyt arvoa yhtään🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii ja ei ole himmentänyt arvoa yhtään🤗
Minun Jussi on komea lakki päässä ja ilman ja vaatteet päällä ja alasti myös 😊
- AnonyymiUUSI
Harmaapantterit nykyään kääntää pään. Niin se maku ja maailma muuttuu. Älä vanhenemistasi häpeä. Se on vähän red fläggi :)
- AnonyymiUUSI
ihminen vanhenee, niin sinä kuin minäkin. Kaljuuntumisen alku ja harmaata parrassa, mitä sitten? Mielestäni keski-ikäisellä miehellä pitää myös olla sopivasti (mutta ei liikaa) mahaa, se vaan on seksikästä. Ja en minäkään ole enää sellainen kuin nuorena, vaikka nyt en tässä vikojani alakaan luettelemaan. Nainen voi onneksi peittää osan vioistaan meikillä ja hiusvärillä...
- AnonyymiUUSI
Olisitpa mies töistä, kesästä asti hän on pitänyt hiukset lähes kaljuna ja ihan turhaan. Tykkään ihan hulluna hänestä ja harmaantuvat haivenet ovat elämää. Ei hän ole mikään poika vaan aikuinen mies ja kuuluu siltä näyttääkin.
- AnonyymiUUSI
Aloittajan etunimen eka kirjain?
- AnonyymiUUSI
J??
- AnonyymiUUSI
Ja tämä nainenko ei ikäänny? Älä huoli tuollaisista.
- AnonyymiUUSI
Uuuuhh.... jos et kelpaa sun naiselle niin soita mulle.
- AnonyymiUUSI
Nuoret kimulit kuolaa silver foxei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret kimulit kuolaa silver foxei
Näinhän se on 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on 😄
Nyt menee jo saduiksi jutut täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee jo saduiksi jutut täällä.
Nuoret mitään harmaantuneita ukkoja kuolaa.
- AnonyymiUUSI
Nii joo nuoret kimulit kuolaa joulupukki mielessä kun tajuavat että saattaa olla mahis saada ympäri vuoden rakennekynnet, mitä hyvänsä ja meikkei normalist niin paljon ku kehtaa vaan vinkua jne.
- AnonyymiUUSI
Ikä ja iän tuomat muutokset, ne kuuluvat elämään ja niillä ei ole parisuhteessa, rakastumisessa ja rakastamisessa merkitystä. Toki nuo iän tuomat muutokset jokaisella teettää itsellään työtä hyväksyä ja jos on pitkin ikää ollut häpeää omasta ulkonäöstä, ongelma vanhetessa yleensä pahenee. Yleensä ei ole edes kyse pohjimmiltaan ulkonäköön liittyvästä häpeästä, vaan omaan itseen. Kun pääsee häpeän yli, suhtautuminen itseen muuttuu ja ulkonäön kanssa tulee myös sinuiksi.
Harmaat karvat ei tee kenestäkään charmanttia ja mitkään toisten vakuuttelut ei riitä, jos itsellä on musta aukko itsen hyväksymisessä.
Aloittaja vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja tuo tykkääminen kannattaa tuoda toiselle esiin ja jos se ei ole molemminpuolista, kyse ei ole sinusta ja miltä näytät, se ei ole henkilökohtaista, jos toinen ei halua sinua. Sitten se on joku muu, josta hullaannut ja joka hullaantuu sinusta❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki732813Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752348Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752198Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä32095Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51534Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831237
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191034