En enää tunne ikävää, enkä vetovoimaa. Helpottava, puhdistava tunne.
🛀
Nyt se on ohi
45
714
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä😌 mulla kanssa lähinnä jeppe koirat mielessä
- Anonyymi
😁
- Anonyymi
Onko sellainen puraissut sinua tai kieputellut gubbe käsivarresta kun sinusta niin nääs haukkuherkkä on tullut?😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sellainen puraissut sinua tai kieputellut gubbe käsivarresta kun sinusta niin nääs haukkuherkkä on tullut?😏
Kerro sinä kun se gubbe kerran olet.
- Anonyymi
Aijaa, tuntuu et pahenee vaan.
- Anonyymi
Tylsää jos laantuu, ihana olla pauloissa
- Anonyymi
Koettu tuokin tunne moneen kertaan mutta sitten se tulee taas takaisin
- Anonyymi
Ei se sitten lopulta enää tule.
- Anonyymi
Itse en kyllä kirjoittelisi ikäväpalstalla, jos en ikävöisi.
- Anonyymi
Etkö???????!!
Minä en ole ollut ikävöitsijä ja olen kirjoitellut tänne paljonkin. Oliko tämä palsta vaan ikävöijille? En tiennyt, :DD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö???????!!
Minä en ole ollut ikävöitsijä ja olen kirjoitellut tänne paljonkin. Oliko tämä palsta vaan ikävöijille? En tiennyt, :DDEn tietenkään kirjoittelisi. Tämä palsta on tyhmyyttä ja trolleja täynnä. En kävisi täällä ilman syytä.
- Anonyymi
Jeesus tuntee sun parhaiten. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=ur48BBf6TkU&list=RDur48BBf6TkU&start_radio=1&pp=oAcB - Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Jumalan tervettä
- Anonyymi
Kerro sille toiselle osapuolellekin niin et voi jatkaa sekin elämää.
- Anonyymi
Ai samoin, kuin toinenkin teki 😅?
Sivusta - Anonyymi
Aika latautunutta tekstiä latelet näihin palstaäijän höpötyksiin isoilla kirjaimilla. Morjens
- Anonyymi
Vai niin. Jos tunteet puuttuu niin onko se helpotus? Eiks elämältä mene mielenkiinto mitä virkaa on tunteettomalla elämällä? No kuuntele tää biisi niin jospa jotaintunteita herää?:https://www.youtube.com/watch?v=Aa7ySqkFeK0
- Anonyymi
toivottavasti joutuvat helvettipaikkaan
- Anonyymi
takaisin toivon helvetillistä kärsimystä heille. ja Koittaa aika että saan mitä haluan, heille 😂vilmeisey 2 vuotta jokaiselle teistä toivo kaikesta mitä pahimpia asioita ja karseampaa, hakkaamista.
- Anonyymi
Koskahan tämä mainitsemasi hakkaaminen on gubbe oikeasti tapahtunut mitä elät uuvattien iloksi täällä aina uudelleen joskus ysärillä? Get over it
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan tämä mainitsemasi hakkaaminen on gubbe oikeasti tapahtunut mitä elät uuvattien iloksi täällä aina uudelleen joskus ysärillä? Get over it
Tai jotain äidillistä sekä lämmintä. Ulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jotain äidillistä sekä lämmintä. Ulla
Vttuilu on välittämistä
- Anonyymi
Onko ätmi näitä haggausvihollisia kerääntynyt peräti jo sieltä junnusta asti? Ookko saanu pataas koko elämäsi ja tämä netissä skitsoilu helpottaa vähän elämää? Muiden lapsista kirjoittelu ym mukavaa..
Taitaa olla toinen jalka haudassa jo.
- Anonyymi
ja 10 Vuodesra toivon megasti pahaa kaikille osallisille.
- Anonyymi
vetovoima kuin joku niin magneetti, magneetto
- Anonyymi
Magneetto kuin magneetti myös selllainen hahmokin Marvel-jutuissa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Magneetto - Anonyymi
tietättekö, miastä saa voimakkaita vetovoimaisia magneetteja purkamalla joku vanha rikkoutun tietokeen kiintolevy niissä on
- Anonyymi
Näin on peukku prseessä touhottava palstaäijä. Mitäköhän sieltä nettimekkoilijan kovalevyltå löytyykään
- Anonyymi
Ei ole ohi???
- Anonyymi
Ei ole ohi mies, ei ole ❤️ sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ohi mies, ei ole ❤️ sivusta
Ei tietenkään. ❤️ -sivusta
- Anonyymi
Se mitä täällä lukee on sivuseikka.
- Anonyymi
No pitäisikö sen olla ohi ?
- Anonyymi
Ihminen nauttii asioista tavallaan, selkeä ja arkinen elämä maistuu useimmille, romanttisemmat sielut kaipaavat toisen ihmisen tuomaa läheisyyttä, ajattelua ja jännitystä. jonka valtaa kehon aina kohdatessa ja nukkumaan käydessä.
https://www.youtube.com/watch?v=dJgHoVmnh-o&list=RDdJgHoVmnh-o&start_radio=1 - Anonyymi
Miten onnistuit tekemään sen?
- Anonyymi
Noin se on...
- Anonyymi
Niin. Muuttuuko tilanne jos nähdään sattumalta vkl?
- Anonyymi
Mistä sellaista voi tietää? Mutta minuun tuskin törmää sattumalta la tai su.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sellaista voi tietää? Mutta minuun tuskin törmää sattumalta la tai su.
Älä ole niin varma 😅
- Anonyymi
Ainakin selkeytyy...
- Anonyymi
Mä tunnen ikävää ja surua.
Kaipaan päivä päivältä enemmän vaan. - Anonyymi
Oletko...ymmärsin väärin ti-iltana, anteeksi. Laita viesti...?
- Anonyymi
Etsintä ohi eli löysit hänet vai?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707