En enää tunne ikävää, enkä vetovoimaa. Helpottava, puhdistava tunne.
🛀
Nyt se on ohi
28
421
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
hyvä😌 mulla kanssa lähinnä jeppe koirat mielessä
- AnonyymiUUSI
😁
- AnonyymiUUSI
Onko sellainen puraissut sinua tai kieputellut gubbe käsivarresta kun sinusta niin nääs haukkuherkkä on tullut?😏
- AnonyymiUUSI
Aijaa, tuntuu et pahenee vaan.
- AnonyymiUUSI
Tylsää jos laantuu, ihana olla pauloissa
- AnonyymiUUSI
Koettu tuokin tunne moneen kertaan mutta sitten se tulee taas takaisin
- AnonyymiUUSI
Ei se sitten lopulta enää tule.
- AnonyymiUUSI
Itse en kyllä kirjoittelisi ikäväpalstalla, jos en ikävöisi.
- AnonyymiUUSI
Etkö???????!!
Minä en ole ollut ikävöitsijä ja olen kirjoitellut tänne paljonkin. Oliko tämä palsta vaan ikävöijille? En tiennyt, :DD - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö???????!!
Minä en ole ollut ikävöitsijä ja olen kirjoitellut tänne paljonkin. Oliko tämä palsta vaan ikävöijille? En tiennyt, :DDEn tietenkään kirjoittelisi. Tämä palsta on tyhmyyttä ja trolleja täynnä. En kävisi täällä ilman syytä.
- AnonyymiUUSI
Jeesus tuntee sun parhaiten. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=ur48BBf6TkU&list=RDur48BBf6TkU&start_radio=1&pp=oAcB - AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Jumalan tervettä
- AnonyymiUUSI
Kerro sille toiselle osapuolellekin niin et voi jatkaa sekin elämää.
- AnonyymiUUSI
Ai samoin, kuin toinenkin teki 😅?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Aika latautunutta tekstiä latelet näihin palstaäijän höpötyksiin isoilla kirjaimilla. Morjens
- AnonyymiUUSI
Vai niin. Jos tunteet puuttuu niin onko se helpotus? Eiks elämältä mene mielenkiinto mitä virkaa on tunteettomalla elämällä? No kuuntele tää biisi niin jospa jotaintunteita herää?:https://www.youtube.com/watch?v=Aa7ySqkFeK0
- AnonyymiUUSI
toivottavasti joutuvat helvettipaikkaan
- AnonyymiUUSI
takaisin toivon helvetillistä kärsimystä heille. ja Koittaa aika että saan mitä haluan, heille 😂vilmeisey 2 vuotta jokaiselle teistä toivo kaikesta mitä pahimpia asioita ja karseampaa, hakkaamista.
- AnonyymiUUSI
Koskahan tämä mainitsemasi hakkaaminen on gubbe oikeasti tapahtunut mitä elät uuvattien iloksi täällä aina uudelleen joskus ysärillä? Get over it
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan tämä mainitsemasi hakkaaminen on gubbe oikeasti tapahtunut mitä elät uuvattien iloksi täällä aina uudelleen joskus ysärillä? Get over it
Tai jotain äidillistä sekä lämmintä. Ulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai jotain äidillistä sekä lämmintä. Ulla
Vttuilu on välittämistä
- AnonyymiUUSI
Onko ätmi näitä haggausvihollisia kerääntynyt peräti jo sieltä junnusta asti? Ookko saanu pataas koko elämäsi ja tämä netissä skitsoilu helpottaa vähän elämää? Muiden lapsista kirjoittelu ym mukavaa..
Taitaa olla toinen jalka haudassa jo.
- AnonyymiUUSI
ja 10 Vuodesra toivon megasti pahaa kaikille osallisille.
- AnonyymiUUSI
vetovoima kuin joku niin magneetti, magneetto
- AnonyymiUUSI
Magneetto kuin magneetti myös selllainen hahmokin Marvel-jutuissa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Magneetto - AnonyymiUUSI
tietättekö, miastä saa voimakkaita vetovoimaisia magneetteja purkamalla joku vanha rikkoutun tietokeen kiintolevy niissä on
- AnonyymiUUSI
Näin on peukku prseessä touhottava palstaäijä. Mitäköhän sieltä nettimekkoilijan kovalevyltå löytyykään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki732813Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752348Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752198Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä32095Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51534Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831237
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191034