Minne ihmeeseen lähtivät parin virkkeen avauksineen ja yhden virkkeen kommentteineen ja aivan samanaikaisesti ottaen myös pois kaikki avauksensa???
Kaikki sotilaiksi itseään haukkuvat katosivat yhtäkkiä palstalta!
30
323
Vastaukset
- Anonyymi
Pakenivat Moskovaan Tursun perässä?
- Anonyymi
Oikeastiko lähtivät kaikki yhtä aikaa ja myös avaukset?
- Anonyymi
Olen itse maatalosta lähtöisin ja ymmärrän asian.
Ossi - Anonyymi
Kuten eilen kerroin, tänään taas samat toistot.
- Anonyymi
Tänä aamuna kävivät taas isolla porukalla avaamassa jo tutuiksi käyneet yhden ja kahden virkkeean pituiset heikkotasoiset raapustuksensa ja sitten taas porukalla häipyivät yhtäaikaisesti iltapäivän alkutuneina, ottaen jälleen mukaansa kaikki raapustamansa harkanvarpaansa.
- Anonyymi
Onneksi ne harakanvarpaat on poistettu tältä palstalta, niin palsta palasi alkuperäiseen merkitykseensä: keskustelupalstaksi.
- Anonyymi
Tuskin sellaiset mitään sotilaita ovat, jotain pillipiipareita ja triangelin kilkuttajia korkeintaan ovat.
- Anonyymi
Olivatpa mitä olivatkaan, niin eivät tosiaankaan ymmärrä ainakaan, että viestien kirjoittaminen ja välitön takaisinveto eivät ole järkevän oloista puuhaa. Ahertavat nääs täysin turhaan mitään jälkiä jättämättä minnekään.
- Anonyymi
Juuri nyt taas aloittivat hyvin yksikertaisia lauseita räpeltäen.
- Anonyymi
Jaa. Tällainen sivarin aloitus taas. Huoh...
- Anonyymi
Itse olen vielä reservissä. Mutta, jos sotaan joudun ja haavoitun vuodeosastolle, sinä sivarina peset ja pyyhit minun p*******ni.
- Anonyymi
Jälleen!! Joka päivä sama ihmeellisyys uudestaan ja uudestaan monta kertaa!! Erikoisen avutonta sakkia, eivät ole koskaan ilmeisesti saaneet mitään aikaan.
- Anonyymi
Ja nyt taas rynnäköivät poistuakseen kohtapuoliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt taas rynnäköivät poistuakseen kohtapuoliin.
Taas vetivät takaisin kaikki yksinkertaiset lauseensa ja sitten palasivatkin jo toistamiseen tänään samoilla sanoilla.
- Anonyymi
HO HOO, HO HOO! Sotilaaksi pitää harjaantua kovissa sotaharjoituksissa.
- Anonyymi
Sotatieteilijäksi ei synny pipparautaa kilistelemällä, eikä esikunnasta kauas lähetettynä ja metsään ohjattuna, vaan esikunnassa päätöksiä tekemässä ja johtamassa armeijaa. Tätä mieltä ovat korkealle yltäneet tuttavani.
- Anonyymi
Taas ovat häipyneet ja ottaneet jällee kaikki yksinkertaisesti laaditut avauksensa mukaansa.
- Anonyymi
Onko varmaa, että "multinikki-sotilas" ja VKK-lainen "hohottaja" (HOHOO-HOHOO...)" eivät ole yksi ja sama henkilö?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37712466Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2655469Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2163974Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2312807Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov182030Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191864Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167930Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273895No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74802Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59766