kirjoitan,, vaikutat kiinnostavalta ja haluisin tutustuu.
yst terv
piilo vttuilen etkä tajuu, m-n
ja taas mennään
22
483
Vastaukset
- Anonyymi
En oo kiinnostunut sun kirjoituksissa, vaan yleisesti näistä. Eli jatka ihan rauhassa harrastuksesi parissa.
- Anonyymi
Jepajee,,tutustu vaikka alkutekiöiks ittees. Käyn sillä aikaa p*sijalla.
- Anonyymi
Aina kun minulle piilovittuillaan, piilovittuilen niin, että esitän etten ymmärrä että vittuillaan, vaan päinvastoin kehutaan. Ah, kun se on tuonut paljon mielihyvää, kun näkee vittuilijan naaman nyrjähtävän.
n>m - Anonyymi
Mistä toi sun katkeruus kumpuaa?
Vtttuilust ei oteta, pitää yrittää paremmin.
- Anonyymi
Missäs mahdoitkaan piilo vttuilla,
Siis kun en sitä tajunnut?
En ainakaan ole palstalla lukenut/vastaillut sulle yhtikäs mihinkään vaan joku muu.
Et se siitä piilo vttuilusta :D - Anonyymi
nii
:/- Anonyymi
Koitatko esittää sitä Nainen, blaablaa tyyppii?
Vai onko se itekin nainen? 🤔😳
- Anonyymi
Taas mennään...
- Anonyymi
Joo, haluan seurustella ✌️😜
- Anonyymi
Mä haluun naimisiin❤️👍
- Anonyymi
Moni tahtoo vakaan parisuhteen. Sinä ilmeisesti olet katkera, kun ehdotukseesi pelkästä seksisuhteesta ei suostuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun naimisiin❤️👍
Ai naamiaisiin? 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni tahtoo vakaan parisuhteen. Sinä ilmeisesti olet katkera, kun ehdotukseesi pelkästä seksisuhteesta ei suostuttu.
Mitvithua sekoilet?
- Anonyymi
Paras puolustus on esittää ettei tajua piilovittuilua.
- Anonyymi
Miksi et sano suoraan hänelle? Ei kiinnosta?
- Anonyymi
Luulet vain piilossa vttuilevasi vaikka oikeasti kaikki jo tietävät sinut.
Lahjakkaasti kiellät asian itseltäsi. - Anonyymi
nong konfin tulipalla kaikki pala ja ruhouruu rALOT, UUTYUISISSA
- Anonyymi
En ole kiinnostunut epäkypsistä idiooteista.
- Anonyymi
Naulan kantaan.
- Anonyymi
Älä höpötä. Tykkäät kuitenkin.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Tylsiä viestejä. Miksi tällaisia joku jaksaa tänne tuottaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949257Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki574826Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414511Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532833Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota431211Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691154