Jossa oli nimi ja puhelinnumero.. meinasin antaa sen tälle hieman vanhemmalle miehelle. 🤓 Olen taantunut vähän ujoksi hänen takiaan.
Mutta sitten.. olen varmaan niin vastenmielinen, että kaikki nauraa mulle...
Heräsin äsken ikävään fiilikseen. Pitäs vielä nukkua pari tuntia. Taidan peruuttaa suunnitelmani.
Kuka mua muka haluaisi? 😔
Kirjoitin eilen töissä lappusen
33
274
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
ehkä meitsi ja hyvin moni muu
- AnonyymiUUSI
No jaaa. En ole sellainen ykkösvaihtoehto. Olen päälle 30. Paskassa liitossa oleva elämäni tuhlannut nainen. Mikään ei ole toteutunut mitä olen halunnut. Ei edes perhe. Olen ihan raukka. Yritän silti edistyä ammatillisesti.
Edes jotain.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jaaa. En ole sellainen ykkösvaihtoehto. Olen päälle 30. Paskassa liitossa oleva elämäni tuhlannut nainen. Mikään ei ole toteutunut mitä olen halunnut. Ei edes perhe. Olen ihan raukka. Yritän silti edistyä ammatillisesti.
Edes jotain..Kun..saisi edes seksiä ja jonkin luotettavan vakkarihomman ja toveruuden..auttaisi pääsemään eteenpäin ja saisin kaipaamaani itseluottamusta ja nautintoa..arka asia.
/Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edes jotain..Nii että ei muuta, kun pettämään kumppania ja "urallaan etenemistä" Haarat auki
Vitun luuseri - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii että ei muuta, kun pettämään kumppania ja "urallaan etenemistä" Haarat auki
Vitun luuseriNääh. En meinannut sitä. Käsitä miten tykkäät. Et tiedä toisen suhteen rajoja esim.ollenkaan.. elät kuplassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun..saisi edes seksiä ja jonkin luotettavan vakkarihomman ja toveruuden..auttaisi pääsemään eteenpäin ja saisin kaipaamaani itseluottamusta ja nautintoa..arka asia.
/ApJa sit kun saisin vielä sen Martin m unaa Mara on mun työkaveri 67v
T. Sari 46
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit kun saisin vielä sen Martin m unaa Mara on mun työkaveri 67v
T. Sari 46
ApKuole pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuole pois.
Mee pois mun ketjusta
T Sari 46
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee pois mun ketjusta
T Sari 46
ApMiks oot ottanut mut uhriksesi trolli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii että ei muuta, kun pettämään kumppania ja "urallaan etenemistä" Haarat auki
Vitun luuseriVejä v*ttu päähäs ja leiki lentäjää. Luuseri olet itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vejä v*ttu päähäs ja leiki lentäjää. Luuseri olet itse.
Mee ny hirteen luuseri!
T. Sari 46
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edes jotain..jepss. ei se elämä vaan mene aina sillain että on pelkkää nousu johdetta ns. oon sen ajanmyötä itsekkin hoksannnut. edistyminen elämässä tietysti on hyvä asia muttei mitenkään pakollista eikä täällä mikään pysyvä synny hetkessä. pitää olla sitkeä ja koittaa mustimpinakin vuosia selviytyä ns asia kerrallaan askel askeleelta kohti parempaa oli se sitten ihan mitä vaan, :) tsemppiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jepss. ei se elämä vaan mene aina sillain että on pelkkää nousu johdetta ns. oon sen ajanmyötä itsekkin hoksannnut. edistyminen elämässä tietysti on hyvä asia muttei mitenkään pakollista eikä täällä mikään pysyvä synny hetkessä. pitää olla sitkeä ja koittaa mustimpinakin vuosia selviytyä ns asia kerrallaan askel askeleelta kohti parempaa oli se sitten ihan mitä vaan, :) tsemppiä
Mee hvettiin mun ketjusta vajakki
T Sari 46
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jepss. ei se elämä vaan mene aina sillain että on pelkkää nousu johdetta ns. oon sen ajanmyötä itsekkin hoksannnut. edistyminen elämässä tietysti on hyvä asia muttei mitenkään pakollista eikä täällä mikään pysyvä synny hetkessä. pitää olla sitkeä ja koittaa mustimpinakin vuosia selviytyä ns asia kerrallaan askel askeleelta kohti parempaa oli se sitten ihan mitä vaan, :) tsemppiä
Kiitos ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun..saisi edes seksiä ja jonkin luotettavan vakkarihomman ja toveruuden..auttaisi pääsemään eteenpäin ja saisin kaipaamaani itseluottamusta ja nautintoa..arka asia.
/ApEnkä meinannut nyt työpaikkaa vaan kumppania tuolla vakkarilla. Tietynlaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä meinannut nyt työpaikkaa vaan kumppania tuolla vakkarilla. Tietynlaista.
Tunge ny hvettiin mun ketjusta!!
T Sari 46
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/ApMinusta saisit luotettavan vakkarin. Älä välitä noista kateellisista. Tiedät, että haluan ”sitä” ja sua.
- AnonyymiUUSI
Mä oon yks Sari 46v
T Ap 🙂- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa. 😮💨🤬😧
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. 😮💨🤬😧
No pitääpähän
🙂
Sari 46v
Oikea Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No pitääpähän
🙂
Sari 46v
Oikea ApEi ole. Olen 30+
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Olen 30
Mee pois trollaamssta mun ketjusta
Oon Sari 46v
OIKEA Ap - AnonyymiUUSI
Mee hvttiin nyt mun ketjusta!
T Sari 46
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee hvttiin nyt mun ketjusta!
T Sari 46
ApMene itse vtun lehmä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene itse vtun lehmä
Mee hvettiin heikko itsetuntonen hor
T Sari 46
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee hvettiin heikko itsetuntonen hor
T Sari 46
ApNo sä oot. Ihan hiton löysänaamanen vanha kääkkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sä oot. Ihan hiton löysänaamanen vanha kääkkä
Mee nyt huara hvettiin mun aloituksesta
T Sari 46
Ap
- AnonyymiUUSI
No höh nää pilas mun ketjun 😞
Oon siis 44
Oikea Ap- AnonyymiUUSI
No täällä on tällasia välillä
- AnonyymiUUSI
Ja vakkari=luotettava kumppani tähän jakamaan ylipääsyä
- AnonyymiUUSI
Mee pois mun aloituksesta
T Sari 46
Ap
- AnonyymiUUSI
Voimia. Varmasti onnistut unelmissasi. EI kukaan ole täydellinen. Jokainen on ainutlaatuinen itsensä. Pääasia, että ei tee pahaa.
- AnonyymiUUSI
Melko karua luettavaa nämä itses kanssa käymät taistelut täällä yöstä ja päivästä toiseen. Eikö kukaan läheinen huolestu palstaäijä kun ilmeisesti alkaa jo näkymään tämä psyykkees heikko kantaminen jo kilometrien päähän😁
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki732813Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752348Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752198Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä32095Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51534Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831237
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191034