Päätin ja koin, että tarttit mun rakkautta,tukea turvaa ja huolenpitoa, että et selviäisi muita kuin erityisherkän kanssa. Koin, että olet niin vaikutusherkkä ja hauras, että en voisi jättää sua yksin, kyllä mä tiedän miten petollinen mä osaan olla, mä päätin sitoutua suhun. Kyllä mä olisin voinut siirtyä johonkin tosi söpöön ja upeaan naiseen, jolla on tosi iso ja upea kaunis nenä, ja ihanat piirteet, ja persoona, mutta tavallaan vaikutuin meidän samankaltaisuudesta ja kemiasta, ja aattelin, että et selviäis ilman mua.
Mutta se oli virhe, se päätös pitää kiinni sun hyvinvoinnista toi meille molemille vain hyvin paljon tuskaa, ja nyt olemme niin karikolla, että en usko, että kumpikaan voisi kohdata toisensa ilman, että toinen triggeröis toisen traumoja.
Toki olen valmis yhä yrittämään ,jos haluat, mutta en enää roiku sussa.
Naiselle.
Se oli päätös, että sitoudun suhun, eikä niin, että mulla ei olisi muita mahdollisuuksia
4
118
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiitos mutta ei kiitos
Etsi se joku muu jota rakastat terveellä tavalla
Minä tarvitsen ihmisen jolla on terve korvienväli.
En mitää pahaa ihmistä joka haluaa vain satuttaa .- AnonyymiUUSI
Jo sulla on taas monologisetä eli aapee hämärää ”tramaturkiaa”, no henkiset penskat diggaa mitä teki miten satutti ym soopaa ikäänkuin tämä palsta implikoisi todellisuutta reaaliaikaisesti tai jotain muuta todella outoa ja fiksoitunutta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jo sulla on taas monologisetä eli aapee hämärää ”tramaturkiaa”, no henkiset penskat diggaa mitä teki miten satutti ym soopaa ikäänkuin tämä palsta implikoisi todellisuutta reaaliaikaisesti tai jotain muuta todella outoa ja fiksoitunutta
Ja näiden tekstinkappaleiden peukuttaminen taas kertoo siitä, että joku ulkopuolinen yrittää mahdollisesti eläytyä tähän palstatelenovelaan jostain toksisesta syystä ja yrittää nk mitätöidä länkytykseen vastatun kommentin. Noloa. -TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja näiden tekstinkappaleiden peukuttaminen taas kertoo siitä, että joku ulkopuolinen yrittää mahdollisesti eläytyä tähän palstatelenovelaan jostain toksisesta syystä ja yrittää nk mitätöidä länkytykseen vastatun kommentin. Noloa. -TT
Juu kiitos kun Tarja vastailet ja roskaat kejua vaikkei sun viestiä tarvi kukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki732813Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752348Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752198Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä32095Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51534Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831237
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191034