Kun lukee tätä palstaa

Anonyymi-ap

Niin en ihmettele miks moni haluaa olla yksin
Ihmiset on tosi kieroja, juonii, manipuloi, pettää ja puukottaa selkään ja tällä pskasaitilla kiteytyy nuo asiat täydellisesti enkä enää ihmettele yhtään miks ihmiset ei luota toisiin ja on varovaisia ja arkoja toisten suhteen.. Oma paha olo saa usein ihmiset käyttäytymään kuspäisesti ja se on ikäänkuin suojamekanismi jolla pyritetään välttämään sitä ettei tulisi itse enempää satutetuksi ja se nyt on vaan niin trendikästä nykyisin olla vttupää ja välinpitämätön muita kohtaan. Palsta = yhteiskunta pienoismallikoossa.

52

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä palstakäpy ja sun sivupersoonat on merkki vain siitä että pari kuutiota multaa päälläs, poistaisi monet ongelmat. Ei mitään muuta.

• Anonyymi

Ainut ongelma taidat olla sinä harhoinesi. Projisoit omia sairaalloisia piirteitäsi toisiin täällä. Ironista että usein ihmiset syyllistävät muita siitä mitä itse tekee.... Mieti sitä hetki ahtaassa mielessäsi. Ps. Sun trollailu ja maalittaminen liikuta mua yhtään...

• Anonyymi

No mutta. Heti ilmestyi sekopää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainut ongelma taidat olla sinä harhoinesi. Projisoit omia sairaalloisia piirteitäsi toisiin täällä. Ironista että usein ihmiset syyllistävät muita siitä mitä itse tekee.... Mieti sitä hetki ahtaassa mielessäsi. Ps. Sun trollailu ja maalittaminen liikuta mua yhtään...

Olet tätä projisointias tyrkyttänyt melko kauan mutta ei taida mennä maaliin. Susta tiedetään jo lähestulkoon kaikki sieltä kouluajoilta lähtien, tiedät kyllä milloin kaikki pamautetaan pöytään ellei laiteta julkiseksi ennen sitä. Sun pitää saada juuri sellainen kohtalo minkå ansaitset, tiedät kyllä mikä sekin on..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsutko sensaatiosetä tosissasi tämän ed kommentoijan tekstiä maalittamiseksi, syyllistämiseksi sekä trollailuksi? Etköhän sinä ole se trolli suhteettomien teksteinesi, millä oikeastaan mainostat näitä surkuhupaisia maailmoja mitä tänne luot näille järjen riemuvoitoille. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta. Heti ilmestyi sekopää!

Kappas kummaa kun jotain kirjottaa täällä niin tuo yks vtun seko hyökkää jankuttamaan samaa hemmetin jargonia kuinka joku stalkkaa lapsia.... ettei vaan ite harrasta moista ja nyt kalastelee tietoja et onks kukaan tietoinen hänen harrastuksistaan... Ironista... Vttu miten vammasta porukkaa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kappas kummaa kun jotain kirjottaa täällä niin tuo yks vtun seko hyökkää jankuttamaan samaa hemmetin jargonia kuinka joku stalkkaa lapsia.... ettei vaan ite harrasta moista ja nyt kalastelee tietoja et onks kukaan tietoinen hänen harrastuksistaan... Ironista... Vttu miten vammasta porukkaa 🤣

Samat horinat sulla edelleen, oot vaan niin vtun tyhmä jopa täysin netissä eläväksi predaattoriksi että kannattaa alkaa pikkuhiljaa nostaa vaihdetta, ei se auta, mutta voit yrittää

• Anonyymi

Kyllä kiitos tai anna edes vinkkiä näille mistä sivustolta voisivat etsiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tätä projisointias tyrkyttänyt melko kauan mutta ei taida mennä maaliin. Susta tiedetään jo lähestulkoon kaikki sieltä kouluajoilta lähtien, tiedät kyllä milloin kaikki pamautetaan pöytään ellei laiteta julkiseksi ennen sitä. Sun pitää saada juuri sellainen kohtalo minkå ansaitset, tiedät kyllä mikä sekin on..

Ei jumankeuta sun on pakko olla A) trolli B) ylläpito C) niuvan asiakas. Ei voi kukaan olla noin sekasin. Jää sä tänne maalailee ja vetelee nukketeatterias meitsi lähtee nyt bussipysäkille 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiitos tai anna edes vinkkiä näille mistä sivustolta voisivat etsiä

Ne varmaan tietää jotka on fiksumpia.. Eiköhän sunkin performanssi ala olemaan kaput 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jumankeuta sun on pakko olla A) trolli B) ylläpito C) niuvan asiakas. Ei voi kukaan olla noin sekasin. Jää sä tänne maalailee ja vetelee nukketeatterias meitsi lähtee nyt bussipysäkille 🤣

Ei taida olla kovin hauskaa sitten kuitenkaan 😉 ei se siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla kovin hauskaa sitten kuitenkaan 😉 ei se siitä

Mul on erittäin hauskaa teidän pellejen kustannuksella 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul on erittäin hauskaa teidän pellejen kustannuksella 🤣

Moni voi olla eri mieltä. Sellainen hyvä nyrkkisääntö saattaa kuitenkin olla että välttämättä ei kannata alkaa leikkimään piireissä jossa sattuu olemaan viranomaisia silleen henkilökohtaisella tasolla, kyllähän sä tiedät.. Check mate pedo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne varmaan tietää jotka on fiksumpia.. Eiköhän sunkin performanssi ala olemaan kaput 😁

Mitä hemmettiå tarkoitat? Ei sitten tule mieleen että tuon äijän lärvin löytäminen saattais olla muutamalle myrkkyä ja joutuisivat syömään kroisos pennosen tai kukkahattunsa. Otit liian kaksintaistelun kannalta taas, turhaan

• Anonyymi

Kyllä se olet hullu sinä jonka poistumista moni toivoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se olet hullu sinä jonka poistumista moni toivoo.

Nääh palstaäijä, sehän sua vtuttaakin. Pistähän kunnon mustamaalauskampanja kehiin ennen kuin sut löydetään 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nääh palstaäijä, sehän sua vtuttaakin. Pistähän kunnon mustamaalauskampanja kehiin ennen kuin sut löydetään 😁

Nyt on kuule asia niin ettei sinänsä kiinnosta. Päättelin vain siitä kun olet jankannut palstaäijää aamusta iltaan jo vuosia että varmasti aika moni sun poistumista toivoo. Eikä mun tarvii mustamaalata ketään ja ihan löydettävissä olen jos on jotain asiaa.Veikkaisin että sinut haluaisi maanikko monikin löytää ja vähän opettaa tapoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kuule asia niin ettei sinänsä kiinnosta. Päättelin vain siitä kun olet jankannut palstaäijää aamusta iltaan jo vuosia että varmasti aika moni sun poistumista toivoo. Eikä mun tarvii mustamaalata ketään ja ihan löydettävissä olen jos on jotain asiaa.Veikkaisin että sinut haluaisi maanikko monikin löytää ja vähän opettaa tapoja.

Tosin piilottelet siellä hullujen tukiasunnossasi 24/7 tai mielisairaalassa niin ei se varmasti helppoa ole.

• Anonyymi

En ainakaan ole välinpitämätön muita kohtaan. Haluan vain yhden miehen kenelle olen kertonut rakastavani. En mitään muuta, enkä mitään muuta ikävä haluaisi/tarvitsisi.

• Anonyymi

En tunne oikeassa elämässä ketään tällaista nutipäätä kuin jotkut/useat palstalaiset. Oikeassa elämässä voi onneksi valita seuransa.

• Anonyymi

Mitäs bussipysäkeillä muksujen seuraan tuppautuva ötökkä tämä saarnaamisesi sitten oikeasti toteutuu? Sähän kirjoittelet muillekin sivustoille näistä lapsista joita kohtaat tai stalkkaat.. Ei taida kakku riittää sulle, arkku kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs bussipysäkeillä muksujen seuraan tuppautuva ötökkä tämä saarnaamisesi sitten oikeasti toteutuu? Sähän kirjoittelet muillekin sivustoille näistä lapsista joita kohtaat tai stalkkaat.. Ei taida kakku riittää sulle, arkku kyllä.

Voi voi juhaseppo aika huonolta näyttää

• Anonyymi

Onneks ei tunne tota stalkkaamisesta jankuttavaa tyyppiä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks ei tunne tota stalkkaamisesta jankuttavaa tyyppiä....

No mitä nä sen teksteistä sitten vaivaa näet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä nä sen teksteistä sitten vaivaa näet?

Seko hyökkää aina mun kirjotuksiin... pakko olla trolli stalkkeri... joka on ns tunnistellu mun tekstejä ja täten hyökkää heti kun näkee mun kirjotustyylin... se on sotkenu mun monet aloitukset täällä jossa joskus ikävöin yhtä naista ja kirjoitin herkkiä juttuja mut ei kun tuo apina hihittelee jossain yksiössä ja näpyttelee sontaa päivät pitkät...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seko hyökkää aina mun kirjotuksiin... pakko olla trolli stalkkeri... joka on ns tunnistellu mun tekstejä ja täten hyökkää heti kun näkee mun kirjotustyylin... se on sotkenu mun monet aloitukset täällä jossa joskus ikävöin yhtä naista ja kirjoitin herkkiä juttuja mut ei kun tuo apina hihittelee jossain yksiössä ja näpyttelee sontaa päivät pitkät...

Kuten sanottua, olet thymä itsesi kanssa purnaava luupää 😉

Turhaan tätä kirjoitustyyliäsi tässä tuot esille koska sehän tiedetään mikä sairaus niiden taustalla on. Näkemisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi kuinka koskettavaa palstasetä. T se edellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lataamossa se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se luulee että jokainen viesti on gubelta. Voiko hullumpaa olla. Vuosikausia jatkunut jo.

• Anonyymi

Eivät kaikki ihmiset ole samanlaiisia, kuin joku Jussi Juonikas.

Jos ovat erilaisia kuin... jolu Velociraptorin silmäkin dinosauruksen silmä

• Anonyymi

Nytkö sen vasta ymmärsit

• Anonyymi

Täällä vinkuu ne jotka ei uskalla mussuttaa mitään IRL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistathan laittaa vaipat kinttuihis sitten, saattaa kusi lorahtaa netissä vihaa levittävältä pikkuäijältä irl 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän mussuttamisesta sinä trubaduuri tass yrität länkyttää- perustuuko vastauksesi palstaäijän aloitukseen sisältöön vai oliko tämä joku mielipahan ilmaus? T naiselta tämä, et ole selvillä VVesillä henkisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistathan laittaa vaipat kinttuihis sitten, saattaa kusi lorahtaa netissä vihaa levittävältä pikkuäijältä irl 😉

Se että puhuu totta ei ole vihaa... saat kyl ansios mukaan boi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän mussuttamisesta sinä trubaduuri tass yrität länkyttää- perustuuko vastauksesi palstaäijän aloitukseen sisältöön vai oliko tämä joku mielipahan ilmaus? T naiselta tämä, et ole selvillä VVesillä henkisesti

Räksyttävä hirvikoira joka yrittää kävellä toisen ihmisyyden yli koostamalla surrealistista kakofonista tarinaa anonyymin palstan kuppaisten kirjoitusten kautta. Sitä parempaa anarkistista naisvihaa vissiinkin VV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räksyttävä hirvikoira joka yrittää kävellä toisen ihmisyyden yli koostamalla surrealistista kakofonista tarinaa anonyymin palstan kuppaisten kirjoitusten kautta. Sitä parempaa anarkistista naisvihaa vissiinkin VV

Ja joo sanoisin enemmänki siellä livessä jos eräs ei olisi niin raukkamainen että blokkaa kun sanoo lopeta tuo mutta silti jatkaa täällä samaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että puhuu totta ei ole vihaa... saat kyl ansios mukaan boi...

Totuus ei pala tulessakaan, ja me jotkut siedetään kuumaa oikein hyvin 😉

Olet olosuhteiden, kasvatuksen, äitis, ja järjestelmän pettäneeksi tullut pieni surullinen mies.. Se että olet saanut näinkin kauan riehua netissä ilman vastuunkantoa on suoranainen ihme, kunnes teit pari kohtalokasta virhettä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olehan hetki hiljaa ja mieti tekemisiäsi sinä miesvihan ruumiillistuma. Katkera maaninen T nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olehan hetki hiljaa ja mieti tekemisiäsi sinä miesvihan ruumiillistuma. Katkera maaninen T nainen

Äläs ny tonttu. Rakastan miehiä, joihin sinä wannabenainen et lukeudu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs ny tonttu. Rakastan miehiä, joihin sinä wannabenainen et lukeudu

Sinä luultavasti olet katkeroitunut miehiä vihaava nainen tai naismainen mies. Joka tapauksessa hullu kuin pullosta tullu.

• Anonyymi

Ajatelkaa et ne sekopäisimmät on pirhalla hoitotehtävissä ja sekoilevat täällä. Olemme hyvissä käsissä veljet..🤣

• Anonyymi

Niin sulla ei taida supposetä olla hyviä kokemuksia hoitohenkilökunnastakaan.. Syytät kaikkia muita omasta luuseriudestasi vaikka olet ollut pihalla since day one. Levität tätä stanan ryonästä liejuas täysin tuntemattomien naisten päälle joihin kehittelet irrationaalisia pakkomielteitä. Se on ihan varma ettei tohon enää auta kuin radikaalit teot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sulla ei taida supposetä olla hyviä kokemuksia hoitohenkilökunnastakaan.. Syytät kaikkia muita omasta luuseriudestasi vaikka olet ollut pihalla since day one. Levität tätä stanan ryonästä liejuas täysin tuntemattomien naisten päälle joihin kehittelet irrationaalisia pakkomielteitä. Se on ihan varma ettei tohon enää auta kuin radikaalit teot.

No sinä se et onneksi pysty mihinkään radikaaliin, haiset vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä se et onneksi pysty mihinkään radikaaliin, haiset vaan.

Tulen lähietäisyydelle haisemaan, koitahan siinä länkyttää samaa pskaa mitä tööttäilet nettiin päivät pitkät. Nuuh nuuh pedo

• Anonyymi

Sellainen pieni tietoisku palstasetä että ko hyvin - tai pahoinvointialue ei liity sinun olinpaikkaasi millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä se miesvihan ruumiillistuma taas nostaa rumaa päätänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen lähietäisyydelle haisemaan, koitahan siinä länkyttää samaa pskaa mitä tööttäilet nettiin päivät pitkät. Nuuh nuuh pedo

Vaikuttaa siltä että projisoit noilla pedo jutuilla omaa itseäsi. Ei normaalia ihmistä kiinnosta jutella pedofiliasta 24/7. Taitaa kiihottaa T naista nämä pedo jutut

• Anonyymi

Huomasin kyllä mitä tämä on, on aika pikku hiljaa taas siirtyä täältä kokonaan pois. Niin kuin olin jo pitkään, tulin vain etsimään erästä henkilöä ikävissäni. Taisi olla paha erehdys, en löytänyt enää samaa henkilöä kuin menneinä vuosina. Tai sitten hän ei ole enää täällä. Olisin vain muistanut häntä hyvillä ajatuksilla, sekä lämmöllä. En, tiedä tapahtuuko ihmisessä niin paljon muutosta, että ennen niin lämmin ja sydämellinen ihminen muuttuu niin paljon. Sitä en ymmärrä miksi hyviin viesteihin vastataan ivallisesti ja halventavasti. Vaikka ihminen jolle lähettää viestin ei tykkää viestin lähettäjästä yhtään. Olisiko vain parempi olla kokonaan kommentoimasta toisen viestiä. Kun vastata haukkuen ja pikaten. Itselläni ei tulisi kysymykseen tuollainen käytös. Vaikka en jostain pitäisi.

• Anonyymi

Juurinkin noin se on. Mun mielestä moni elää vääränlaisessa suhteessa, eivät saa vasta rakkautta eikä mitään siihen liittyvää. Mitä oikeanlainen pari suhde on, ei pelkkä seksi suhde. Ei, se ole edes suhde, se on toisen ihmisen hyväksi käyttöä. Ihminen voi olla monet vuodet tälläisessä suhteessa, se kyllä muuttaa ihmistä halusit tai et. Elin vuosia miehen kanssa näin. Onneksi löysin ihmisen rinnalleni joka oikeasti välittää.

• Anonyymi

En todellakaan ihmettele, että moni on hakautunut palstoille. Olen minäkin kohdannut liudan todella paskasti käyttäytyviä ja kiusaavia paskoja. Osa hestä on ollut heitä, joilta yleensä haetaan apua näihin tilanteisiin.

Halu sosiaalisuuteen ja vuorovaikutukseen sekä yhteyteen ei katoa mihinkään eikä palstailu missään nimessä korvaa irl vuorovaikutusta. Toisaalta on ironista, että palstoilla on täsmälleen samoja tyyppejä kuin tosielämässäkin. Täällä ei vain näe kasvoja ja voi yhdistää kommentteja kehenkään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      52
      6781
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      24
      4452
    3. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      16
      4160
    4. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      230
      3804
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      29
      3073
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2776
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      108
      2728
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      41
      2407
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2371
    10. K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi

Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju
      Maailman menoa
      100
      1950
    Aihe