Seksin suhteen olen hänen tahtonsa. Tämä on minun fetissini ja olen siitä onnellinen. Kaikkeen, missä minua ei satuteta suostun hänen vaatimuksestaan. En lähde tässä kaikkia juttuja luettelemaan, mutta repertturia on laaja. Onko muita samanlaisia ?Nainen 38 v.
Olen mieheni seksiorja
37
1119
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla elämä tuollaisessa suhteessa melko mielenkiintoista ?
- Anonyymi
Miksei saisi olla ? Ap-stä en tiedä, mutta mun mieheni on tuon tyylinen. Sitomista, kimppaseksiä, pukeutumista mieheni pyytämällä tavalla, kauneusleikkaus, Yhdyntä 77 v. naapurin papsin kanssa mieheni katsellessa, itse olen 21 v. Seksiclubilla stagelle harrastamaan seksiä jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei saisi olla ? Ap-stä en tiedä, mutta mun mieheni on tuon tyylinen. Sitomista, kimppaseksiä, pukeutumista mieheni pyytämällä tavalla, kauneusleikkaus, Yhdyntä 77 v. naapurin papsin kanssa mieheni katsellessa, itse olen 21 v. Seksiclubilla stagelle harrastamaan seksiä jne.
Huora, mikä huora.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huora, mikä huora.
Älä nyt, tuo voi olla ihan kivaa kummallekin.
- Anonyymi
Seksiclubilla Ranskassa naisella oli talutuspanta kaulassa. Kaunis nainen ja mies tarjosi 20,- pantavaksi. Oma vaimoni innostui tuosta, oli kuulema kiihottavaa katseltavaa. Tuo Ranskatar oli kyllä hänen mielestään hiukan iäkäs tuollaiseen. Seuraavalla kerralla vaimoni oli laittautunut oikein ja minä sain taluttaa. Asiakkaita oli jonoksi asti.
- Anonyymi
Oon 18v poika voinko nussia sua sun miehen edessä? mul on ihan jättikulli, mut oon laiha muuten
- Anonyymi
No niin kai voi sanoa meilläkin. Aika kiltisti on tullut toteltua miehen määräyksestä. Hän keksii kyllä kaikenlaista jatkuvasti, mikä pitää virikettä ja eroottista jännitettä yllä. Viimeksi tilasi ificolorilta seinäkalenterin minun alastonkuvillani. Alkuun kaikki pienetkin jutut nolostuttivat, mutta nyt useamman vuoden jälkeen (22v) pääasiassa kihottavat.
Seksikkäästi pitää kyllä pukeutua aina.- Anonyymi
Jaa sellasia päiväunia sinä näet.
- Anonyymi
Noin niihin tottuu, alussa oli outoa. Meillä takana vasta 6 vuotta, mutta aloitimme tuon fetissin harrastamisen vasta 40 vuotiaina. Mies sanoo, että olemme myöhäisherännäisiä ja maalta kotoisin. Ruuhkavuodet ja lapset veivät aikaa. Nyt elämme kahdestaan ja kaikenlaiseen mukavaan ja kiihottavaan on aikaa. Jos en nyt voi itseäni aivan seksiorjana pitää, niin hyvin pitkälle myötäilen ja suostun hänen ehdotuksiinsa. Niin kuin tuolla aikaisemmin ketjussa sanottiin, kaikki käy, mikä ei satuta minua. Olen... taiteilija ja mieleltäni avoin uusille mieheni ehdotuksille.
- Anonyymi
Vauva palstalla on parempi vaimo samalla otsikolla: https://www.vauva.fi/comment/85030189?page=7#85011521
Mikä lienee näissä jutuissa agenda, avaajan "kysymys" on olenko ainoa maailmassa. - Anonyymi
Lause "Olen mieheni seksiorja" löytyy niin Vauva palstalta kuin s24palstalta mutta ei muualta, mikä agenda?
https://www.google.com/search?q="Olen+mieheni+seksiorja"- Anonyymi
Sexual slavery fetis. Olisko tuosta kysymys ? Eli fetissihän tuo myös on ja toki paljon muuta. Taitavat vain tuon lajin harrastajat olla enemmin kaapeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sexual slavery fetis. Olisko tuosta kysymys ? Eli fetissihän tuo myös on ja toki paljon muuta. Taitavat vain tuon lajin harrastajat olla enemmin kaapeissa.
On noita kaikkia fetissejä ja seksuaalisuuden muotoja netti täynnä. Wikipediastakin löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On noita kaikkia fetissejä ja seksuaalisuuden muotoja netti täynnä. Wikipediastakin löytyy.
Keinoäly vasta paljon noista orjafetisseistä tietää. Pitää vain kysyä enlanniksi tai ranskaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ymmärtävät/tietävät AP:n perversion/parafilian.
Pohdiskelin, mikä agenda saa AP:n esittämään valekysymyksensä "Onko muita samanlaisia ?" Vai kuvitteleeko AP tosissaan olevansa ainoa laatuaan koko maailmassa?
Avaus saattaa olla piilomainontaa, jonkin aihetta koskettelevan tilaisuuden buzz promootiota.
- Anonyymi
"Työn orjat sorron yöstä nouskaa.. "
- Anonyymi
Eikös kysymys ollut rajattu vain seksiin ?
- Anonyymi
Jos menee tuollaiselle fetissi clubille ta gangbang clubille, niin siellä on paljon noita juttuja. Esim. enlannissa tai Saksassa.
- Anonyymi
Olen 30 v. normaali nainen. Minua kiihottaisi ajatuksen tasolla olla tuollainen seksiorja. Suostua perversseihin juttuihin mieheni pyynnöstä. Ei tuo nyt varmaan yleisestikkään mitään super erikoista ole.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole mitenkään harvinainen fetissi. Tuo fetissi on myös hyvin monimuotoinen ja siihen sisältyy paljon erilaisia liitännäisiä. Jos tuo perusjuttu on, että ketään ei satuteta, niin kyllä minua kiinnostaisi kokeilla. Liz 36 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole mitenkään harvinainen fetissi. Tuo fetissi on myös hyvin monimuotoinen ja siihen sisältyy paljon erilaisia liitännäisiä. Jos tuo perusjuttu on, että ketään ei satuteta, niin kyllä minua kiinnostaisi kokeilla. Liz 36 v.
Mistäpäin Liz 36v oot?
- Anonyymi
Olen 60 v. mies, niin kyllä olen "sitäkin". Haluaisin vuokrata 20- 40 v. kauniin seksiorjan erilaisiin hyvituksiin. Eikä haittaa, vaikka siivoaminen ja kahvinkeittokin onnistuisi. Asuntona kartano, ei Suomessa, muu henkilökunta puhuu kyllä suomea. Tekisitkö CV.n palkkavaatimuksineen ?
- Anonyymi
Olen hoikka nainen, kauniskin, hiukan yli tuon sinun ikähaarukkasi. Näytän nuoremmalta. eronnut, ei lapsia, eikä huumeita, alkoholia tai tupakkaa. Seksi on ainoa mitä uskon osaavani hyvin. Fetissit eivät ahdista. Haluan elää kiihottavaa ja mielenkiintoista elämää. Olen introventti ja olen ylioppilas, muut opinnot jäivät kesken.
- Anonyymi
Oikein, naisen kuuluu alistua miehelleen.
- Anonyymi
Kyllä ....Raamatussakin sanotaan niin.
- Anonyymi
Kun aloin seurustella erittäin fiksun ja arvostetussa ammatissa olevan naisen kanssa, niin en tiennyt mitä nainen halusi. Vähitellen hän pikkuhiljaa selvemmin ja selvemmin osoitti alostumisen merkkejä. Lopulta hän sanoi sanottua, että seksuaalisessa kanssa käymisessä hän haluaa olla alistuva ja tottelevainen. En ymmärtänyt aluksi kuitenkaan mitä kaikkea se tarkoitti. Ulos lähtiessämme hän halusi minun määräävän vaatteet, kengät, meikit, korut, kaiken. Hän halusi että käslen hänen toimia jollain tavalla seksikkästi mikä minua miellyttää. Hän taipui aivan kaikkeen. En halunnut nöyryyttää häntä ja olin varovainen.
Ei liene yllätys, että olemme naimisissa ja vaimoni joutuu toteuttamaan rohkeitakin juttuja, kun olen uskaltanut käskeä häntä ihan kaikkeen mitä vain haluan kokea.- Anonyymi
Parempi on kun ulos lähtiessä eukkosi laittaa hiukset ja kaulan peittävät huivit ja pukee väljät peittävät vaatteet ja kulkee jäljessäsi katse maahan suunnattuan. Jos eukko haluaa oikeasti miellyttää sinua niin pukekoon kasvot peittävän hunnunkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi on kun ulos lähtiessä eukkosi laittaa hiukset ja kaulan peittävät huivit ja pukee väljät peittävät vaatteet ja kulkee jäljessäsi katse maahan suunnattuan. Jos eukko haluaa oikeasti miellyttää sinua niin pukekoon kasvot peittävän hunnunkin.
Mitä? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan olisi oikeastaan aika kiihottavaa. Vaimosta näkyy vain silmät ja olisi alasti sen kaavun alla. Voisi vaikka viedä jollekin levarille esittelemään pilluaan runkkareille ja kukaan ei tunnistaisi.
- Anonyymi
Minä taas alistun kaikkeen mitä naiseni keksii - ja sen tajuttuaan hän on kyllä osoittanut uskomatonta kekseliäisyyttä.
- Anonyymi
Yhteys ennakkoluulottomaan, kokeilun haluiseen naiseen kiinnostaisi. Tärkeintä olisi molemminpuolinen nauttiminen
Pks +50 mies- Anonyymi
Muutit tämän seuranhauksi? Tee oma keskustelu siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutit tämän seuranhauksi? Tee oma keskustelu siitä.
En nyt niinkään. Kirjoittelu yhteys olisi hakusessa.
Pks +50
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1783600Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512512- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741070- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741