Millainen mahtaa meno olla Tampereella, kun palstan sankari asuu nykyään siellä? Ovatko Tampereen taksit saaneet kokea kauhuja? Millaista palautetta kaupungin poliitikot saavat sankariltamme? Onko Lielahden Prismassa tarpeeksi tarjontaa kynttilöistä vastaamaan nousseeseen kysyntään? Paljon kysymyksiä ja niin vähän vastauksia. Telakan pöydässä tuopin ääressä nämä asiat mietityttävät. Saisiko vastauksia tien toiselta puolen Mixeistä?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Hoikkalalla ei ole minkäänlaasta seksuaalista poikkeavuutta, joten aivan turha eres vihjaalla siihen suuntahan.
- Anonyymi
Tulin kaapista ulos eilen.nyt olen onnellinen
- Anonyymi
mode avautuu
- Anonyymi
Kuules Myllis ,sähän olit paikalla kun Jarmoon työnnettiin se kynttilä. Millasena koit tilanteen? Naurattiko vai kuvottiko kun meijeri voilla liukastettu kynttilä upposi sinne minne se oli tarkotettuki?
- Anonyymi
Kaikki tietää, että Myllis on oikeasti Pekan Julli-veli. Siis hänen veli, jonka autossa Jarmo laski alleen.
- Anonyymi
Viettääkö Julli aikaa Tampereella?
- Anonyymi
miesrakastaja myllis kyselee alfauroksen perään
- Anonyymi
Hoikkalako on nyt alfauros? Oikeuden päätöskö?
- Anonyymi00009
Kalevan uimahallissa voi saunoa ja ehkä saada myös vastauksia näihin kysymyksiin. Saunominen tekee näillä pakkasilla hyvää.
- Anonyymi00010
Suontaka ja Taupila pyysivät aikoinaan Hoikkalaa saunomaan heidän kanssaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013768- 511197
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 901085
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926- 103784
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52777- 54766
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121716