On asia mitä ei voi pakottaa. Se vaan on.. Antakaa kaikkien kukkien kukkia ❤️
Vaikka tilanne ois mikä tahansa, se voi olla jotain herkkää ja kaunista. Jotain mikä parantaa maailmaa.. Tai edes heidän kahden maailmaa... Ansaittua läheisyyttä...
Kahden ihmisen välinen vetovoima
53
750
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jokainen tarvitsee jonkun ja/tai jokaisella myös perustarpeet..
Haluja.
Joskus myös vain suuret hellyysenergiavirrat vie mennessään. Se on tosi voimakasta.- AnonyymiUUSI
Ja selittämätöntä. Ei sitä tarvitsekaan selitellä.
- AnonyymiUUSI
Oikaisen vähän näkemystäsi:
Jokainen tarvitsisi jonkun kuka ymmärtää todelliseksi, oikeaksi ystäväksi.
Perustarpeita on jokaisella, mutta perustarpeet ei tarkoita fyysistä läheisyyttä.
Jokaisen henkilökohtainen asia tämä täysin, turha on muuta väittää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikaisen vähän näkemystäsi:
Jokainen tarvitsisi jonkun kuka ymmärtää todelliseksi, oikeaksi ystäväksi.
Perustarpeita on jokaisella, mutta perustarpeet ei tarkoita fyysistä läheisyyttä.
Jokaisen henkilökohtainen asia tämä täysin, turha on muuta väittää.On sekin tarve.. Silti.
- AnonyymiUUSI
Näin on…🥰👍
- AnonyymiUUSI
Kaikella on tarkoituksensa.. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikella on tarkoituksensa.. ❤️
Näin on joo
- AnonyymiUUSI
Tämä on totta. Tunnen samoin miestä kohtaan. Haluaisin kyllä ajan kanssa enemmän. Häntä rakastan. ❤️
- AnonyymiUUSI
Ja kukaan ulkopuolinen ei tiedä mitä kipua jonkun hymyn takana on.. Ja miten isoja asioita nää on. Nähdään kevyenä.. Ulospäin.
Joo, edes kevyt nopea suhde ei ole välttämättä "kevyt" kaikille vaan merkitsee ihan todella todella paljon.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukaan ulkopuolinen ei tiedä mitä kipua jonkun hymyn takana on.. Ja miten isoja asioita nää on. Nähdään kevyenä.. Ulospäin.
Joo, edes kevyt nopea suhde ei ole välttämättä "kevyt" kaikille vaan merkitsee ihan todella todella paljon.
SivustaJoku voi olla vaikka äärimmäisen huonossa väkivaltaisessa suhteessa. Tai vuosia ilman...
Tai joku voi olla tosi yksinäinen ja se tuo kipua ja häpeää myöskin.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaEi tosiaan tiedä. Ei kannata tuomita äkisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan tiedä. Ei kannata tuomita äkisti.
Joo, siksi täällä palstalla ei kannattaisi olla ollenkaan. Täällä muuta tehdäkään kuin kiusataan ja haukutaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku voi olla vaikka äärimmäisen huonossa väkivaltaisessa suhteessa. Tai vuosia ilman...
Tai joku voi olla tosi yksinäinen ja se tuo kipua ja häpeää myöskin..No onpa henkevää keskustelua/monologia taas palstasetä. Osasin jo odottaa tätä osuutta, sinä kun tykkäät niin kovin mässäillä näillä asioilla näiden sentimentaalisten puheenparsiisi lomassa
- AnonyymiUUSI
Siinä ei lupia kysellä ja kattella kun lempi leimahtaa
- AnonyymiUUSI
Tällä kertaa en epäröi. Otan sen mikä vastaan tulee! Ja toimin!
/naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällä kertaa en epäröi. Otan sen mikä vastaan tulee! Ja toimin!
/naiseltaEn siis meinannu että ketä vaan.. Vaan just se tietty. Se vaan on ja sitä ei järjellä selitetä.
- AnonyymiUUSI
Nimenomaan!
- AnonyymiUUSI
Niin se vetovoima on
- AnonyymiUUSI
Tunnen paljon keholliSia ja emotionaalisia tunteita erästä miestä kohtaan. Paljon Hellyyttä ja paljon muutakin. ❤️
- AnonyymiUUSI
Mulla kans. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Jokaisella meistä on syvä nähdyksi tulemisen tarve.
Toisille se on piilotettu kipu. Haluaa tulla nähdyksi, halutuksi ja ymmärretyksi.- AnonyymiUUSI
Arkikielellä se että haluaa billua tai gullia kuuluu näihin myös.
Toki usein se on myös syvempää yhteyttä ja voi kehkeytyä myös kestävä suhde. Tahtoo olla toisen lähellä... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arkikielellä se että haluaa billua tai gullia kuuluu näihin myös.
Toki usein se on myös syvempää yhteyttä ja voi kehkeytyä myös kestävä suhde. Tahtoo olla toisen lähellä...Ihana keskustelu tämäkin, palstasetä tämä syvällisyyden taso on aiwan henkeäsalpaavaa luettavaa, ihanaa saisko pari emojia kans?
- AnonyymiUUSI
totta. :3
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän sinua. Olen tavannut erään, joka on näyttänyt minulle, kuinka paljon vetovoimaa voi olla. Hän ainakin paransi minun maailmaa.
- AnonyymiUUSI
Hienoa. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa. ❤️
Sain myös tuntea, miltä tuntuu kun toinen osaa näyttää kiintymyksensä. Kaipaan sitä ja häntä. ❤️
- AnonyymiUUSI
Nainen! Lopetetaan tämä hulluus ja noidankehä. Eiköhän tätä ole jo liikaakin nähty. Syön vaikka sata torakkaa ja muita iljetyksiä, kun tämä mielen ja tajunnan sampo loppuu jauhamasta. On paljon muuta kaunista ja kantavaa mitä pitää vaalia. Rakkaus ja luottamus toiseen on voimavara mitä ei kannata tuhlata. Jokainen menetetty päivä on pois kirjoista ja siitä kirjasta en tahtoisi tulla liian ohut ja hauras. Vihko vain hukkuu tuuleen ja sivut tuhoutuu myrskyssä ilman päämäärää Sinulle.... juuri Sinulle
- AnonyymiUUSI
En usko että olen se kelle viestisi on tarkoitettu. 🤔 Oletteko kauan tunteneet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olen se kelle viestisi on tarkoitettu. 🤔 Oletteko kauan tunteneet?
Vuosia on saman verran, kuin yhdessä kädessä on sormia ja sen vasemman nimettömän koon haluaisin tietää
- AnonyymiUUSI
Minä olen lopettanut jo ajat sitten
Mutta sinulle tämä irtipäästö on todella henkisesti vaikea kokemus
Jostakin syystä .
Sinä olet myöskin havahtunut minun tavoin siihen että rakkaus
Ei ole niin pahaa mitä olet luullut .
Eikö mikään sairas juttu oikein kuulu siihen .
Minulla myös semmoinen tunne
Että kun luovut löydätkin paljon paremman ja vahvemman voiman itsestäsi
Tiedän mitä olet pinnan alla mies.
Haluat olla oikeudenmukainen ja rakastava paljon enenpi kuin paha
Naiselta sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia on saman verran, kuin yhdessä kädessä on sormia ja sen vasemman nimettömän koon haluaisin tietää
Etkä tasan oo hankkimassa sormusta
Mua ei regasteta pöllö.
T miehelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen lopettanut jo ajat sitten
Mutta sinulle tämä irtipäästö on todella henkisesti vaikea kokemus
Jostakin syystä .
Sinä olet myöskin havahtunut minun tavoin siihen että rakkaus
Ei ole niin pahaa mitä olet luullut .
Eikö mikään sairas juttu oikein kuulu siihen .
Minulla myös semmoinen tunne
Että kun luovut löydätkin paljon paremman ja vahvemman voiman itsestäsi
Tiedän mitä olet pinnan alla mies.
Haluat olla oikeudenmukainen ja rakastava paljon enenpi kuin paha
Naiselta sivustaMikä järki sinulla on hyvä mies tilittää itsellesi tällaista sködää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä tasan oo hankkimassa sormusta
Mua ei regasteta pöllö.
T miehelle.Jee, laitahan palstasetä näihin monologeihisi lisää nimikirjaimia, eiköhän näistä joku kiva kollaasi saada aikaan
- AnonyymiUUSI
Kerran olen elämässä kohdannut tilanteen, jossa tuo kahden - hänen ja minun - välinen vetovoima on ollut aivan hämmästyttävän syvä.
Mitä teimme? Säikähdimme ja nyt vaikuttaa siltä että ohitamme sen. Oli hyvä alku jollekin erityiselle. Vielä ei voi tietää, miten käy, mutta näyttää siltä, että olemme pelkureita.- AnonyymiUUSI
Varo ennen kuin on liian myöhäistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varo ennen kuin on liian myöhäistä
Mitä pitäisi varoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitäisi varoa?
Menetät vielä hänet.
- AnonyymiUUSI
Hyvin käy❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin käy❤️
Ei luovuteta niin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menetät vielä hänet.
Tiedämme toistemme tunteet. Uskallus ei vaan vissiin toistaiseksi riitä kummallakaan. Ollaan aika hämillään tahoillamme molemmat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin käy❤️
Toivoisin, että hyvin käy❤️ mutta nyt on hiljaisuus ja etäisyys ja hämmennys.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa kovin tutulta. Me myös annetaan toisillemme ristiriitaisia signaaleja. Hän minulle ja minä varmaankin hänelle, jos häneltä kysyttäisiin. Tiedän, että jos en ole tarpeeksi rohkea uskaltaakseni, en ansaitse edes mahdollisuutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kovin tutulta. Me myös annetaan toisillemme ristiriitaisia signaaleja. Hän minulle ja minä varmaankin hänelle, jos häneltä kysyttäisiin. Tiedän, että jos en ole tarpeeksi rohkea uskaltaakseni, en ansaitse edes mahdollisuutta.
Mikä teillä on se ns. ongelma? Mitkä pelot ja epävarmuudet?
Meissä heräsi molemmissa sekä hylätyksi tulemisen pelko että pelko siitä, että joutuu suhteessa jotenkin väärällä tavalla hukkaan itseltä. Kummallakaan ei oo kokemusta näin vetovoimaisesta kuviosta. Tuntuu, ettei edes tiedä miten, vaikka haluaiskin suhteeseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menetät vielä hänet.
Poh menettäminen voi olla parasta .
Ainakin niille jotka pelkää menettää
Sillä heidän pitää oppia että he selviävät menetyksestä
Siihen piiloutuu valtava voima .
Kysyy rohkeutta hypätä uuteen suuntaan .
- AnonyymiUUSI
Toisella on aivan valtava magneettinen veto minuun vielä vuosienkin jälkeen. Valitettavasti en tiedä tunteeko hän mitään vetoa minuun. En uskalla tunnustaa rakkauttani, jos hän vaan toivoo että minä painuisin hiiteen.
- AnonyymiUUSI
Saa nähä miten tässä käy. Olen täällä viikolla elänyt liikaa palstalla..
Naiselta - AnonyymiUUSI
Annetaan annetaan.
Meille ei annettu. - AnonyymiUUSI
Juna taisi menn ja jäin asemalle.
T.;Mies- AnonyymiUUSI
😌
- AnonyymiUUSI
Ei kannata pakottaakaan jos ei toimi
- AnonyymiUUSI
Koska häät?
- AnonyymiUUSI
Herkkyys ja kauneus menee rikki, kun luottamus rikotaan. Ei siihen ole silloin mahdollista palata. Rakkaus on vain kerran, niin puhdas ja vilpitön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2103607Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143459Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä872586Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman102182Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling532107Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.101914Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue421728- 901591
- 721163
- 741160