tuskin muuten vaan siinä pörräsit... 🐝😘💚☺️
Et sä mua huijaa,
21
346
Vastaukset
- Anonyymi
🌺🐝💨
- Anonyymi
Ihana pörriäinen
- Anonyymi
on hän mun muru 👩❤️💋👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on hän mun muru 👩❤️💋👩
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
Ei hän sitä vielä itse tiiäkään mutta on 😁😂❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiiän ja oikeastaan me molemmat jo tiedetään 😘 tää vetovoima meidän välillä on ihan uskomaton ja en oo kenenkään kanssa kokenut tällaista. Tästä puuttuu enää se että herätään toistemme vierestä ja musta tuntuu että se en on lähempänä kun kumpikaan arvaakaan 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiiän ja oikeastaan me molemmat jo tiedetään 😘 tää vetovoima meidän välillä on ihan uskomaton ja en oo kenenkään kanssa kokenut tällaista. Tästä puuttuu enää se että herätään toistemme vierestä ja musta tuntuu että se en on lähempänä kun kumpikaan arvaakaan 🥰
Kuulostaapa ihanalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰😘💕
- Anonyymi
Hunajan ympärillä
- Anonyymi
Pörrör ❤️
- Anonyymi
❤️😘
- Anonyymi
Missä tapahtui?
- Anonyymi
hänen työpaikalla 🛒
- Anonyymi
hyvältä näytti eipä muuta
- Anonyymi
Ahaa :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa :/
katseesi vangiksi jäin milloin lunastat oikeutesi
- Anonyymi
hän näytti hyvältä 🥰mutta minä näytin kamalalta, repinyt naamani taas ihan verille niii ettei saa peitettyäkään enää 😧😢
- AnonyymiUUSI
Joo mutku muuten et ois huomannu
Oli pikku pakko pörrätä
Yhen kerran taisin jopa tuutata- AnonyymiUUSI
tuutata? ai missä 😁
- AnonyymiUUSI
Kimmo käyny taas hyllyjen välissä? ;)
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3336836Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574743Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit281864MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241752