Voiski joku kertoa?

Anonyymi-ap

Ihastun naiseen -> Pidän omana tietonani.

Hän huomaa kuitenkin myöhemmin. Katsoo poikkeuksellisen usein silmiin. Varmaan joillekin tulee luontevammin pitkä katsekontakti muiden kanssa siitäkin huolimatta vaikka huomaisi näistä ihastumisen.

Eikä selvästi ole minkäänlaista kiinnostusta hänellä. Ehkä jotain täysin päinvastaista nyt, kun ajattelee. Tullut myöhemmin esiin.

Itse toimin yleensä niin, että jos joku ihastuu minuun niin vältän viimeiseen asti katsekontaktia, jos en itse ole kiinnostunut.

Voiko joku kertoa miksi leikkisit toisen tunteilla näin, jos olet itse vielä vanhempi ja kypsempi😅?

Tai sitten en ymmärrä, että toinen yrittää vain olla kohtelias🙃

60

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkkä katsekontakti ei ole merkki mistään muusta kuin ihmisyydestä.

• Anonyymi

Se on kohtelias tapa, ei muuta. Eli ei kannata tulkita siihen mitään muuta. Ihminen joka on aito oma itsensä, uskaltaa katsoa silmiin, se ei kerro niinkään sinusta.

• Anonyymi

Itse katsoin ja katson vain kiinnostuneena ja olen rohkea siinä. Kun en ole kiinnostunut, niin katse on lyhyempi ja varon antamasta kiinnostunutta kuvaa itsestäni.
      Eri tavalla katson silmiin keskustellessa.
      En siis osaa sanoa, miksi joku tekisi noin, muuten vain.
      Nainen olen

• Anonyymi

Johtuu varmaan siitä ettei ole saanut vastakaikua silloin kun oli vielä kiinnostunut miehestä.
      Itse ainakin lopetan ne pidempään katselemiset jos huomaan että asia ei etene miehen taholta mihinkään, miksi siis ihmetellä jos oma käytös on päinvastaista kuin ihastuneella yleensä.

• Anonyymi

Tai mokannut jotain todella radikaalisti, niin kuin oma kiinnostuksen kohteeni teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai mokannut jotain todella radikaalisti, niin kuin oma kiinnostuksen kohteeni teki.

Miten?

• Anonyymi

No ei oo kyl mitään hajua mitä toisen päässä liikkuu. Tykkäsikö se esim. jos menisi juttelemaan hänelle vai ei. Kun ei saa mitään selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä teki?

• Anonyymi

Itse katson myös kohteliaisuudesta, koska katsekontaktin välttely on epäkohteliasta. Tosin en silloin katso hyvin pitkään, mutta tasapuolisesti katson myös häntä. Itse en pidä tavasta vältellä katsekontaktin.

• Anonyymi

Samaa mieltä: ei ole kiva vältellä ilman syytä katsekontaktia, koska toinen voi käsittää sen miten vain. Minunkin mielestä katsekontaktin välttely on epäkohteliasta, enkä halua sellaisella käytöksellä aiheuttaa toiselle pahaa mieltä.
        Eli tervehtiminen ja lyhyt katsekontakti keskustelussa kuuluvat käytöstapoihin.

• Anonyymi

Hhmmm... Omalla kohdallani tapahtui niin, että ihastuin erääseen nuorempaan mieheen. Ilahduin joka kerta, kun näin häntä jossain ja ajatukseni pyörivät usein hänessä. En kuitenkaan uskaltanut näyttää hänelle sitä, sillä en edelleenkään tiedä, onko hän vapaa vai varattu. En myöskään usko hänen olevan aidosti kiinnostunut minusta. En, vaikka huomasinkin hän toisinaan katselevan minua ja joskus jopa hakeutuvan seuraani. Vaikka halusin usein nähdä hänet, huomasin vältteleväni joutumista kahdestaan hänen kanssaan. Pelkäsin kai, että hän näkee ihastukseni ja pitää minua hölmönä. Ja kyllä, tiedän, että ajatukseni kuulostavat hölmöiötä jopa omasta mielestäni... 🤦‍♀️

• Anonyymi

Kyllä se saattaa olla. Töissäkö?

• Anonyymi

Itse ainakin yritän katsoa naista aina syvälle silmiin ketä rakastan. Muiden kanssa vaikeampi pitää katsekontaktia yli 1-2 sekuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se saattaa olla. Töissäkö?

Kyllä. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. 😊

No onko se esim. tullut joskus rauhallisesti kertomaan sinulle jonkun työhön liittyvän jutun tai pienen mokan, vaikka olisi saanut apua vaikka esimieheltä tässä asiassa?

• Anonyymi

Mikä sammutti liekin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin yritän katsoa naista aina syvälle silmiin ketä rakastan. Muiden kanssa vaikeampi pitää katsekontaktia yli 1-2 sekuntia.

En tiedä, johtuuko tämä edelleen jostain ujoudesta tai epävarmuudesta. Minun on nimittäin yleensä helppo katsoa ihmisiä silmiin pidempäänkin. Myös sitä ihmistä, jota kohtaan on tunteita, mutta vain silloin, kun olen varma, että sillä toisellakin osapuolella on tunteita. Jos olen niistä epävarma, pelkään nolaavani itseni.

-Aiempi nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onko se esim. tullut joskus rauhallisesti kertomaan sinulle jonkun työhön liittyvän jutun tai pienen mokan, vaikka olisi saanut apua vaikka esimieheltä tässä asiassa?

Ei ole ollut tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sammutti liekin?

Ei se ole sammunut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, johtuuko tämä edelleen jostain ujoudesta tai epävarmuudesta. Minun on nimittäin yleensä helppo katsoa ihmisiä silmiin pidempäänkin. Myös sitä ihmistä, jota kohtaan on tunteita, mutta vain silloin, kun olen varma, että sillä toisellakin osapuolella on tunteita. Jos olen niistä epävarma, pelkään nolaavani itseni.

-Aiempi nainen

No itse olen juurikin ujo ja epävarma. Kuitenkin pystyn katsomaan naista silmiin niin kuin oltaisiin aina tunnettu, vaikka todellisuudessa ei tunnettaisi ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut tuollaista.

Onko ikinä tullut puhumaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ikinä tullut puhumaan?

On tullut. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tullut. 😊

Millaisia juttuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tullut. 😊

Palaten tuohon alkuperäiseen kommenttiin. Kun nainen ilmestyy näköpiiriin yllättäen, niin itse näytän ilahtumisen niin, että katson nopeasti tai olen olevinaan huomaamatta 😂😂 Jotenkin vaan nolostuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia juttuja?

Hhmmm... ensimmäisenä tulee mieleen eräs tapahtuma, jossa tuli juttelemaan tiettyyn vaatekappaleeseen liittyen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palaten tuohon alkuperäiseen kommenttiin. Kun nainen ilmestyy näköpiiriin yllättäen, niin itse näytän ilahtumisen niin, että katson nopeasti tai olen olevinaan huomaamatta 😂😂 Jotenkin vaan nolostuttaa.

Voisi olla noinkin hänen kohdallaan. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hhmmm... ensimmäisenä tulee mieleen eräs tapahtuma, jossa tuli juttelemaan tiettyyn vaatekappaleeseen liittyen.

Ei taida osua🫣😅😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida osua🫣😅😂

Enpä uskonutkaan osuvan... 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä uskonutkaan osuvan... 😊

Se varmasti tykkää susta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmasti tykkää susta!

Kiitos! 😊 Voi tykätä, mutta ei ehkä sillä tavalla... 😊

• Anonyymi

Minä ihastuin nuorempaan mieheen.
      Katselin häntä usein silmiin. Yritin saada sieltä vastausta hänen tunteistaan... Kun olen niin ujo, että en uskaltanut tehdä asian eteen mitään...
      En saanut vastauksia. Ehkä sain vain itseni näyttämään ihan hölmöltä.
      En vieläkään tiedä, että oliko hän ikinä kiinnostunut.
      En luota itseeni, tai arviointikykyyni... Heti, jos tuntui vähääkään siltä, että miehellä olisi voinut olla tunteita, minua alkoi pelottaa. Pelotti, että minua sattuu. Tiedän, että olen itse itseni pahin vihollinen näissä tunne asioissa.
      Se kaikki on jo ohi.
      Mutta näin omalta kohdaltani halusin vain sanoa, että katsekontakti minun kohdallani ainakin oli merkki tunteista.

• Anonyymi

Oliko mies myös ujo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko mies myös ujo?

Koska, jos on niin se saattaa odottaa naisen osoittavan kiinnostustaan hakeutumalla lähelle ja/tai juttelemalla. Sitten voi itsekin rohkaistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko mies myös ujo?

En tiedä. Ehkä hän oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Ehkä hän oli.

Tai epävarma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska, jos on niin se saattaa odottaa naisen osoittavan kiinnostustaan hakeutumalla lähelle ja/tai juttelemalla. Sitten voi itsekin rohkaistua.

No miten se voisi onnistua, jos molemmat ovat ujoja. Kumpikaan ei uskalla tehdä sitä ensimmäistä askelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten se voisi onnistua, jos molemmat ovat ujoja. Kumpikaan ei uskalla tehdä sitä ensimmäistä askelta.

Umpikuja. Jos on semmonen tavallisen oloinen ja mukava tyyppi, joka hymyilee ja katsoo paljon silmiin, niin on siitä huolimatta vaikea tulkita tai uskoa toisen kiinnostusta, jos ei oikeasti voi puhua mitään. Varmasti, jos paljon näätte ja vaikutatte iloisilta, niin sen kerran, kun olette täysin kahdestaan niin varmasti jompi kumpi rikkoo hiljaisuuden ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Umpikuja. Jos on semmonen tavallisen oloinen ja mukava tyyppi, joka hymyilee ja katsoo paljon silmiin, niin on siitä huolimatta vaikea tulkita tai uskoa toisen kiinnostusta, jos ei oikeasti voi puhua mitään. Varmasti, jos paljon näätte ja vaikutatte iloisilta, niin sen kerran, kun olette täysin kahdestaan niin varmasti jompi kumpi rikkoo hiljaisuuden ennemmin tai myöhemmin.

Meidän kohdalla se on jo liian myöhäistä.
        Kaikki on jo ohi. Ei edes nähdä enää. Ja toisaalta minua pelottaa edes ajatus nähdä. En yhtään tiedä, että miten reagoisin enää.
        Nyt ainakin tulee itku, kun edes muistelee koko miestä. Harmittaa koko tilanne, miten kaikki päättyi. En halua miettiä sen enempää.
        Jos sinun kohdallasi on vielä mahdollisuus johonkin, niin toivottavasti saat asian etenemään. Ja saisit vastaukset mietteisiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on jo ohi. Ei edes nähdä enää. Ja toisaalta minua pelottaa edes ajatus nähdä. En yhtään tiedä, että miten reagoisin enää.
        Nyt ainakin tulee itku, kun edes muistelee koko miestä. Harmittaa koko tilanne, miten kaikki päättyi. En halua miettiä sen enempää.
        Jos sinun kohdallasi on vielä mahdollisuus johonkin, niin toivottavasti saat asian etenemään. Ja saisit vastaukset mietteisiisi.

Tuntuu vaikealta lähestyä töissä. Jos toinen vaivaantuu niin ei päästä pakoon toisiamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu vaikealta lähestyä töissä. Jos toinen vaivaantuu niin ei päästä pakoon toisiamme.

Niin. Kumpikaan meistä ei voi riskeerata työtään, niin mitään ei voi tapahtua.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kumpikaan meistä ei voi riskeerata työtään, niin mitään ei voi tapahtua.

Sivusta

Ite voisin kyl periaatteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite voisin kyl periaatteessa

Teoriaa ja periaatetta ei lasketa, vain käytäntö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teoriaa ja periaatetta ei lasketa, vain käytäntö.

No oon varmaan 2-3kk vielä. Sitten varmaan pitää ottaa riski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas mietin työpaikan vaihtoa, kun tää tilanne alkaa viedä liikaa voimia (

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin meni meidänkin kohdalla..ohi on((

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä odotellessa, aarteeni 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä odotellessa, aarteeni 😘

Tuo ei ollu mulle 😅

• Anonyymi

Silmät on sielun peili. Katson nimenomaan silmiin pidempään, kun olen kiinnostunut tietystä miehestä.
      Katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Sanoja ei tarvita edes. Katse ja hymy riittää, niin tiesin heti. ❤️
      Hän on ihana. ❤️❤️❤️

• Anonyymi

En pysty hymyillä sille. Paisi, jos se nauraa mulle niin saatan lipsua🥰😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pysty hymyillä sille. Paisi, jos se nauraa mulle niin saatan lipsua🥰😂

Niin siis hymy/nauru täytyy tulla ensin siltä toiselta osapuolelta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis hymy/nauru täytyy tulla ensin siltä toiselta osapuolelta?

No joo. En vaan kehtaa ite ensin tai pysty. Paitsi jos tunnettas patemmin tai oltais läheisempiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo. En vaan kehtaa ite ensin tai pysty. Paitsi jos tunnettas patemmin tai oltais läheisempiä.

Mikäs olisi siihen lääke, että tuntisi paremmin, tai olisi läheisempi? No…tiedät varmaan itsekkin, että tapaamisia ja juttelua se vaatii. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs olisi siihen lääke, että tuntisi paremmin, tai olisi läheisempi? No…tiedät varmaan itsekkin, että tapaamisia ja juttelua se vaatii. 🙂

Mun mielestä se on aika vaikee mun seurassa. En haluu pahentaa asiaa.

• Anonyymi

Aloittaja hei…kysy suoraan siltä naiselta, että oleko kiinnostunut? Se ei ole mikään rikos, eikä tuomittava asia. Kertoohan sekin paljon jo sinusta kun kyselet tällaisesta _ikävä_ -palstalla. 🙂

• Anonyymi

Niin kertoo tiedän hyvin. Jonnekin se rakkaus täytyy purkaa. Ei ole soveliasta lähestyä naista töissä ja hänen mielestään on varmasti vastenmielinen ajatus, että olisi näin nuoren kanssa yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kertoo tiedän hyvin. Jonnekin se rakkaus täytyy purkaa. Ei ole soveliasta lähestyä naista töissä ja hänen mielestään on varmasti vastenmielinen ajatus, että olisi näin nuoren kanssa yhdessä.

Kuinka paljon teillä on sitten iköeroa?

• Anonyymi

Tai sori. Ihan en täysin saanut kiinni mitä tarkoitit tuolla viimeisellä lauseella? Tuossa kontekstissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon teillä on sitten iköeroa?

En tiedä varmaksi. Veikkaan 15v. Vaikka nuorekas onkin.

• Anonyymi

Yksi syy esim. kauppaan tullessa katsoa myyjää silmiin on se että on tottunut tervehtimään myyjää, niin tsekkaa katsooko se minua silmiin niin että voidaan tervehtiä. Mutta ylipäätään ei kaikille silmiin katsominen ole niin iso juttu. Johonkinhan sitä on pakko katsoa kun päässä on silmät ellei meinaa silmät kiinni kulkea. Jotkut pitävät sitä jopa hyvänä käytöksenä että katsotaan ihmisiä silmiin. Toki ilmeen tulee silloin olla ystävällinen ja hymyilevä, tai ainakin ystävällisen puoleinen.

• Anonyymi
      UUSI

Ettei ny vaa ois molpuol tä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      235
      18015
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      69
      10292
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      317
      6751
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4519
    5. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      48
      3777
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      74
      3237
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      113
      2913
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      89
      2400
    9. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      20
      1597
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      18
      1406
    Aihe