Kukaan ei puhu mulle edes netissä!

Anonyymi-ap

Mistä löydän ihmisiä jotka ovat minusta kiinnostuneita?

12

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kuulu mihinkään. Mulla on Hylätty olo koko ajan.

• Anonyymi

Mee rohkeasti paikallisen Veijo Esson baariin pöytään, jossa porukka kokoontuu.

• Anonyymi

Onko asia oikeasti niin että av vauvapalstalla kaikille muille puhutaan nätisti paitsi mulle?

• Anonyymi

Mä oon se tyyppi joka huutaa kotinsa seinille ja peileille kun kukaan ei puhu mulle.

• Hei,

Lyhyessä viestissäsi et, kertonut minkälaisista asioista haluaisit keskustella. Laitan tähän alle tiedoksi infoa eri auttamistahoista, joista saa vertaistukea, mutta lisäksi myös ammattimaista keskustelutukea.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Lisäksi ma ja to klo 15–21 sekä ti ja ke klo 15–19 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Ryhmächattejä on useita lähes päivittäin ja aiheitakin laidasta laitaan. Tukinetin etusivun chat-karusellista näkee mitä on juuri nyt käynnissä ja mitä seuraavaksi tulossa. Keskusteluryhmät ovat esimoderoituja, joten niihin on turvallista kirjoittaa aroistakin asioista.

Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Faktat pöytään : mä haluan ystäviä joilla on skitsofrenia tai muu mielen sairaus koska mun aivot on ihan lumoutuneita kaikista mielenterveys jutuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Faktat pöytään : mä haluan ystäviä joilla on skitsofrenia tai muu mielen sairaus koska mun aivot on ihan lumoutuneita kaikista mielenterveys jutuista.

Mut haluaako ne olla sun kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsi paikallinen mielenterveysyhdistys vaikka mielenterveyden keskusliiton sivuilta.

• Anonyymi

Vaikka olisit lumoutunu ihmisistä, joilla mt-ongelmia ei se tarkota et ne haluu olla sun kavereita. Päin vastoin osahan niistä sisäänpäin vetäytyneitä

• Anonyymi

No johan oli kannustava kommentti, eli ei ollut lainkaan kannustava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No johan oli kannustava kommentti, eli ei ollut lainkaan kannustava.

Ehkä mut valitettavasti totuus. Monella ongelmat on sillä tasolla ettei ne edes halua kavereita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      1002
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      902
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      827
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      87
      791
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      790
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      689
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      46
      687
    Aihe