Moi
Onko miehiä jotka tykkää pitää naisten alusasuja.itselläni on valtava himo naisten pöksyihin. Vaimo on hyväksynyt minun fetissini ja siitä olenkin onnellinen. Saan häneltä säännöllisesti uusia pöksyjä.
Naisten pöksyt
38
782
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tykkään! On ihana vetää pitsisest satiinipöksyt, joiden lahkeesta paksu ja isoklunssinen kyrpäni pistää esiin. Yritän saada sen mahtumaan pöksyjen pehmeyteen ja runkattavaksi niin, että spermani roiskuvat housuihin.
- Anonyymi
Mullakin on ja lisäksi nytkin päällä vaimon mulle ostamat rintsikat ja stay upit
- Anonyymi
Sulla on ihana vaimo kun hän ymmärtää miehen halut.minulla on myös kannustava vaimo että rohkenin hänelle aikoinaan kertoa kiihotuksestani pöksyihin.nyt kun vaimo on stringeissä ja alamme rakasteleen otan hänen jalastaan pöksyt ja vedän ne päälleni niin ai että tuntuu ihanalle kun ne päällä saan nussia
- Anonyymi
Olethan jo sinä siellä.
- Anonyymi
Naisten pöksyt on hyvän tuntuisia, kulli alkaa koveneen heti. Hienoa katsella kaveria pitsi pöksyissä, kun kyrpä pullottaa.
Olis mukava hieroa pitsi pöksyissä toisiamme
vastakkain.- Anonyymi
Naisten pikkupöksyissä se kalu kovettuu, tekee hyvää, tekee mieli polkee toista vasten. T ukm66
- Anonyymi
Minulla nyt muijan stringit.
- Anonyymi
Saisiko kosketella, kiihottaa naisten pöksyt, minulla on shortsi malliset, kulli jöpöttää.
- Anonyymi
Mulla pelkästään naisten alushousuja käytössä, lähinnä stringejä :) sit sukkahousut pitkien kalsarien sijaan
- Anonyymi
Yö nukuttu pitsistringit yllä.nyt kalu niin kovana et pakko päästää kohta lasti
- Anonyymi
Satiini yömekko ja pöksyt päällä.ihana herätä heti kiimaisena asusteissa
- Anonyymi
Otin muijan pökät ja pistin ne päiväksi työhousujen alle.ai että on mahtava fiilis olla kun välillä pitsi reunus muistuttaa olemassaolostaan
- Anonyymi
Ottaa eteen pitkin työpäivää pitsipöksyissä. t. ukm66
- Anonyymi
Illalla muijan sttingit jalkaan.saa kalu kyytiä sen jälkeen
- Anonyymi
Katselen naisten alusvaatteita huomattavasti mieluummin naisella kuin itselläni
- Anonyymi
Ei kai niitä katselun takia pidetäkkään.vaan ihanan tuntuman vuoksi
- Anonyymi
Täällä mustissa pitsi stringeissä kulli kovana
- Anonyymi
Ihanat maximalliset Sloggit ja ihonväriset sukkahousut. Kalu nauttii ja niin myös minä
- Anonyymi
Sukkahousut on ihania.kalu jöpöttää nyt muijjan kaverin pikkareista.ai että tätä nautintoa.tuoksuu vielä saaran pillun aromit
- Anonyymi
Tuoksuvat sukkahousut, ahhh. Paras runkkuasu
- Anonyymi
Kalu kovana kun näitä lukee.näköjään meitä pitsipoikia on paljon.ihanaa
- Anonyymi
Tänään ajelee ...punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli ...
- Anonyymi
Sukkanauhaliivit sukat stringit ja kalu kovana.aaah tämä se on kiihottavaa
- Anonyymi
Oranssit stringi sloggit.ihanan tuntuiset
- Anonyymi
On meitä varmasti paljonkin joko luvalla tai ilman. Meillä luvalla ja saan välillä pyytämättäkin pikkareita ja sukkia/sukkahousuja. Nyt taitaa uusi aika olla tulossa kun vaimo kiusoittelee et mites muut miehet reakoisivat sinuun asuissa. Kerran laittoikin koetukselle minut ja sovitin naistenmallisia farkkuja marketissa ,aika erikoinen tunnelma kyllä oli...
- Anonyymi
Tilasin Temusta alkkareita kun halvalla sai... Mukana oli stringejä ja boksereita. Yksiä mainostettiin miesten mallina mut ovat kyllä naisten. Edessä ei ole juuri tilaa. Vaimokin kysyi että eikö nämä ole naisten kun otti ne pesukoneesta. Sanoin että miesten mallina ne myytiin. Pidän niitä silloin tällöin, ihan kuin muitakin alkkareita. Nykyään pidän eniten juuri stringejä ja nuo naisten alkkarit välillä ovat käytössä. Tuntuvat alkkareina siinä kuin muutkin, en saa niistä mitään ertyistä kiihoketta.
- Anonyymi
Et omaa alusasu fetissiä, melko harvinaista kun et tunne vetoa naisten alusasuihin.
- Anonyymi
Sukkahousut , ei parempia olekkaan
- Anonyymi
Mustat naisten pitsi stringit sain vaimolta nyt omaksi
- Anonyymi
Ihanan kiihottavaa! Nautin myös tuoksuista... ja laukeen aina lujaa pikkareille!
- Anonyymi
Kyllä kulli jämähti heti pystyyn kun sain nää stringit.vaimo otti jonku aikaa suihin kun oli stringit minulla jalassa.mut hän lähti yö töihin niin jään nauttimaan tästä ihanuudesta yksin
- Anonyymi
Kulli kovana nyt ja muijjan pöksyt mulla päällä
- Anonyymi
Toki on itse pidän vaimon stringejä jatkuvasti..ja kun gay kaverit näkee ne jalassa ne tulee huluiksi kiimasta
- Anonyymi
Pinkit stringit nyt minulla ja voi että kulli on kovana,oispa toinen mies vieressä jolla samat touhut
- Anonyymi
Olisitpa täällä, punaiset pitsi stringit ja lähes läpinäkyvä yö paita, kalu kovana ajattelen sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa täällä, punaiset pitsi stringit ja lähes läpinäkyvä yö paita, kalu kovana ajattelen sinua.
Haluaisin työntää kaluni sinun pöksyjesi sisään.
Kohta saan orgasmin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin työntää kaluni sinun pöksyjesi sisään.
Kohta saan orgasminTyönnä sisään, minulla tulee nyyyt.... aah
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534557Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1302985Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201461- 551324
- 931235
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041093- 471085