Naisten pöksyt

Anonyymi-ap

Moi
Onko miehiä jotka tykkää pitää naisten alusasuja.itselläni on valtava himo naisten pöksyihin. Vaimo on hyväksynyt minun fetissini ja siitä olenkin onnellinen. Saan häneltä säännöllisesti uusia pöksyjä.

38

814

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin tykkään! On ihana vetää pitsisest satiinipöksyt, joiden lahkeesta paksu ja isoklunssinen kyrpäni pistää esiin. Yritän saada sen mahtumaan pöksyjen pehmeyteen ja runkattavaksi niin, että spermani roiskuvat housuihin.

• Anonyymi

Mullakin on ja lisäksi nytkin päällä vaimon mulle ostamat rintsikat ja stay upit

• Anonyymi

Sulla on ihana vaimo kun hän ymmärtää miehen halut.minulla on myös kannustava vaimo että rohkenin hänelle aikoinaan kertoa kiihotuksestani pöksyihin.nyt kun vaimo on stringeissä ja alamme rakasteleen otan hänen jalastaan pöksyt ja vedän ne päälleni niin ai että tuntuu ihanalle kun ne päällä saan nussia

• Anonyymi

Olethan jo sinä siellä.

• Anonyymi

Naisten pöksyt on hyvän tuntuisia, kulli alkaa koveneen heti. Hienoa katsella kaveria pitsi pöksyissä, kun kyrpä pullottaa.
      Olis mukava hieroa pitsi pöksyissä toisiamme
      vastakkain.

• Anonyymi

Naisten pikkupöksyissä se kalu kovettuu, tekee hyvää, tekee mieli polkee toista vasten. T ukm66

• Anonyymi

Minulla nyt muijan stringit.

• Anonyymi

Saisiko kosketella, kiihottaa naisten pöksyt, minulla on shortsi malliset, kulli jöpöttää.

• Anonyymi

Mulla pelkästään naisten alushousuja käytössä, lähinnä stringejä :) sit sukkahousut pitkien kalsarien sijaan

• Anonyymi

Yö nukuttu pitsistringit yllä.nyt kalu niin kovana et pakko päästää kohta lasti

• Anonyymi

Satiini yömekko ja pöksyt päällä.ihana herätä heti kiimaisena asusteissa

• Anonyymi

Otin muijan pökät ja pistin ne päiväksi työhousujen alle.ai että on mahtava fiilis olla kun välillä pitsi reunus muistuttaa olemassaolostaan

• Anonyymi

Ottaa eteen pitkin työpäivää pitsipöksyissä. t. ukm66

• Anonyymi

Illalla muijan sttingit jalkaan.saa kalu kyytiä sen jälkeen

• Anonyymi

Katselen naisten alusvaatteita huomattavasti mieluummin naisella kuin itselläni

• Anonyymi

Ei kai niitä katselun takia pidetäkkään.vaan ihanan tuntuman vuoksi

• Anonyymi

Täällä mustissa pitsi stringeissä kulli kovana

• Anonyymi

Ihanat maximalliset Sloggit ja ihonväriset sukkahousut. Kalu nauttii ja niin myös minä

• Anonyymi

Sukkahousut on ihania.kalu jöpöttää nyt muijjan kaverin pikkareista.ai että tätä nautintoa.tuoksuu vielä saaran pillun aromit

• Anonyymi

Tuoksuvat sukkahousut, ahhh. Paras runkkuasu

• Anonyymi

Kalu kovana kun näitä lukee.näköjään meitä pitsipoikia on paljon.ihanaa

• Anonyymi

Tänään ajelee ...punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli ...

• Anonyymi

Sukkanauhaliivit sukat stringit ja kalu kovana.aaah tämä se on kiihottavaa

• Anonyymi

Oranssit stringi sloggit.ihanan tuntuiset

• Anonyymi

On meitä varmasti paljonkin joko luvalla tai ilman. Meillä luvalla ja saan välillä pyytämättäkin pikkareita ja sukkia/sukkahousuja. Nyt taitaa uusi aika olla tulossa kun vaimo kiusoittelee et mites muut miehet reakoisivat sinuun asuissa. Kerran laittoikin koetukselle minut ja sovitin naistenmallisia farkkuja marketissa ,aika erikoinen tunnelma kyllä oli...

• Anonyymi

Tilasin Temusta alkkareita kun halvalla sai... Mukana oli stringejä ja boksereita. Yksiä mainostettiin miesten mallina mut ovat kyllä naisten. Edessä ei ole juuri tilaa. Vaimokin kysyi että eikö nämä ole naisten kun otti ne pesukoneesta. Sanoin että miesten mallina ne myytiin. Pidän niitä silloin tällöin, ihan kuin muitakin alkkareita. Nykyään pidän eniten juuri stringejä ja nuo naisten alkkarit välillä ovat käytössä. Tuntuvat alkkareina siinä kuin muutkin, en saa niistä mitään ertyistä kiihoketta.

• Anonyymi

Et omaa alusasu fetissiä, melko harvinaista kun et tunne vetoa naisten alusasuihin.

• Anonyymi

Sukkahousut , ei parempia olekkaan

• Anonyymi

Mustat naisten pitsi stringit sain vaimolta nyt omaksi

• Anonyymi

Ihanan kiihottavaa! Nautin myös tuoksuista... ja laukeen aina lujaa pikkareille!

• Anonyymi

Kyllä kulli jämähti heti pystyyn kun sain nää stringit.vaimo otti jonku aikaa suihin kun oli stringit minulla jalassa.mut hän lähti yö töihin niin jään nauttimaan tästä ihanuudesta yksin

• Anonyymi

Kulli kovana nyt ja muijjan pöksyt mulla päällä

• Anonyymi

Toki on itse pidän vaimon stringejä jatkuvasti..ja kun gay kaverit näkee ne jalassa ne tulee huluiksi kiimasta

• Anonyymi

Pinkit stringit nyt minulla ja voi että kulli on kovana,oispa toinen mies vieressä jolla samat touhut

• Anonyymi

Olisitpa täällä, punaiset pitsi stringit ja lähes läpinäkyvä yö paita, kalu kovana ajattelen sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa täällä, punaiset pitsi stringit ja lähes läpinäkyvä yö paita, kalu kovana ajattelen sinua.

Haluaisin työntää kaluni sinun pöksyjesi sisään.
        Kohta saan orgasmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin työntää kaluni sinun pöksyjesi sisään.
        Kohta saan orgasmin

Työnnä sisään, minulla tulee nyyyt.... aah

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe