Parfyymien käyttö kaupoissa/kerrostalojen rappukäytävissä

Anonyymi-ap

Parfyymien käyttö kaupoissa/kerrostalojen rappukäytävissä.

Onko ihmisten aivan pakko kaataa/suihkuttaa sitä parfyymia pullollinen itsensä päälle? Eikö vähempi riittäisi?

Sitä voimakasta parfyymin hajua saa sitten hajuste-allergikot haistella ja siitä tulee pahimmillaan kauhea päänsärky ja kunnon pahoinvointikohtaus, astmaatikoilla vastaa henkeen yms. 😑

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mainitaan tässä myös nyt sitten samalla tupakoitsijatkin:

Onko teidän aivan pakko tupakoida kauppojen ovien välittömässä läheisyydessä ja vielä puhallella sitä tupakansavua ohitse kulkevien ihmisten kasvoille?

Oletteko tulleet ajatelleeksi, että kaikki eivät halua tupakan haittavaikutuksia itselleen?

Tai sitä, että passiivinen tupakointi on vaarallisempaa kuin itse tupakointi, kun te vedätte kaiken sen tupakansavun filtterin lävitse, mutta passiivinen tupakoitsija vetää kaiken sen tupakansavun suoraan ilmasta ilmaan minkäänlaisia flittereitä?

• Anonyymi

Eihän se ihan hajuhermoja kutkuta se karmee hienhaju mitä melko useasti joutuu esim kassajonoissa henkeensä veteleen, sama takki päällä 20vuotta pesemättä niin tuoksu on miellyttävä.

• Anonyymi

Osasinkin jo odottaa, että joku tulee sanomaan juurikin noin.

Se on itsestään selvyys, että jokaisen kuuluu huolehtia omasta henkilökohtaisest hygieniasta ennen kuin menee kauppaan, että toistenkin on hyvä olla kyseisen ihmisen lähellä, siitä se nimi henkilökohtainen hygieniakin tulee, koska se on sellainen asia josta jokaisen yksilön tulee itse huolehtia.

Henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen ei tarkoita sitä, että ihmisen on hyvältä tuoksuakseen kaadettava päälleen kokonainen hajuvesipullo tai suihkutettava päälleen jotain muuta todella vahvaa hajustetta vaan pienikin määrä jotain tuoksua riittää, kun on ensin pessyt itsensä puhtaaksi. On olemassa roll on kainalo hajusteita sekä mietoja hajuvesiä ja Ben& Anna tuotemerkki myy soda detoranttia, on miedon tuoksuinen mutta ehkäisee hienhajua.

Hajusteherkkyys on yleistymään päin oleva ilmiö ja asmaatikkojakin on aika paljon suomessa ja kyseisten ihmistenkin on valitettavasti käytävä kaupassa, koska kaikilla ei ole mahdollisuutta ostaa kauppakassi palvelua niin jospa huomioitaisiin niitä toisiakin ihmisiä eikä vain tuijotettaisi kiinteästi sitä omaa napaa vain?

Maailma on aika inhottava paikka, jos kaikki maailman yli 7 miljardia ihmistä alkavat käyttäytymään siten että eivät huomioi toisia ihmisiä ollenkaan.

• Anonyymi00007

Tupakoitsijoiden kootuista selityksistä saisi ison kirjasarjan. Uskovat varmaan itse omat selityksensä. Ja loukkaantuvat pahasti, jos heille huomauttaa, ovat niin ohutnahkaisia ja empatiakyvyttömiä. Eivät edes ymmärrä häiritsevänsä, vaikka vastassa olisi lapsi, vanhus tai sairas, joille tupakointi todellakin aiheuttaa suurta haittaa. Minkähänlainen kotikasvatus heillä lie on ollut?

• Anonyymi00008

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. 35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36