Naiset on niin helppoja kun ne on humalasssa.

Anonyymi-ap

Olin varatun naisen kanssa sänkyssä pikkujoulujen jälkitunnelmissa. Monta kertaa ennenkin nainen on vaan lähtenyt mukaan seksiä harrastamaan. Ei minun pitänyt mitään kikkailla mutta nainen oikein halusi ja alkoi pussailemaa. Miksi naiset pussailee humalassa mutta ei selvinpäin.

29

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen on kasvatettu estoiseksi.
      Alkoholi poistaa estot.
      Miesten rooli on mutkattomampi.

• Anonyymi

Hupsista.
        Alkoholi on tekosyy sekoilulle.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hupsista.
        Vilma

Tekosyy?

• Anonyymi kirjoitti:

Hupsista.
        Vilma

On se nykymeno hurjaa.
        Mun ajatukset on jostain 1900-luvulta.

• Anonyymi

Kyllä. Naisiin kasvatetaan estoja sillä "uhkasakolla", että elleivät he noudata kasvatusta, heidät suljetaan pois yhteisöstä.

Heh. Se toimii vain niihin, jotka pelkäävät uhkasakkoa ja jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan. 😁

Joillain on myös fiksuja vanhempia. Minulla oli. He eivät kasvattaneet minusta estoista.

Rehellisen kyllä kasvattivat, ja opin että kaikenlainen sopimusten rikkominen on väärin.

Minusta kehittyi myös demiseksuaali, joka minusta on se normaalimpi suhtautuminen seksiin. On epänormaalia haluta satunnaista vierasta ihmistä.

🦄

• Anonyymi

Ei ole kaikki helppoja.

• Anonyymi

Mutta vieläkin helpompia kun mies on rikas ja varakas oli juovuksissa tai ei

• Anonyymi

Kyllä se sinä aloittaja olit helpponakki ja heikkomielinen pojankloppi.

• Anonyymi

Kyllä. Oikeat miehet eivät kehuskele panoillaan. Äitin pikku mussukat elää tarinoista, mitkä on totta tai sitten ei ole totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Oikeat miehet eivät kehuskele panoillaan. Äitin pikku mussukat elää tarinoista, mitkä on totta tai sitten ei ole totta.

Kyllä. Ja että ei arvosta edes mielikuvissaan toisen miehen naista tai miestä, tarkoittaa vaan ettei arvosta edes itseään. Sitten ihmettelee kun oma oikea nainen joka on hälle tarkoitettu joutuu pistää puntit tasan ja menee hässimään toisen miehen kanssa.

• Anonyymi

Minä se vasta helppo olen ja olen mies. Annan kaikille naisille helposti.

• Anonyymi

Antaisit*

• Anonyymi

Harva nainen on helppo, humalassa tai ei.

- Sheena

• Anonyymi

Voi olla mut jauho saa

• Anonyymi

Pikkupojat yrittää päteä nettipalstoilla. Kyllä teistä inceleistä ja ätmeistä voi vielä joskus tulla mies ihan reaalielämässäkin.

Tähän asti teidän näyttönne ovat vain kovin heikkoja. Pelkkää muiden haukkumista, kun omat taidot ei riitä. Niin ja toki se lapsellinen: "Ite oot"

>simiti<

• Anonyymi

Olet jännämies tai poikkeuksellisen komea.

Kun ns. nice guy kysyy miksi naiset eivät pidä kilteistä miehistä, on se ihan asiallinen arvuuttelu, koska näitä kiltin miehen piirteitä sanotaan hyviksi piirteiksi, jotka tekee sinusta hyvän ihmisen, kansalaisen ja parisuhdekandidaatin. Silti naisten tussut eivät yksinkertaisesti värise, jos ei ole tukasta repivä luolamies, joten ketään yllättämättä naisten puheet ja teot ovat aivan valtavassa ristiriidassa.

• Anonyymi

Olen eri mieltä. Miehen energia on tärkein ja se näkyy onko mies rauhallinen. Ei tukasta repiminen ole kenestäkään maskuliinista, vaan päinvastoin.

• Anonyymi

No kyllä risteilyllä naiset ainakin on ihan kiimassa. Muutaman kerran ole ollut pikkujoulukautena niin olen saanut seksiä. Ja baarissa kyllä naiset hakee yhden yön juttua.

• Anonyymi

Ei naiset ole helppoja. Kyllä miehen pitää vähän kehua naista ja tarjota juotavaa edes niin nainen voi tykätä. Ei naisset suoraan ole noin vaan lähteneet mukaan että kyllä siinä pitää jutella ensin.

• Tässä kun lukee näitä vastauksia, niin alkaa analysoimaan, että milloin se mies on sitten vilpitön niissä lähestymisyrityksissään? Baarissa ei ilmeisesti milloinkaan.

• Anonyymi

Sanoisin että selvin päin on perusvaatimus.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin että selvin päin on perusvaatimus.

Niin, että päissään on aina pilde mielessä?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin, että päissään on aina pilde mielessä?

Ei, vaan selvin päin on perusvaatimus sille, että mies voi oikeasti olla tosissaan.
        Kännissä voi olla mitä vaan.

• Voi, voi. Kyllä minä vaan olen harvinaisen helppo. Sanokoon muut naiset mitä vain itsestään.

Helppoja naisiakin on olemassa. Toisin olen ollutkin pitkään avoimessa suhteessa exäni kanssa.

Nykyään olen 90% uskollinen pujikselle. Tai näin on sovittu.

• Anonyymi

Loppu lisäys oli paras: "Tai näin on sovittu." :)

• Anonyymi

Vessa voi olla varattu, tai parkkiruutu. Ihmissuhteiden kohdalla "varattu" on ruma, esineellistävä sana.

xLiner

• Anonyymi

Ihmisillä on moninaisia suhteita.

Kysyitkö, oliko hän luvannut olla harrastamatta seksiä kenenkään muun kuin oletetun puolisonsa kanssa? Ja silti kävit painamassa? Sitten olit ihan yhtä moraaliton, jos tiesit lupauksesta.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisillä on moninaisia suhteita.

Kysyitkö, oliko hän luvannut olla harrastamatta seksiä kenenkään muun kuin oletetun puolisonsa kanssa? Ja silti kävit painamassa? Sitten olit ihan yhtä moraaliton, jos tiesit lupauksesta.

xLiner

Niin, ja naisetkin pitävät seksistä. Hyvästä sellaisesta...

xLiner

• Anonyymi

Jos on helppo mies ja helppo nainen (tai nainen, joka haluaa jäädä suhteeseensa, vaikka jää siinä oleellisesti vaille ja tekee haastavassa tilanteessa itsekkään päätöksen hyväksikäyttää hyvin helppoa miestä). Varattu tekee pettäessään moraalisesti väärin aina tilanteesta riippumatta (oli tilanteelle miten pätevä selitys vaan), ellei sitten ole sopinut avoimesta suhteesta. Niin tekee myös varatun kanssa seksiä harrastava.

Tässä kohtaa sekä tapahtuneen moraaliin, että helppouteen pätee vanha sananlasku: pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9127
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      56
      4809
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4501
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      53
      2823
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1546
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1222
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      41
      1189
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      168
      1140
    Aihe