Jatkaako kaupunginjohtaja?
Jatkaako kaupunginjohtaja
8
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi jatkaa. Kännikuski ei voi olla kaupunginjohtajana. Plus kaikki muu törttöily mitä hän on tehnyt ja vahinkoa aiheuttanut.
- Anonyymi
Hän on puolueensa uskollinen sätkynukke joten mikään ei saa sitä pois kesken kauden.
- Anonyymi
Toivottavasti ei jatka. Potkut pitäisi antaa toheloinnistaan.
- Anonyymi
Jatkaa. Kaupunginjohtajakin on vain ihminen. Ei tappanut tai vammauttanut ketään
- Anonyymi
Ei meillä voida pitää ala-arvoisesti työtään hoitanutta johtajaa. Ei se ole mikään ihmisoikeus olla johtajana.
- Anonyymi
Sanoittelee taas tuossa edellä, kuka?......Ehkäpä tämän SSS porukan = Suomen-Southern-Sossula -yhdistyksen päämies itse.
- Anonyymi
Varmasti näin. Tietenkin hän on ihminen, mutta hän on ykkösvirkamies, jonka pitäisi kyetä johtamaan kaupunkiamme täysipainoisesti. Sitä varten hänelle maksetaan isoa palkkaa ja hänellä on paljon valtaa. Niin on myös vastuuta. Ei tuossa asemassa voi olla henkilö, joka ei pysty työtään hoitamaan ja on nyt vielä kaiken huipuksi käyttäytymisensä jälkeen poliisien ja syyttäjän tutkinnassa. Hän on itse vastuussa tekemisistään ja nyt vain on niin että valtaosa ihmisistä ei hyväksy hänen jatkoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti näin. Tietenkin hän on ihminen, mutta hän on ykkösvirkamies, jonka pitäisi kyetä johtamaan kaupunkiamme täysipainoisesti. Sitä varten hänelle maksetaan isoa palkkaa ja hänellä on paljon valtaa. Niin on myös vastuuta. Ei tuossa asemassa voi olla henkilö, joka ei pysty työtään hoitamaan ja on nyt vielä kaiken huipuksi käyttäytymisensä jälkeen poliisien ja syyttäjän tutkinnassa. Hän on itse vastuussa tekemisistään ja nyt vain on niin että valtaosa ihmisistä ei hyväksy hänen jatkoaan.
Täsmälleen näin. Mikä helvetti täällä maksaa ettei tuota ukkelia ole jo erotettu ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911