Minusta kaipaajien

Anonyymi-ap

olisi hyvä ottaa oppia satanisesta maailmankuvasta, jossa paholainen on maailman herra ja ihminen on oöenti, joka pettää aina, koska on täysin turmeltunut.

Mielestäni tämä näkenys on selkeä ja realistinen ja suo ihmiselle mahdollisuuden asennetoitua elämään oikealla tavalla, tavalla, jola vähentää sydänsuruja ja petoksen ym. hyväksikäytönnkohteeksi joutumista.

Lisäksi olisi minusta hyvä muistaa, että saatana käsitetään entiteettinä, joka on äärimäisen kaunopuheinen etc. jonka ihanat sanat tiukkuvat hunajaa ja oikein painuvat ihmisen sisimpään.

Minusta on paljon ihmisiä jotka uskovat täysin omaan gospeliinsa, omaan pöllyynsä, jossa kaikki ihmiset ovat vain hyväntahtoisia ja tasapainoisia pelastajia.

9

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Niijust

• Anonyymi
      UUSI

Ei voi olla hyvää ilman pahaa. Molempia tarvitaan, harmi kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Olen lukenut satanistisen raamatun. Aloituksen perusteella sinä et ole sitä lukenut.

• Anonyymi
        UUSI

LaVeyn? En. Mulla oli mielessä Lauri Penttilän sanat:

"lopultahan tässä jää aina yksin."

Tämäkin voi kyllä olla tästä aiheesta irrallinen lausahdus.

ap

• Anonyymi
      UUSI

Ei pidä paikkaansa. Itse olen ollut aina hyvin luotettava ja lojaali. Jopa sillon kun rakastamani mies yritti iskeä minut mutta torjuin hänet siksi että hän oli varattu. Tiedän etteivät kaikki pysty tällaiseen mutta meitä on jotka pystyvät. Sellaisella suhteella ei olisi arvoa eikä tulevaisuutta joka kumpuaa petoksesta ja valheesta. Se toisi vain kipua kaikille.

• Anonyymi
      UUSI

Tää on sitten vaan sun mielipide. Älä yritä syöttää sitä kaikille.

• Anonyymi
      UUSI

Raamatun mukaan kaikki ihmiset ovat olleet mukana tekemässä saatanan tahtoa. Ja vain ne pelastuvat Jumalan tuomiolta, jotka kääntyvät pois siitä.

Apostolien teot 26:17-18 FB38
      [17] Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän [18] avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'

Paholaista kutsutaan "tämän maailman jumalaksi". Hän on se jota ihmiset palvovat kun he kumartavat maailmankaikkeutta luojanaan ja äitimaata ym. Paholainen siellä takana on. Se kaiken moraalittomuuden yllyttäjä.

• Anonyymi
        UUSI

"14Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen. 15Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. 16Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä. 17Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu. 18Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; 19sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. 20Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu. 21Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; 22sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, 23mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.

24Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?

25Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia."

ap

• Anonyymi
      UUSI

Maailmassa teillä on saatana, mutta me jotka olemme Taivaassa, niin meillä Jumala!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      140
      17281
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      44
      9953
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      28
      4619
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      36
      3155
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      14
      2850
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2762
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      52
      2638
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      2523
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      34
      1777
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      120
      1664
    Aihe