olisi hyvä ottaa oppia satanisesta maailmankuvasta, jossa paholainen on maailman herra ja ihminen on oöenti, joka pettää aina, koska on täysin turmeltunut.
Mielestäni tämä näkenys on selkeä ja realistinen ja suo ihmiselle mahdollisuuden asennetoitua elämään oikealla tavalla, tavalla, jola vähentää sydänsuruja ja petoksen ym. hyväksikäytönnkohteeksi joutumista.
Lisäksi olisi minusta hyvä muistaa, että saatana käsitetään entiteettinä, joka on äärimäisen kaunopuheinen etc. jonka ihanat sanat tiukkuvat hunajaa ja oikein painuvat ihmisen sisimpään.
Minusta on paljon ihmisiä jotka uskovat täysin omaan gospeliinsa, omaan pöllyynsä, jossa kaikki ihmiset ovat vain hyväntahtoisia ja tasapainoisia pelastajia.
Minusta kaipaajien
9
104
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niijust
- AnonyymiUUSI
Ei voi olla hyvää ilman pahaa. Molempia tarvitaan, harmi kyllä.
- AnonyymiUUSI
Olen lukenut satanistisen raamatun. Aloituksen perusteella sinä et ole sitä lukenut.
- AnonyymiUUSI
LaVeyn? En. Mulla oli mielessä Lauri Penttilän sanat:
"lopultahan tässä jää aina yksin."
Tämäkin voi kyllä olla tästä aiheesta irrallinen lausahdus.
ap
- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa. Itse olen ollut aina hyvin luotettava ja lojaali. Jopa sillon kun rakastamani mies yritti iskeä minut mutta torjuin hänet siksi että hän oli varattu. Tiedän etteivät kaikki pysty tällaiseen mutta meitä on jotka pystyvät. Sellaisella suhteella ei olisi arvoa eikä tulevaisuutta joka kumpuaa petoksesta ja valheesta. Se toisi vain kipua kaikille.
- AnonyymiUUSI
Tää on sitten vaan sun mielipide. Älä yritä syöttää sitä kaikille.
- AnonyymiUUSI
Raamatun mukaan kaikki ihmiset ovat olleet mukana tekemässä saatanan tahtoa. Ja vain ne pelastuvat Jumalan tuomiolta, jotka kääntyvät pois siitä.
Apostolien teot 26:17-18 FB38
[17] Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän [18] avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
Paholaista kutsutaan "tämän maailman jumalaksi". Hän on se jota ihmiset palvovat kun he kumartavat maailmankaikkeutta luojanaan ja äitimaata ym. Paholainen siellä takana on. Se kaiken moraalittomuuden yllyttäjä.- AnonyymiUUSI
"14Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen. 15Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. 16Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä. 17Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu. 18Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei; 19sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. 20Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu. 21Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; 22sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin, 23mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia."
ap
- AnonyymiUUSI
Maailmassa teillä on saatana, mutta me jotka olemme Taivaassa, niin meillä Jumala!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot14017281Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss449953Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?284619Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman363155Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142850Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252762"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita522638Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762523Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen341777- 1201664