Onkohan tämä tosi

Anonyymi-ap

Onko tosi, että tb sulkee ovensa Haapavedellä. Äitini soitti ja oli tosi huolissaan asiasta. Ei hänellä ole kyllä autoa ollutkaan, mutta paljon tuntui asioivan ja apua saaneen ko paikasta. Lomilla mekin olemme siellä asioineet ja taisinpa ruohonleikkurinkin sieltä kerran ostaa ja ainakin yhdet renkaat autooni. Onkohan sama yrittäjä pyöritänyt paikkaa kokoajan? 2013 ostin leikkurin ja (kesämökin) ,
voi olla , että kauppias on välillä jo ehtinyt vaihtua. Harmi, jos kaikki palvelut heikkenee paikkakunnalta, melkein joka kesä kun sinne saavumme, niin joku yritys on lopettanut toimintansa ja uusi tyhjä kiinteistö loistaa tyhjyyttään.

16

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se pitää itse ryhtyä yrittäjäksi jos näkee puutteita.

      • Anonyymi

        Olipas viisas kommentti. Vai että jos jokin tavara uupuu, niin yrittäjäksi. Sehän onkin viisas polku.


    • Anonyymi

      Väki vähenee ja ihmisillä on koko ajan vähemmän rahaa kulutukseen,edes perusasioiden hoitoon ja kunnossapitoon. Jos rahat eivät riitä edes ruokaan ja lääkkeisiin,niin eipä sitä muutakaan ostella. Ja nyt puhun työssäkäyvistä perheellisistä ihmisistä.
      Pienen paikkalunnan liikkeiden on vaikeaa kilpailla nettikaupan kanssa. Ylivieska ja Oulukin vetää ihmisiä ostoksille. Tiukassa on leipä yrittäjillä åienillä paikkakunnilla. Ahkeria ja osaavia,mukavia yrittäjiä ovat. Toivon heille menestystä ja voimia jaksaa. Ja työläisille toivon veronkevennyksiä ja isompaa palkkaa,jotta jokainen voisi elää edes hyvää peruselämää.

      • Anonyymi

        Totta puhut.


    • Anonyymi

      Joo

      • Anonyymi

        Tällä joo päivystäjällä ei ole muuta elämää kuin suomi24.


    • Anonyymi

      Äiti siis osti 2013 ruohonleikkurin kotimökillesi joka nykyisin onkin kesämökkisi eli vapaa-ajan asunto?
      Niin kyllä näin suurta kulutusjuhlaa voi muut Haapaveden yrittäjät kadehtien katsella kun kerran ostetaan jotain.

      • Anonyymi

        molemmat huoltamot pimenee

        kaustisella tb huoltamo saateltiin käytöstä pois purpperipelimannien soittaessa ja jäärien itkiessä


    • Anonyymi

      Putiin pilas koko homman

    • Anonyymi

      Joo

      • Anonyymi

        hoopot suluki molemmat huoltamosa mutta avasivat
        joulun vaa ei se huoltamato joulu oo mikkää joulu


    • Anonyymi

      Jos jostain pitäis kahtella syyllisiä niin kyllä siihen syyllinen on maakunnan pankki. Se leveilee tuloksella muttei rahoita kuin hyväosaisia ja heitäkin vain ettei tule mitään kiskiä pankille. Ennen pankinjohtaja rantautui ihmisten keskelle, nyt on niin monen lukontakana ettei tunne kukaan.

      • Anonyymi

        käyvään tässä poikien kansa tarkastamassa se Nivalan uusi parlamenttitalo niin aateltiin
        tuota että meki kyllä osattaan vuusioitua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käyvään tässä poikien kansa tarkastamassa se Nivalan uusi parlamenttitalo niin aateltiin
        tuota että meki kyllä osattaan vuusioitua

        Fuusioitukaa Ymivieskan ABC parlamenttiin! Siinä on sitten uusi kauppakeskuskin lähellä.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

        Fuusioitukaa Ymivieskan ABC parlamenttiin! Siinä on sitten uusi kauppakeskuskin lähellä.

        Julkisella liikenteellä meette päästöjen takia,ja autossa ei sitten pierrä,ei ees tuhnuja
        Pitsilehen pysäkiltä pääsee tahvolan kyytiin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe