todella selvästi kuulleet toisen lähettämän telepaattisen viestin, tässä omani (yksi esimerkki)
Keskustelen äitini kanssa, kunnes tämä yht'äkkiä ylittää niin sanotusti rajan ja loukkaa minua, en muista miten. Tulee aivan hiljaista, olen toisessa huoneessa, kun kuulen aivan selvästi pääni sisällä äitini hartaasti pyytävän äänen, joka sanoo ANTEEKSI
Tilanteet joissa olette
14
293
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvittelit mielessäsi mitä äitisi voisi sinulle sanoa ymmärtääkseni tuohon ei pysty kukaan
- Anonyymi
Varo, kohta mk-ultramiehet ovat ovellasi ja vievät sinut pois.
- Anonyymi
Itselleni on tapahtunut niin paljon mystisiä asioita, että voisi kirjoittaa kirjan vai pitäiskö kertoa niistä youtubessa anona.
- Anonyymi
Samoin. Voin noppasella tässä kertoa esimerkin, tässä asunnossa joku lähtee joinain öinä jalkopäästä, sillä hetkellä ei ole edes unessa. Osoitteessa reddit piste com käsiteltiin tätä ilmiötä ihmisten kesken, kukaan ei tiedä mistä johtuu.
https://www.reddit.com/r/NoStupidQuestions/comments/16pzvix/anyone_ever_felt_like_there_was_something_in_your/
Toinen mitä tässä asunnossa on käynyt on, että joku aivan weirdo ass pure evil painostava läsnäolo vaan yht'äkkiä laskeutuu, eikä tiedä mmitä *ittua tapahtuu, onneks sitä ei oo tapahtunu kuitenkaan pitkään aikaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Voin noppasella tässä kertoa esimerkin, tässä asunnossa joku lähtee joinain öinä jalkopäästä, sillä hetkellä ei ole edes unessa. Osoitteessa reddit piste com käsiteltiin tätä ilmiötä ihmisten kesken, kukaan ei tiedä mistä johtuu.
https://www.reddit.com/r/NoStupidQuestions/comments/16pzvix/anyone_ever_felt_like_there_was_something_in_your/
Toinen mitä tässä asunnossa on käynyt on, että joku aivan weirdo ass pure evil painostava läsnäolo vaan yht'äkkiä laskeutuu, eikä tiedä mmitä *ittua tapahtuu, onneks sitä ei oo tapahtunu kuitenkaan pitkään aikaan!Lisää patjatarinoita, näitä samoja aiheita on tuolla aika paljonkin, en löydä nyt sitä nimenomaista, jossa jokin painaa patjaa ja tuntuu siltä, kuin joku, tai jokin lähtisi patjalta.
https://www.reddit.com/r/Paranormal/comments/ka66g6/for_a_period_of_time_every_night_my_mattress/
Mutta jos veikata pitäisi, niin kyllähän tuomnoinen kunnon pieru jää varmasti patjaan putkäksikin aikaa kummittelemaan. Sen takia patjatkin olisi minusta hyvä tampata aina silloin tällöin!
- Anonyymi
Me keskustellaan telepaattisesti keskenämme🩷🙏
- Anonyymi
Hahaa aaa hihiii iiiii ei tässä telepatiaa tarvita ku stalkkaus pelittää ja nimenomaan niin päin, että minua ja minun läheisiä stalkataan.
Kerronko, mikä taho tekee näin? - Anonyymi
Jos on kyky havaita, voi aloittaa harjoituksen
jolla suojaa omaa tilaa.
Pahalle energialle voi sanoa, että menee pois.
Se mikä lähtee jalkopäästä voi olla kissan, koiran tms.
energia. Heille voi myös sanoa, että
vaikka on ikävä, et halua kokea sitä juuri nyt.
Sitten se telepatia. Jos pyydät sen pois, saatko enää takaisin?
Sitten vois miettiä, miten sen taidon kanssa elää sopuisasti,
jos sellaista on.
Tää on mielenkiintoinen aihe. - Anonyymi
Just parhaillaan kuulen edesmenneen puolisoni äänen, joka menee tähän tyyliin
"voi hemmetti, minkä teit" - Anonyymi
Jos kyseessä on äitisi joka on poistunut tästä maailmasta ja hän ei pyytänyt anteeksi asiaa silloin, kun olisi pitänyt niin hän tuli pyytämään anteeksi sanojaan.
Hän on sinun äiti ja ei hän ole pahaa tarkoittanut koskaan vaan hän on ajatellut sinun parasta, mutta asiat ovat saaneet riitaa aikaan. Anna hänelle riita anteeksi, koska asiat ovat muuttuneet ja hän näkee asiat toisella tavalla sekä voi auttaa, mutta SINÄ OLET HÄN JOKA PÄÄTTÄÄ ASIOISTA EI ÄITISI. Äitisi on ei TUOMITSIJA.
Minulla on miehiäkin jotka ovat poistuneet tästä maailmasta, mutta meidän suhteet eivät loppuneet meidän väliseen riitaan vaan kolmannet osapuolet aiheuttivat riitaa meidän välillä.
Me vietettiin salaa yhdessä aikaa, mutta ei samalla tavalla niin, kuin he viettivät muiden naisten kanssa.
Jostain syystä minä sain aina kuulla jotain kautta heidän tästä maailmasta poistumiset oman käden kautta.
En ole heitä edes tuominnut siitä, koska MINÄ EN OLLUT HEIDÄN VAIMO VAAN MINÄ OLIN RAKKAUS jota he eivät halunneet loukata vaan kohdella niin, kuin rakkautta kohdellaan.
Heidän vaimot ovat heitä jotka loukkasivat miehiä sekä ajoivat miehet hulluiksi joka sai aikaan sen, että he luopuivat mielummin omasta elämästään.
Viimeiset sanat jotka minulle sanottiin oli : Me nähdään vielä.
Kyllä me ollaan nähty ja hän on tullut minun viereenkin nukkumaan ja hän on kokoajan läsnä, koska RAKKAUS ei katoa edes kuolemalla.
Hän on minun SUOJELIJA ja hän ei päästä minun lähelle enään ihmisiä jotka eivät tee muuta, kuin käyttää hyväksi.
Hänen vaimonsa joka jäi leskeksi ja nauttii lesken eläkkeestä sai RAHALLISEN TURVAN mieheltään, kun hän kuoli. Toiset menevät rahasta naimisiin niin saavat taloudellisen turvan, mutta he joiden välillä on puhdasta rakkautta eivät välttämättä koskaan edes mene yhteen.
Heidän välillä on vain vahva telepaattinen yhteys, koska SYDÄN toimii niin ja järki sanoo ” Minä haluan rakastaa, mutta en vahingoittaa joten minä toivon, että sinä ymmärrät miksi minä toimin toisella tavalla.”- Anonyymi
Lisään, että näillä HENKISILLÄ ASIOILLA SEKÄ TELEPATIOILLA SAA KYLLÄ PÄÄNSÄ SEKAISIN, koska ei mikään toimi ennen, kuin olet PUHDISTANUT OMAN MENNEISYYDEN.
Jos oikea rakkaus on jollain tavalla saatu ohjattua sinun elämään, niin RAKKAUS ON PUHDASTA mutta EI MIES OLLUT TUOMINNUT MINUA SIITÄ, että hän ei saanut olla elämäni ENSIMMÄINEN HALAUS TAI SUUDELMA!
Toiset olivat heitä jotka noin väittivät, mutta RAKKAUSHAN ON SELLAINEN JOKA ILMESTYY PAIKALLE, kun vähiten odottaa ja hän sanoo : Nyt kyllä kunnioitat minua.
Ei silloin keskustella rahasta, kun OMAN ELÄMÄN KARMAT PUHDISTETAAN. Sinä RAKASTAT TUOLLOIN ITSEÄSI JA OPIT RAKASTAMAAN TOISTA, koska EI RAKKAUS TUOMITSE VAAN HÄN TUKEE SEKÄ ARVOSTAA.
KARMAN PUHDISTUS SAA AIKAAN SEN, ETTÄ HE JOTKA OVAT KÄYTTÄNEET HYVÄKSI MAKSAVAT!
SUOMI ON ISÄNMAA ja mies joka on puhdas rakkaus ei ole ULKONÄKÖ, koska ulkonäkö johtaa ihmistä harhaan.
Et opi koskaan tuntemaan rakkautta, koska sinä rakastat hänen ulkonäköään joka saa kaikkea muuta aikaan.
Jos RAKKAUS on aito niin sinä tunnet turvallisuutta ja ei miehen ulkonäöllä ole mitään merkitystä, koska TURVALLISUUDEN TUNNE ON RAKKAUTTA JOKA SAA AIKAAN LUOTTAMUSTA KAHDEN IHMISEN VÄLILLÄ.
Hänen työkaverit naisina eivät kyllä saa luottamusta aikaan vaan EPÄLUOTTAMUSTA, koska jos he olisivat LUOTETTAVIA niin tuskin mieheni olis minua vaatinut kunnioittamaan häntä, kun minä lähdin omaa menneisyyden KARMAA PUHDISTAMAAN. Hänen työkaverinsa naisena kävelee PASKA VANANA HÄNEN RINNALLAAN. Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki naiset jotka tekee hänen kanssa YHTEISTYÖTÄ muuttuvat PASKA VANOIKSI, koska EI HE TEE MINUN KANSSA YHTEISTYÖTÄ JA EI MIEHENI SENTÄÄN NIIN TYHMÄ VOI OLLA, että hän vaatii vaimoaan hyväksymään sekä kunnioittamaan naisia jotka tekevät hänen kanssa YHTEISTYÖTÄ, koska HE OVAT OMASTA MIELESTÄÄN PAREMPIA IHMISIÄ MITÄ HÄNEN VAIMONSA!
He käyttävät ihan selvästi MIESTÄNI HYVÄKSI, mutta he näkevät hänen ulkonäön joka kuvaa TURVALLISUUTTA koska se on myös hänen työtään.
Minun mieheni EI OLE VIRKAPUKU PÄÄLLÄ EDES HALUNNUT, että MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ!
Minä en niskottele POLIISEILLE JA MINUA EI TARVI POLIISIEN JA HAASTEMIESTEN HAKEA. Minä kyllä menen sovittuina aikoina paikalle, kun he laittavat KIRJEEN POSTIN/SUOMI.FI KAUTTA TULEMAAN!
Aion kyllä sanoa lääkärille, että : Kaikki lääkärit ja psykiatrit jotka ovat minua tutkineet LOUKANNEET FACEBOOKILAISTEN KUNNIOITA, koska he ovat antaneet vääriä DIAGNOOSEJA JA LÄÄKKEITÄ MINULLE! OPETTAJA, PERHEPÄIVÄHOITAJA, VANHUSTENHOITAJA, REKKA-KUSKI, YRITTÄJÄT, HOTELLIN JOHTAJAT SEKÄ HEIDÄN ASIAKKAAT OVAT PÄTEVÄMPIÄ MITÄ LÄÄKÄRIT SEKÄ HOITAJAT JOTKA OVAT HOITAJINA OLLEET HOITAMASSA MINUA JA MINUN EI OLE TARVINNUT MAINITA, ETTÄ : HOITAJANA OLI VAIHTEEKSI TAAS PUOSKARI JA MINÄ HUUSIN HÄNELLE, ETTÄ HOITAJIEN TEHTÄVÄ EI OLE TAPPAA IHMISIÄ!
- Anonyymi
Jos vietän aikaa yhden miehen kanssa niin jossakin kohtaa se sitten tapahtuu, me puhutaan hetki ilman sanoja.
- Anonyymi
Pomo nauro mulle unessa irtisanomisen jälkeen
- Anonyymi
Kyllä. Tätäkin tapahtuu, harvoin tosin ja vielä harvemmin niistä puhutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.133388Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2271190Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902