viereen tulee kun siel ollu viiko jo koneita?
Vastaukset 28
- Anonyymi
Kuulin että Marenkissa siihen tullee se moni toimitalo.
- Anonyymi
putkitöitä
- Anonyymi
Siihen tulee Orimattilan kehitysvammayksikkö. Kolvinokka toimii toimintapäällikkönä.
- Anonyymi
Jotain museo viraston kaivuu hommia. Löydetty vanhoja luita.
- Anonyymi
Tämä on paikka missä ei ole ikinä mitään normaalia keskustelua.
- Anonyymi
Miten sen nyt ottaa. Maassa maan tavalla ja sama Orimattilassa.
- Anonyymi
Sinäkään äidin pikku kusimutteri et osannut sanoa mitään järkevää
- Anonyymi
Onks siinä viemäri tukossa kun kaivetaan sinne kalja panimon suuntaan.
- Anonyymi
Siitä on varmaan kyse. Onko vanhat mäskit tukkinu viemärin.
- Anonyymi
Jotain viemäri hommia,olihan siitä lehdessä.
- Anonyymi
Ei tuu Pituria se on liian kallis eläkeläiselle.
- Anonyymi
Eläkeläinen olen itsekin ja lehti tulee.
- Anonyymi
Joku kokoomuslainen heh.
- Anonyymi
Ai se kaivaja,jos sinne tulee joku naapurimaan bensaasema?
- Anonyymi
Sitte saatte taas halpaa bensaa.
- Anonyymi
Ei tuu bensa asemaa vaan korjataan paska putkia kunnes ny löydetään ne ensi.
- Anonyymi
Tulee kaljabaari
- Anonyymi
Loppusko se teboili vaiko? Tuleeko siihen se kahvila joka oli juttu lehdessäkin. Jos ne kaivaa nyt sille pohjia vai.
- Anonyymi
Kauheeta kaivuu kolinaa jo aamu seitsemän aikaan. Ei voi nukkua koivuhovissa.
- Anonyymi
Uusi jätti koulu tulee
- Anonyymi
Ellei joku "ulkopuolinen taho ",kiellä rakentamista ja haasta oikeuteen.
- Anonyymi
Narkkien hautuumaa.
- Anonyymi
Siihen tulee hilskan kauppa
T. Pena - Anonyymi00026
Persut elikkä suojeluskuntalaiset kaivattaa juoksuhautoja, jos sattuu vasenlaita voittamaan seuraavat vaalit.
- Anonyymi00027
Mielummin oikeisto kuin vasemmisto. Muuta turtiaisen perässä venäjälle selvittämään.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mielummin oikeisto kuin vasemmisto. Muuta turtiaisen perässä venäjälle selvittämään.
Sisällissota tulossa.
Valkoiset vastaan punaiset.
Punaiset vasemmistolaiset ei käy edes armeijaa eivätkä tiedä edes omaa sukupuoltaan. Tukanvärjäreitä ja kaduilla istujia.
Oikeistolaiset käyvät asepalveluksen ja ovat miehiä ja naisia.
- Anonyymi00029
Koskas Anosta on tullut vasemmistolainen. Lahtarithan sinne Putinin porukoihin haluaa.Onkos vähän väärää tietoa.
- Anonyymi00030
Oliko natsit vassareita? Putin käy sotaa natseja vastaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu109416