Olen 45v mies. Työpaikallamme käy siivoamassa noin 20v tyttö. Alkuun ei tervehtinyt ketään, mutta kun olen hänelle iloisesti moikannut niin uskaltaa tyttö jo itse ensin moikata. Siivotessa työpöytää olen huomannut, että toistuvasti useammin siivoaa niin läheltä, että käsi koskee minuun. Ajattelin kaiken olevan vahinkoa. Pari työpaikan naista ovat sanoneet, että tyttö katselee minua. Sen vuoksi olen itsekin havainnut hänen katselevan minua. Sinällään on jo selvää, että joku minussa häntä kiehtoo ja minua kiehtoo hänen nuori erittäin hoikka ja pieni vartalo. Miten helvetissä pystyy töissä viemään asiaa yhtään pidemmälle, kun täysin varmaa kahdenkeskeistä tilannetta ei ole?
Miten lähestyä?
12
262
Vastaukset
- Anonyymi
Anna lapussa puhelin numero ja vinkaa että voi soittaa jos haluaa
- Anonyymi
Ja soita 112
- Anonyymi
45v mies ja 20v nainen… nykyaikana saa olla varovainen miten lähestyä, ettei tule mitään sanomista. Kosketuksien lisääminen voi olla riski. Tuo aiemmin ehdotettu lappu hyvä, jos tyttö on varmuudella kiinnostunut. Sanoin kysyminen ”Haluatko tavata” on turvallisin tapa, jos pystyy sen sanomaan kenenkään muun kuulematta.
- Anonyymi
Miksi 20v tyttö haluaisi 45v ukkoa? Paskapuhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö saattaa olla kiinnostunut hyvinkin vanhasta miehestä, jos on tytön silmissä tasokas. Siitä huolimatta, että olisi muuten kiinnostunut paljon nuoremmista. '
Kertoli minulle tyttö, joka sanoi olevansa ihastunut ikämieheen, vaikka muuten katselikin nuorempia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tyttö on etsimässä elämänkumppania loppuelämäkseen. Joten jos olet valmis nauttimaan nuorta tyttöä joitain kuukausia tai vaikka vuosiakin, niin anna palaa. En epäröisi hetkeäkään ja ottaisin kaiken olon irti, jos sellainen mahdollisuus tarjoutuisi.
- Anonyymi
Jaahaas mitäs se piripää täällä rallatat.
- Anonyymi
Jospa vain antaisi olla.
- Anonyymi
Piipitä itsestäsi vaan pelkuri!
- Anonyymi
Ei kyseistä tyttöä kiinnosta tuollainen epätoivoinen ja kokematon runkkari.
- Anonyymi
Nipistät vähän pepusta ja isket silmää niin kyl se siitä selviää onko juonessa mukana!
Ei siitä mitään sulle seuraa kun ei sillä ole todisteita että olisi jotain tapahtunut kunhan katsot ettei sillä oo puhelimessa striimaus päällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723075Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532271Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131503Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651259- 861136
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23961Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55945- 47932