Eipä ole nukkea tullut koettua, mutta se kyllä olisi kiva kokea , vaikka kaverin kanssa jolla sellainen on?? +60 hki
Nukkekimppa
24
514
Vastaukset
- Anonyymi
Yli kuuskybänen ukko bylsii jotain seksinukkea yhdessä kaverin kans? Ei vittu kuin koomista. 🤣
- Anonyymi
Kieltämättä aika creepy mielikuva
- Anonyymi
Mutta ei tässä maailmassa mitenkään erikoinen.
- Anonyymi
Ei niin. Ei sarjamurhaajakaan ole enää mikään erikoisuus.
- Anonyymi
WTF? Kaksi vanhusta nussii nukkea yhdessä.
- Anonyymi
Kaksi vanhushomoa sodomioimassa toisiaan. Ei ole sellaista homonukkea jossa olisi kaksi persreikää.
- Anonyymi
Taitaa olla enempi nuorempien hommaa.
- Anonyymi
Ja ihan elävän naisen kanssa
- Anonyymi
Nukke löytyy ja tapaaminen mahdollinen.
- Anonyymi
Vanhainkodin ryhmäkokoontuminen. Omat nuket mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhainkodin ryhmäkokoontuminen. Omat nuket mukaan.
Nuket tuoksuu vahvasti kuivuneelle kuselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuket tuoksuu vahvasti kuivuneelle kuselle
Varmasti kun kun sinä olet siellä. Eihän sulla sille muuta käyttöö ole koskaan ollut kun kuseminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti kun kun sinä olet siellä. Eihän sulla sille muuta käyttöö ole koskaan ollut kun kuseminen.
Oletko päässyt haistelemaan kusivehkeitäni vaiko nukkeani? Olet perverssi kusennuuhkija. Tuhma poika!! 😁
- Anonyymi
Vai onko niin, nuoremmathan on nykyisin näiden nukkehommien perään? Ainakin joku dokkari TV:_vssä kertoi noista ja kyllä aika nuorta kaveria oli. Osalla jopa muija?? No ihan sama jokainen tallaa miten tallaa poluillaan.
- Anonyymi
Monestakin aiheesta on dokkareita. Ne ei silti tee aiheesta yleisiä.
- Anonyymi
Joittenkin on vaikea hyväksyä omaa yksinoloaan.
- Anonyymi
Minulla on lähes tuhannen euron nukke ollut jo vuosia.olen parisuhteessa ja vaimoni on erittäin kiihottunut kun panen nukkea vaikka loppuun asti.välillä panen molempia tai niin että vaimoni panee samalla minua straponilla.todella taivaallista erotiikkaa.ja meillä menee hyvin.kieltämättä kiehtova ajatus että olisi toinen mies jonka kanssa panna nukkea,täytyy harkita asiaa.
- Anonyymi
Haluaisitko ostaa välimerkkejä?
- Anonyymi
Haha, itse asiassa monet ihmiset ajattelevat samalla tavalla ensimmäisellä kerralla –
"En ole koskaan kokeillut, mutta olen vähän utelias."
Älä huoli, et ole yksin!
Mutta leikkiä kavereiden kanssa? Se on riskialtista.
Jos innostut siitä todella, et ehkä pysty hankkimaan nukkea ystäväsi edelle!
Sen sijaan, että lainaisit kaverilta, miksi et hankkisi omaa?
Oikean valitseminen ensimmäisellä kerralla on tärkeämpää kuin mikään muu.
Suosittelen nukkea, jota käytän tällä hetkellä:https://www.gutdolls.com/fsd022e-rose-funwest-sofort-silikon-sexpuppen.html - Anonyymi
Älkää nyt dissatko. Antaa jengin tehdä mitä ne haluu. Ei oo teiltä pois jos vanhat ukot panee kimpassa nukkea. Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Ja en ehkä lähtis vertaamaan sarjamurhaajiin. En oikein nää asiayhteyttä..
kumpa olisin seksinukkena vanhemalle miesparille
- Anonyymi00021
Mulla tällänen nukke
https://shorturl.at/vxO1e - Anonyymi00022
40v haluis myös ton kokea
- Anonyymi00023
Helsingissä 53 v. halukkaana kokemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1685814Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2033937"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1413472Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m443269Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää203104Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492816Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.612353Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2382304- 242290
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk951883