imee omaa munaa??

miten?????????????????????!...

miten voisi imee omaa munaa niin että ei tarvitse kylkiluita poistaa?? osaako kukaan tehdä niin jos osaa nii kertokaa T:epätietoinen

56

16988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehee

      Ei kaikki pysty. Mutta jos olet notkea tai sulla on pitkä kyrpä, ja vähän venyttelet aina välillä niin voit onnistua. Onnea yrityksiin!

    • selkääsi...

      Lopeta hyvä mies
      tuo pelleily,
      selkäsi jumiutuu
      tai pahimmassa
      tapauksessa se
      napsahtaa kokonaan
      poikki, hui :=O

      • jopaz ois

        hieno näky ku tyyppi delais ja löytys oma jerkku poskessa:D hähhääää!!!

        sitte niitä tarinoita jotta kuinkas se idiootti kuoli, selkä poikki ja oma sladda suuss {;P-


    • teak

      Murrosikäisenä pystyin tuohon. Homma kävi minun tapauksessani näin:

      Menin selinmakuulle pää kohti seinää ja nostin sitten jalkani seinää vasten. Ottamalla seinästä tukea jaloilleni pystyin taivuttamaan kroppaani niin että sain kullini pään huulten ja kielen ulottuville. Missään muussa asennossa se ei onnistunut.

      Ikä o vissiin tehnyt tehtävänsä. Enää ei selkäruoto taivu, ja jo silloin nuorena yläselkä pakkasi joka kerran jälkeen olemaan hankala. Mainittakoon nyt, että kankeni on erilaisten tilastotietojen perusteella keskimittainen. Kroppani sen sijaan taisi nuorena olla taipuisampi kuin monilla muilla. Tällainen mielikuva liikuntatunneilla syntyi.

      • TÄÄLLÄ

        KESKUSTELUPALSTOILLA KATSOMASSA MITÄ TÄÄLLÄ ON
        JA VOI HYVÄNEN AIKA NÄITÄ JUTTUJA.
        KYLLÄ OVAT "IHMISTEN"JUTUT AIVAN OUTOJA EIHÄN
        NIISSÄ OLE JÄRJEN HÄIVÄÄ!!!????


      • itse friikki
        TÄÄLLÄ kirjoitti:

        KESKUSTELUPALSTOILLA KATSOMASSA MITÄ TÄÄLLÄ ON
        JA VOI HYVÄNEN AIKA NÄITÄ JUTTUJA.
        KYLLÄ OVAT "IHMISTEN"JUTUT AIVAN OUTOJA EIHÄN
        NIISSÄ OLE JÄRJEN HÄIVÄÄ!!!????

        Caps lock löytyy näppäimistön vasemmasta reunasta ja yksi kysymysmerkki riittää seitsemän merkin sijaan.


      • sekopäitä
        itse friikki kirjoitti:

        Caps lock löytyy näppäimistön vasemmasta reunasta ja yksi kysymysmerkki riittää seitsemän merkin sijaan.

        ei tänne muut kirjoittele!!


      • Anonyymi

        voi kun tuon ois tajunnut nuorena yks kaverini otti saunassa itteltään suihin otti kyllä multakin ja sain imuttaa uudestaan sen kovaks nousin päälle ja otin syvälle peppuun niin meni koko ilta ja yö kyllä aamulla oli paikat hellänä


      • Anonyymi

        Tullaan rantakyläs käy nii saat suihin ja persettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullaan rantakyläs käy nii saat suihin ja persettä

        Onko nainen kyseessä? Voin tulla jos olet nainen.


    • enimeninen

      ei tartte imee omaa munaa kyllä naiset imee ihan mielissään ( 24cm )

    • murra tana

      Sellaisen tarrajerkun itselles rakennat, käy kysymässä vaikka tohtori toloselta, tai nordströmin klinikalta. On helppo sitten vaikka kadulla raapaista irti ja poskeen.

      Monet on samaa kyselly ja tätä olen neuvonut...

    • Tekismieli

      Miten pistää suuhun koko kyrpää?

    • Lesbosexirunkkari

      Aloittaja tarkoittaa varmaankin itseltään suihin ottamista. Taipuisa selkä ja riittävän pitkä kulli siihen ainakin tarvitaan. Mutta jos siinä onnistuu niin suuseksiä on aina saatavilla.Kannattaa myös opetella nielemään omat spermat vaikka niinkuin palkintona hyvästä työstä.Loppuun saakka viety autofellaatio on mielestäni parasta mitä mies voi itsetyydytyksen saralla itselleen antaa.

      • Anonyymi

        joo tuon kun oli opetellu teki mieli isompaa suuhun no etelästä löytyi iso kaluisia mustia miehiä imuttelin rannalla koko viikon ajan sain myös peppuuni kiitokseksi hyvistä imuista kotona vaan itteltä suihin


    • Lesbosexirunkkari

      Ehkä monikaan ei halua katsoa naisruumista. Naisen vartaloa kylläkin on kiihottavaakin katsella.

    • Anonyymi

      Onko sulla kylkiluut pikakiinnityksellä vai miten aattelit irrotella?
      Mutta kuvittele, jos loukkaat selän ja ilmeisesti yksin harrastelet miekan nielemistä. On siinä ambulanssin kuskeilla riemua ku sua polille viedään kottikärryillä, nahkafagotti poskessa. Ajattele nyt tilanne polilla. Saattaa olla sulle yleisöä paikalla.
      Ja miten yleensäkin huutaisit apua jos itsesi loukkaat? Taikka soittasit apua?
      Harrasta jotaki muuta. Ime vaikka oven kahvaa!

    • Anonyymi

      Spermat omaan suuhun vaan ja nielemällä alas. Turha hyviä mällejä on naiseen tuhlata.

      • Kyllä kivempi on ottaa suuhun toiselta.Iteltä jos ottaa,tulee se ikäänkuin liian myöhään,toiselta kun saa juuri kun oma orgasmi on tulossa juurikin parinkymmenen sekunnin päästä.Silloin se on kyllä kiihottavaa,alkaa oma kyrpäkin ruiskia.


      • Anonyymi

        Ehdottomasti


      • Anonyymi

        Ehdottomasti


      • Anonyymi
        Liiveissäseisoo kirjoitti:

        Kyllä kivempi on ottaa suuhun toiselta.Iteltä jos ottaa,tulee se ikäänkuin liian myöhään,toiselta kun saa juuri kun oma orgasmi on tulossa juurikin parinkymmenen sekunnin päästä.Silloin se on kyllä kiihottavaa,alkaa oma kyrpäkin ruiskia.

        iteltä kun ottaa tulee liian nopeesti


    • Anonyymi

      Käy kysymässä maatalosta vanhaa lypsykoneen "tuttia" sen avulla upee antaa itelle suihinotot

    • Anonyymi

      Ior Bock teki saunasolmun ja silleen...

    • Ite onnistuin ihan istualtaan. Nyt ottaa maha eteen hieman, mutta onneksi on pitkä muna

    • Anonyymi

      Itse menen kesämökin kerrossängyn alapedille, sitten yläsängyn pohjasta jaloilla painamalla saan ihan normikokoisen kaluni muutaman sentin suun sisään. Siinä sitten selkä kippurassa lutkutan lastit suuhun:) Eli kyllä tämä hyvin pillun korvikkeesta käy, kun akka on varsinainen pihtaaja...

      • Anonyymi

        Omavaraisuus suuseksissä on hyvä juttu. Vielä kun muistaa joka kerta niellä omat mällit niin hyvin menee


    • Anonyymi

      Hieno homma että tätä omatoimisen suuseksin harrastamista ei ole unohdettu. Palkintohan on upea. omaa lämmintä spermaa suun täydeltä nieltäväksi.

      • Anonyymi

        siten oppii myös hyvin löytämään hyvät paikat kielen käytön ja imun voimakkuuden kerroin kavereille ne ihmetteli kun oli vaan runkanneet no sitten ottamaan suihin ja näyttämään mitä oppinut 4kaveria kiitteli imuista spermaa mahan täydeltä


    • Anonyymi

      Huoleton sexi.Et petä Ginny72

    • Anonyymi

      Miettisit mieluummin jotain muutaa kuin omaan munan purentaa. Mutta huvinsa kullakin.

    • Anonyymi

      kun jumppaat tarpeeksi sekin onnistuu.kokenut sen tietää

    • Anonyymi

      Pure munaas, sanoi yksikin iskelmäläulajaksi haluava kun sai tuottajalta pakit.

    • Anonyymi

      Kumpa sitä vain pystyisikin itseltään suihinottamaan... mutta kun ei niin ei... ei tällainen rautakanki vain moiseen asentoon taivu... kateellinen olen heille jotka siihen pystyvät mutta aika harvassa taitavat sellaiset miehet olla...

    • Anonyymi

      Mä saan jalat niskan taakse, ja siit on kyl aika helppo imee kunnolla. Muna noin 16 cm, ja saan sen melkeen kokonaan (4/5) suuhun

    • Anonyymi

      Tykkään imeä Santun kullia ja sen jälkeen kun hän on lauennut, syön terskan ja nielaisen sen

      • Anonyymi

        Kuulostaa seksikkäältä


    • Anonyymi

      Kakkasin suuhun nii toimi xD

      • Anonyymi

        Olen 14-vuotias. Oon jonkin verran notkea ja kyrpä 17,5cm niin saan puolet terskasta suuhuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 14-vuotias. Oon jonkin verran notkea ja kyrpä 17,5cm niin saan puolet terskasta suuhuni.

        Kyllä se vielä 10-14v iässä menee noin.

        Eräs entinen ystäväni (naispuolinen) kertoi että oli jutellut vastaavasta asiasta naispuolisen kaverinsa kanssa, mutta myöhemmin kun asia tuli uudelleen esiin, niin ei ollut riittänyt kaiketi kantti edetä lesboiluun!

        14v iässä ehkä on paras jutella jonkin samaa sukupuolta olevan kanssa asioista niin saattaa saada asioita muullakin tapaa kuin noin!

        Ja nämä suihinotot kannattaa kokeilla itse! se on aivan eri asia toiselta ottaa suihin kuin tehdä yksin.


    • Googlaa self blow job

    • Anonyymi

      anna naisen imeä munaa ei sun tarvitse imeä omaa munaa koska naiset imee munaa

      • Anonyymi

        Moi!Olen Helmi.(Siis se you tubesta tuttu Helmi Kantola kanavalta Ella ja Helmi.)Santerin munaa on ihana imeä.Siinä on vähän karvaa ja se on pitkä.☺️Ja sperma on älyttömän hyvää!Tulin vaan sanomaan teille MIEHILLE,että antakaa naisille se sperma.Nainen nauttii paljon enemmän siitä.(KÄY SEURAAMASSA YOU TUBESSA KANAVAA ELLA JA HELMI!!!). -Helmi Kantola.✨


    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­­tsum­me sinu­t kä­­­ym­­­ään u­­udess­­a cha­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­joona! 👉 http://plucularanachus.gq/H/Q0pwP 👈

    • Anonyymi

      Miten sulla omasta mielestäsi menee, kerro lisää omista sairauksistasi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voihan vehje mitä mulle tapahtui, väänsin itseni asentoon jossa saan meisselin suuhun, ja onnistuin, vahinkona nyt on vaan että tekohampaat jäi lerssin varteen kiinni, eikä irtoo millään, ajattelin mennä kyläsepälle jos se sais ne otettuu pois, tohtorille en kehtaa mennä kun on velipoika kylän ainoo tohtori, oisko muita neuvoja ?

    • Anonyymi

      Putin kuulemma pystyy. Se ja sotiminen suvereenien valtioiden alueella riittää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­umme sinu­t kä­­­ym­­ään u­ude­­ss­­­a cha­­tissa! Meitä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://51678wx.com/H/q4Yup 👈

    • Anonyymi

      Otan suihin ja annan persettä olenanaali neitsyt ja haluan kokeneen ammattilaisen illasta ensi kertaa

    • Anonyymi

      Se kuka haluaa lapselta seksiä tule otra ahon tielle siellä voidaan tavata

      • Anonyymi

        öö moiiii mä ainaki haluun seksiii oon siis 12v tyttö ja voiks panna mua ja sit mis oikee asut mä ainaki hämeenlinnas kaivokatu 18 kohal tuu tänne viikon loppusin mut jos tää tulee myöhäs nii tää o laitettu 19.8.2023 ja totaa oon 6lk ja meen tnä mummolaa vääpelintie 11 ja tuuu ihmees mut jos jotkut kiima miehet haluu tulla nii tulkaa mut älkää sentää raiskatko se sattuu iha vitun paljon ja mua on raiskattu ku olin 11v mut sen jälkee mul o menny pillu iha tiukaks että joo moikkaaaa ooon Vilma-Lumi-Ella


    • Anonyymi

      Joo oon kiimainen mies saisinko snäppisi?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1110
    Aihe