Itse olen op omistaja-asiakas liki 40v ajan pientä katkoa lukuunottatta.
Mutta tuli mieleen tälläinen kysymys. Kun uusi asiakas lähestyy pankkia ja edetään asiakkuuteen, niin alkaako pankki heti alussa tyrkyttämään omistusasiakkuutta? Jos pankilla on n. 2 miljoonaa asiakasta, niin kuinka suuri osuus on omistajina? Luku ei voi olla sata, mutta onko se 90 vai 80. Itse en ala edes veikkaamaan.
Uutena asiakkaana osuuspankkiin.
3
338
Vastaukset
- Anonyymi
Omistaja-asiakkatia on 2,1miljoonaa ja pankkiasiakkaita 3,6miljoonaa kaikkineen. Tyypillinen asiakkuus alkaa vauvana/lapsena. Itse siirryin aikuisena ja omistaja-asiakkuutta suositeltiin heti aluksi ja liityin jäseneksi heti. Se on käytännössä pakollinen. Nuo ei-jäsenet on pääasiassa yrityksiä, yhdistyksiä ja unohtuneita asiakkuuksia
- Anonyymi
On vapaaehtoista haluaako osallistua osakkuuteen. Minä aikoinani siirsin rahani pois kun hukkasivat osuusmaksuni. Se vain nollaantui... eviät muka tienneet minne sen lähettäisi vaikka tiesivät minulla olevan kadun toisella puolella tili myös. Ja kyse on pienestä paikkakunnasta jossa kaikki tuntevat toisensa.
Olen onnellinen etten ole nykyisessä Osuuspankissa asiakkaana. Datat ovat Intiassa. Tarvitseeko enempää valaista kun ymmärretään miksi juuri Osuuspankin korttehin kohdistuu väärinkyätöksiä.
Ja toisaalta, sivusta seuranneena olen nauranut kun tili lukittuu kun koittaa maksaa tietoturvayhtiön virustorjuntalaskua Sveitsiin. Osuuspankki panikoi automaattisesti kun ohjelmiston nimi on Kaspersky. Tätä enempää ei voi asiakkaitaan kyykyttää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 811344
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656