https://youtu.be/d6sYJB2rkZk?si=LyKQyLTcC07MdpeZ
Seurakuntapastorin puhe oli hyvä, mutta puhuiko tuusniemeläisistä?
Miksi Timo ei huutanut pastorin puheen aikana:
"Jumalaa ei ole!"
Missä oli naapuri daameineen?
Seurakuntapastorin puhe
10
213
Vastaukset
- Anonyymi
Oli alussa pälyilevä piä, joka kääntyili joka suuntaan, peljättikö suuresti kotikylillä? Tuli kait kuuntelemaan joululauluja ja kuvaamaan kanavalleen, jopa pastoria. Nyt sentään kuvasi suurimman osan esiintyjiä lavalla sekä yleisöä ja kamera pysyi jotakuinkin paikallaan. Lopussa näytti kyrsiintymisensä mutta Asko pelasti jtn.
- Anonyymi
Tiedätkö että rikokseen yllyttäminen on rikollista. Laitankin viestisi eteenpäin…
- Anonyymi
Onkohan vauhtiukolla perintömetsää, maatila ja komeat koneet?
Mukava olisi kuulla muidenkin itäisen Suomen tubettajien tarina.- Anonyymi
Sulla sitä ei ilmeisesti ole kun suku ryypännyt aina rahat.
- Anonyymi
Puhuiko palkatta sielustaan vai maksoiko joku tyhmien veroilla palkkaa?
- Anonyymi
"Sulla sitä ei ilmeisesti ole kun suku ryypännyt aina rahat."
Vaikutat niin mulkulta ihmiseltä, että sukusi katuu loppu elämänsä sitä kun ei ryypännyt viimeisiä satasiaan ennen sinun syntymää.
Minulle maat ja metsät tippuivat taivaanlahjana taivaalta.
Siksi en huuda kurkku suorana: "Jumalaa ei ole"- Anonyymi
Tuntuu sulla olevan helvetti edessä jos et luovu maallisesta nopeasti. Ensimmäisenä netistä.
- Anonyymi
Ei niin koska olet uskossa elänyt
- Anonyymi
Mikset huutanut kesken puheen pastorille:
”Mitä sinä olet tehnyt maatallouvven etteen?”- Anonyymi
Miksi et ? Onko jumalorjan osa kuunnella ylempien käskyjä ja maksaa rahalla heille?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998