VAI ONKO LIIAN SUURA TODENNÄKÖISYYS, ETTÄ TARJOLLA TROLLIKAMAA! Yritin antaa riksulaisille mahdollisuuden lukaista jotakin, mitä vainossani on tapahtunut, vaikkapa kodin piirissä. Nostelin aikaisemmin ketjuihin kirjoittamia viestejä esille eli annoin linkin ketjuun.- Justiinsa, joka puolelta olen nostellut trollien sotkemia (saattavat sotkea vaikka parhaillaankin)tai ihan trolliketjuja.
Että kyllä suomi24 joukkovainojien puolella on, vai mitä.
USKALTAAKO SUOMI24 KESKUSTELUJA LUKEA
6
205
Vastaukset
- Anonyymi
Minua voisi kehua työllistämisestä tai ainakin tilaisuuksista hankkia taskurahoja. Myös Riksussa (stalkkerit!)
- Anonyymi
Tarkistelin viime yönä ketjua: GANGSTALKING. JOUKKOVAINO, ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ eli että onko paljon trollausta. Siellä oli linkki tuohon ELSOK ja radioamatööri ketjuun. Klikkasin.Jotakin kirjoitinkin. Ei tullut mieleen, että nousee esille tällä palstalla.
Lukaiskaa. Kerron siellä myös VAARALLISESTA TYÖSTÄNI. (siis siitä psykologjn työstä) - Anonyymi
Kun ihminen on noin hyvin selvillä kaikenlaisesta vainoamisesta, Elsok:ta ja muusta häirinnästä, niin miksi et itse hankkisi vastaavia laitteita, joilla voisit häiritä vainoojiasi.
- Anonyymi
Kyllä tiedän paljon, mutta en ollenkaan kaikkea ja tiedän vain pintasolla . - Vrt. tiedän, että TV:llä voi katsella ja kuunnella kaukaa lähetettyjä ohjelmia. Juu,olen ostanutkin sellaisen, mutta en osaisi tarvittavaa teknologiaa selvittää.
Trollien tavanomainen väite aikoinaan oli: todista, että tuollaista on sinulle tehty. -Kun rikosilmoitus aiheuttaa jatkotoimia, rikospoliisit tutkivat ja hankkivat todisteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedän paljon, mutta en ollenkaan kaikkea ja tiedän vain pintasolla . - Vrt. tiedän, että TV:llä voi katsella ja kuunnella kaukaa lähetettyjä ohjelmia. Juu,olen ostanutkin sellaisen, mutta en osaisi tarvittavaa teknologiaa selvittää.
Trollien tavanomainen väite aikoinaan oli: todista, että tuollaista on sinulle tehty. -Kun rikosilmoitus aiheuttaa jatkotoimia, rikospoliisit tutkivat ja hankkivat todisteet.Pikkulapset laittoivat viilipurkin pohjaan reiät, ja sitoivat niistä villalangan, joka meni toisen lapsen viilipurkkiin, ja sitten nämä keskustelivat siinä keskenään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223