VAI ONKO LIIAN SUURA TODENNÄKÖISYYS, ETTÄ TARJOLLA TROLLIKAMAA! Yritin antaa riksulaisille mahdollisuuden lukaista jotakin, mitä vainossani on tapahtunut, vaikkapa kodin piirissä. Nostelin aikaisemmin ketjuihin kirjoittamia viestejä esille eli annoin linkin ketjuun.- Justiinsa, joka puolelta olen nostellut trollien sotkemia (saattavat sotkea vaikka parhaillaankin)tai ihan trolliketjuja.
Että kyllä suomi24 joukkovainojien puolella on, vai mitä.
USKALTAAKO SUOMI24 KESKUSTELUJA LUKEA
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Minua voisi kehua työllistämisestä tai ainakin tilaisuuksista hankkia taskurahoja. Myös Riksussa (stalkkerit!)
- Anonyymi
Tarkistelin viime yönä ketjua: GANGSTALKING. JOUKKOVAINO, ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ eli että onko paljon trollausta. Siellä oli linkki tuohon ELSOK ja radioamatööri ketjuun. Klikkasin.Jotakin kirjoitinkin. Ei tullut mieleen, että nousee esille tällä palstalla.
Lukaiskaa. Kerron siellä myös VAARALLISESTA TYÖSTÄNI. (siis siitä psykologjn työstä) - Anonyymi
Kun ihminen on noin hyvin selvillä kaikenlaisesta vainoamisesta, Elsok:ta ja muusta häirinnästä, niin miksi et itse hankkisi vastaavia laitteita, joilla voisit häiritä vainoojiasi.
- Anonyymi
Kyllä tiedän paljon, mutta en ollenkaan kaikkea ja tiedän vain pintasolla . - Vrt. tiedän, että TV:llä voi katsella ja kuunnella kaukaa lähetettyjä ohjelmia. Juu,olen ostanutkin sellaisen, mutta en osaisi tarvittavaa teknologiaa selvittää.
Trollien tavanomainen väite aikoinaan oli: todista, että tuollaista on sinulle tehty. -Kun rikosilmoitus aiheuttaa jatkotoimia, rikospoliisit tutkivat ja hankkivat todisteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedän paljon, mutta en ollenkaan kaikkea ja tiedän vain pintasolla . - Vrt. tiedän, että TV:llä voi katsella ja kuunnella kaukaa lähetettyjä ohjelmia. Juu,olen ostanutkin sellaisen, mutta en osaisi tarvittavaa teknologiaa selvittää.
Trollien tavanomainen väite aikoinaan oli: todista, että tuollaista on sinulle tehty. -Kun rikosilmoitus aiheuttaa jatkotoimia, rikospoliisit tutkivat ja hankkivat todisteet.Pikkulapset laittoivat viilipurkin pohjaan reiät, ja sitoivat niistä villalangan, joka meni toisen lapsen viilipurkkiin, ja sitten nämä keskustelivat siinä keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178