USKALTAAKO SUOMI24 KESKUSTELUJA LUKEA

Anonyymi-ap

VAI ONKO LIIAN SUURA TODENNÄKÖISYYS, ETTÄ TARJOLLA TROLLIKAMAA! Yritin antaa riksulaisille mahdollisuuden lukaista jotakin, mitä vainossani on tapahtunut, vaikkapa kodin piirissä. Nostelin aikaisemmin ketjuihin kirjoittamia viestejä esille eli annoin linkin ketjuun.- Justiinsa, joka puolelta olen nostellut trollien sotkemia (saattavat sotkea vaikka parhaillaankin)tai ihan trolliketjuja.

Että kyllä suomi24 joukkovainojien puolella on, vai mitä.

5

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua voisi kehua työllistämisestä tai ainakin tilaisuuksista hankkia taskurahoja. Myös Riksussa (stalkkerit!)

• Anonyymi

Tarkistelin viime yönä ketjua: GANGSTALKING. JOUKKOVAINO, ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ eli että onko paljon trollausta. Siellä oli linkki tuohon ELSOK ja radioamatööri ketjuun. Klikkasin.Jotakin kirjoitinkin. Ei tullut mieleen, että nousee esille tällä palstalla.

Lukaiskaa. Kerron siellä myös VAARALLISESTA TYÖSTÄNI. (siis siitä psykologjn työstä)

• Anonyymi

Kun ihminen on noin hyvin selvillä kaikenlaisesta vainoamisesta, Elsok:ta ja muusta häirinnästä, niin miksi et itse hankkisi vastaavia laitteita, joilla voisit häiritä vainoojiasi.

• Anonyymi

Kyllä tiedän paljon, mutta en ollenkaan kaikkea ja tiedän vain pintasolla . - Vrt. tiedän, että TV:llä voi katsella ja kuunnella kaukaa lähetettyjä ohjelmia. Juu,olen ostanutkin sellaisen, mutta en osaisi tarvittavaa teknologiaa selvittää.

Trollien tavanomainen väite aikoinaan oli: todista, että tuollaista on sinulle tehty. -Kun rikosilmoitus aiheuttaa jatkotoimia, rikospoliisit tutkivat ja hankkivat todisteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tiedän paljon, mutta en ollenkaan kaikkea ja tiedän vain pintasolla . - Vrt. tiedän, että TV:llä voi katsella ja kuunnella kaukaa lähetettyjä ohjelmia. Juu,olen ostanutkin sellaisen, mutta en osaisi tarvittavaa teknologiaa selvittää.

Trollien tavanomainen väite aikoinaan oli: todista, että tuollaista on sinulle tehty. -Kun rikosilmoitus aiheuttaa jatkotoimia, rikospoliisit tutkivat ja hankkivat todisteet.

Pikkulapset laittoivat viilipurkin pohjaan reiät, ja sitoivat niistä villalangan, joka meni toisen lapsen viilipurkkiin, ja sitten nämä keskustelivat siinä keskenään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      444
      6446
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      145
      3755
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      99
      2485
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1949
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      119
      1314
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1253
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      65
      1097
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1075
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      76
      990
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      44
      983
    Aihe