VAI ONKO LIIAN SUURA TODENNÄKÖISYYS, ETTÄ TARJOLLA TROLLIKAMAA! Yritin antaa riksulaisille mahdollisuuden lukaista jotakin, mitä vainossani on tapahtunut, vaikkapa kodin piirissä. Nostelin aikaisemmin ketjuihin kirjoittamia viestejä esille eli annoin linkin ketjuun.- Justiinsa, joka puolelta olen nostellut trollien sotkemia (saattavat sotkea vaikka parhaillaankin)tai ihan trolliketjuja.
Että kyllä suomi24 joukkovainojien puolella on, vai mitä.
USKALTAAKO SUOMI24 KESKUSTELUJA LUKEA
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Minua voisi kehua työllistämisestä tai ainakin tilaisuuksista hankkia taskurahoja. Myös Riksussa (stalkkerit!)
- Anonyymi
Tarkistelin viime yönä ketjua: GANGSTALKING. JOUKKOVAINO, ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ eli että onko paljon trollausta. Siellä oli linkki tuohon ELSOK ja radioamatööri ketjuun. Klikkasin.Jotakin kirjoitinkin. Ei tullut mieleen, että nousee esille tällä palstalla.
Lukaiskaa. Kerron siellä myös VAARALLISESTA TYÖSTÄNI. (siis siitä psykologjn työstä) - Anonyymi
Kun ihminen on noin hyvin selvillä kaikenlaisesta vainoamisesta, Elsok:ta ja muusta häirinnästä, niin miksi et itse hankkisi vastaavia laitteita, joilla voisit häiritä vainoojiasi.
- Anonyymi
Kyllä tiedän paljon, mutta en ollenkaan kaikkea ja tiedän vain pintasolla . - Vrt. tiedän, että TV:llä voi katsella ja kuunnella kaukaa lähetettyjä ohjelmia. Juu,olen ostanutkin sellaisen, mutta en osaisi tarvittavaa teknologiaa selvittää.
Trollien tavanomainen väite aikoinaan oli: todista, että tuollaista on sinulle tehty. -Kun rikosilmoitus aiheuttaa jatkotoimia, rikospoliisit tutkivat ja hankkivat todisteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tiedän paljon, mutta en ollenkaan kaikkea ja tiedän vain pintasolla . - Vrt. tiedän, että TV:llä voi katsella ja kuunnella kaukaa lähetettyjä ohjelmia. Juu,olen ostanutkin sellaisen, mutta en osaisi tarvittavaa teknologiaa selvittää.
Trollien tavanomainen väite aikoinaan oli: todista, että tuollaista on sinulle tehty. -Kun rikosilmoitus aiheuttaa jatkotoimia, rikospoliisit tutkivat ja hankkivat todisteet.Pikkulapset laittoivat viilipurkin pohjaan reiät, ja sitoivat niistä villalangan, joka meni toisen lapsen viilipurkkiin, ja sitten nämä keskustelivat siinä keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4446446Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1453755Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?992485Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251949Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1191314Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 651097
- 631075
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76990- 44983